Předprodej permanentek na novou extraligovou sezonu odstartoval ve středu šéf...

Předprodej permanentek na novou extraligovou sezonu odstartoval ve středu šéf hokejového klubu HC Škoda Plzeň Martin Straka a sportovní manažer Tomáš Vlasák. (10. června 2015) | foto: Ladislav Němec, MAFRA

Martin Straka a Tomáš Vlasák prodávali první hokejové permanentky

  • 0
Šéf hokejového klubu HC Škoda Martin Straka a sportovní manažer Tomáš Vlasák ve středu dopoledne odstartovali předprodej permanentních vstupenek na novou extraligovou sezonu.

„Pro permanentky si přišly desítky lidí. Fanoušci využili příležitost, aby získali podpisy nebo společnou fotografii s Martinem Strakou či Tomášem Vlasákem,“ řekl mluvčí HC Škoda Plzeň Pavel Pechoušek. 

Celoroční vstupenky se nově prodávají ve fanshopu před Home Monitoring Arenou a kvůli zahájení předprodeje permanentek tady bude do 19. června prodloužená otevírací doba. „A to vždy od pondělí do pátku od 10 do 20 hodin. V dalších týdnech pak otevírací dobu upravíme podle zájmu fanoušků,“ doplnil Pechoušek.

Škoda pro novou sezonu výrazně obměnila nabídku - permanentky jsou levnější, klub vychází více vstříc dětem a celým rodinám a chystá i balíčky vstupenek na jednotlivá utkání.

„Snažili jsme se sestavit nabídku tak, aby byla zajímavá a dostupná pro všechny zájemce. Držitelé permanentek mají navíc možnost v průběhu sezony využít široké možnosti benefitů,“ říká Magdalena Bočková, marketingová manažerka HC Škoda. Podrobnosti o permanentkách a vstupenkách najdete na stránkách hcplzen.cz.

,