náhledy
Stavební firmy zpevňují území, kterým vede ražba budoucího železničního tunelu z Kyšic do Plzně. V těchto místech vznikly po ražbě prvního tubusu propadliny zapříčiněné podzemní vodou. (6. února 2017)
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Stavební firmy zpevňují území, kterým vede ražba budoucího železničního tunelu z Kyšic do Plzně. V těchto místech vznikly po ražbě prvního tubusu propadliny zapříčiněné podzemní vodou. (6. února 2017)
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Stavební firmy zpevňují území, kterým vede ražba budoucího železničního tunelu z Kyšic do Plzně. V těchto místech vznikly po ražbě prvního tubusu propadliny zapříčiněné podzemní vodou. (6. února 2017)
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Stavební firmy zpevňují území, kterým vede ražba budoucího železničního tunelu z Kyšic do Plzně. V těchto místech vznikly po ražbě prvního tubusu propadliny zapříčiněné podzemní vodou. (6. února 2017)
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Stavební firmy zpevňují území, kterým vede ražba budoucího železničního tunelu z Kyšic do Plzně. V těchto místech vznikly po ražbě prvního tubusu propadliny zapříčiněné podzemní vodou. (6. února 2017)
Autor: Martin Polívka, MAFRA