Ilustrační foto.

Ilustrační foto. | foto: MF DNES

Plzeňský dopravní podnik zavalily stížnosti na změny v MHD

  • 6
Stížností jsou desítky denně, pochvala za celý týden jediná. Takové jsou zatím ohlasy Plzeňanů na velké změny v plzeňské městské dopravě, které 28. srpna odstartovalo zprovoznění trolejbusové tratě na Borská Pole.

Dopravní specialista Správy veřejného statku města Plzně Ondřej Vohradský uvádí, že nejvíce stížností zatím úřad registruje od lidí, kteří byli zvyklí, že je v dopravní špičce autobusy z Vinic dovezly až na Borská pole nebo obráceně.

"Z ohlasů, které dostáváme, je jich nejvíc právě na tuhle změnu. Část reakcí jsou třeba dotazy, jak se cestující dostane z jedné konkrétní stanice na jinou, co je pro něj nejvýhodnější. Na ty odpovídáme obratem. Zatím jsme dostali jedinou pochvalu, která se týkala prodloužení autobusové linky číslo 24 z Bor až do Skvrňan," vypočítává nejčastější reakce cestujících Vohradský. Cestující mohou psát své podněty na e-mailovou adresu: dotazyMHD@plzen.eu.

Vedoucí střediska řízení provozu dopravních podniků Jiří Ptáček vysvětluje, že po týdnu ostrého provozu je zatím ještě brzy upravovat jízdní řády, natož trasy. "Lidé zatím sami hledají další možnosti, jak se dopravit z jednoho místa do druhého, mnohdy o nich ještě nevědí," argumentuje Ptáček.

Ještě v průběhu září vyrazí na vytipovaná místa sčítači a budou zjišťovat, kolik lidí využívá konkrétní spoje a jak reagují na změny většiny linek městské dopravy v Plzni.

Vyhovují vám změny v plzeňské MHD?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 úterý 28. září 2010. Anketa je uzavřena.

ANO
ANO 195
NE
NE 164