Josef Bernard, generální ředitel Škoda Transportation, drží v ruce model nejnovější  lokomotivy Škoda 109E.

Josef Bernard, generální ředitel Škoda Transportation, drží v ruce model nejnovější lokomotivy Škoda 109E. | foto: Jiří Bervida, MAFRA

Z dělníka se vypracoval až na post generálního ředitele

  • 3
Pětačtyřicetiletý Josef Bernard se vypracoval z dělníka přes mistra na personálního a pak výkonného ředitele plzeňské Škody. Už měsíc je teď dokonce generálním ředitelem Škody Transportation.

"Hodně mi pomáhá, že jsem nenastoupil jako naprostý nováček," říká Josef Bernard. Už čtyři týdny se pokouší skloubit pozice výkonného ředitele skupiny Škoda a generálního ředitele Škody Transportation.

V sobotním rozhovoru plzeňské přílohy MF DNES dále čtěte, proč generální ředitel Škoda Transportation Josef Bernard spojil svůj život s plzeňskou Škodovkou a proč moderní tramvaje ze Škodovky jezdí i v Polsku, ale ne v Plzni.

.

"Ten přechod naštěstí potrvá jen do konce roku," tvrdí. "Mojí velkou výhodou je, že znám z dřívějška klíčové lidi ze Škody Transportation a vím, na koho se obrátit."

Jeho současný pracovní týden má tak pětapadesát hodin. "Plus občas sobotu, kdy se scházím s obchodními partnery," vypočítává muž, jehož život je od patnácti let spojený s plzeňskou Škodovkou.

"Je to srdeční záležitost. Jsem patriot," říká Bernard.

,