Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který na okraji Plzně prorazil dva tubusy nejdelšího železničního tunelu v republice, už téměř neexistuje.
Autor: Petr Ježek, MF DNES
První vlak s cestujícími, který projel nejdelším železničním tunelem v České republice. (16. 11. 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
První vlak s cestujícími, který projel nejdelším železničním tunelem v České republice. (16. 11. 2018)
Autor: iDNES.cz
Vlak s cestujícími, který jako první projel nejdelším železničním tunelem v České republice, neušel zájmu fotografů. (16. listopadu 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Nový železniční tunel u Plzně otestoval nákladní vlak. (15. 11. 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vjezdový portál u Kyšic je zvenku už téměř celý obestavěný drátěnými koši s kameny.
Autor: Petr Hybský, Metrostav
Práce na tunelu mezi Kyšicemi a okrajem Plzně běží naplno. V jižním tubusu stavbaři právě pokládají do speciálních betonových panelů kolejnice. (11. 6. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
U kyšického vjezdového portálu stavbaři očišťují místy až 20 metrů vysoké boční stěny a usazují na ně definitivní obložení. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na plzeňské straně tunelu stavbaři právě budují bednicí konstrukci pro portály. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na plzeňské straně tunelu stavbaři právě budují bednicí konstrukci pro portály. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Čerstvý beton pro chodník v tunelu (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Biskup František Radkovský posvětil sošku svaté Barbory patronky horníků.
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Hlava razicího stroje prorazila výjezdový portál severního tubusu pro nejdelší železniční tunel v Česku (7. října 2017).
Autor: ČTK
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Sprejeři dokončují velkoobraz. (6. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Sprejeři tají, jaký obraz kryje budoucí tunel
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít vyhloubí tunel z Kyšic, který vyústí pod vrchem Chlum na okraji Plzně.
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Práce na tunelu mezi Kyšicemi a okrajem Plzně běží naplno. V jižním tubusu stavbaři právě pokládají do speciálních betonových panelů kolejnice. (11. 6. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít vyhloubí tunel z Kyšic, který vyústí pod vrchem Chlum na okraji Plzně.
Autor: Martin Polívka, MAFRA
Jižní tubus železničního tunelu u Plzně (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Vnitřek tubusu je osvětlen barevnými zářivkami. Kromě běžného bílého světla je na stěnách každých sto metrů zelená a také osm fialových. Ty jsou v místech propojovacích chodeb mezi severním a jižním tubusem. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Přesně ve čtvrt na dvanáct se vršek razicí hlavy vynořil z horniny. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Štít, který razí železniční tunel u Plzně, se po 16 měsících vynořil z podzemí. (7. června 2016)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
U Plzně pokračuje stavba železničního tunelu, který bude nejdelší v České republice. (15, září 2015)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jízda tunelem očima prvního cestujícího. (16. 11. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Jízda tunelem očima prvního cestujícího. (16. listopadu 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V polovině listopadu projede jižním tubusem první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
V polovině listopadu už jižním tubusem projede první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Nejdelší železniční tunel v České republice měří čtyři kilometry. První vlak by jím měl projet na přelomu listopadu a prosince.
Autor: Petr Hybský, Metrostav
Vrchy Homolka a Chlum před zahájením prací.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vrchy Homolka a Chlum po vyhloubení obou tubusů.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Po prorážce prvního tubusu železničního tunelu mezi Plzní a Kyšicemi vítal Václav Anděl kolegy českou vlajkou. Pomáhal jim vylézt na světlo skrz razicí hlavu štítu Viktorie.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA