Diskuze
Ovzduší Plzně kazí jedovaté plyny, nejvíce jich je na Karlovarské třídě
Děkujeme za pochopení.
P38a57v14e92l 58T46o97m62š82í37k
...podle seřízenosti semaforů, to vypadá, že to byl záměr!
F48r68a98n92t49i81š64e44k 25K30r84m81í83č95e27k
Jak je zde napsáno, zasypeme rondel na Roudné a bude světelná křižovatka, brzdění rozjezdy. To budou emise panečku. Jak stále píši zvolení zástupci na radnicích zamyslete se.
V26á34c86l31a96v 25V15i18l85e37t70a
Plynulá jízda ovšem znamená taky nezužovat silnice ze dvou na jeden pruh. nedělat přechod na každých padesáti metrech nebo vypustit šílenosti typu autobusových zastávek, kolem kterých se nedá projet a auta musejí stát ve frontě za autobusem.
Vedení města se na některých místech snaží řidiče odradit od toho, aby jimi projížděli. Jenže bez úspěchu. A jediným výsledkem tak je, že chodci, kvůli kterým se to původně dělalo, dýchají daleko víc zplodin, než by museli.
Což mě připomíná projekt v Sirkové ulici - zúžit silnici na menší počet pruhů a postavit řadu domů navíc. Údajně zlidštit prostor, upřednostnit chodce. Dovolím si připomenout, že to není ani rok, kdy se vrátila auta pod železniční mosty u Hlavního nádraží. Silnice se pod nimi zahloubila, aby mohla projíždět i velká nákladní auta. Tedy aby se jim usnadnila cesta do středu města!!! A teď na sto metrů dál budeme silnici zužovat,aby se "zlidštila"? Umíte si představit ty stojící kolony, které úspěšně dál zhoršuj ovzduší?
Myslet, páni radní, myslet!!
F44r91a18n43t27i44š64e94k 67M87o78s39s
Tak pokud se někdy dodělá východní průtah, tak se Sirková upravit může.
Přechody na křižovatce U Jána se mohou podle mě udělat už teď, auta stejně stojí na červenou, tak proč by nemohli ve stejnou dobu přecházet chodci? Na plynulost dopravy by to nemělo žádný vliv.
P10e62t97r 59D21l40o78u15h36ý
Vytrhnu jednu část z článku, se kterou bych naprosto souhlasil: "Lepší je plynulá jízda bez akcelerace. Ale v Plzni se jde spíš opačným směrem ...". Souhlasím, klasická červená vlna, zastávky MHD v jízdních pruzích, aby všechna auta musela zastavit a znovu se rozjíždět, nesmyslná zúžení a omezení, která nevedou k plynulé jízdě. Ale jaké bylo moje zklamání, když tato věta pokračovala v opačném duchu. Takže cílem samozvaných odborníků je vytvářet překážky v plynulosti dopravy, které vedou ke zvýšení emisí, potom brečet, že emisí je moc a vytvářet další omezení. Chápu, na celém kolečku se přiživí spousta "odborníků" z neziskovek. Kdyby byla doprava plynulá, tak nemají obživu a museli by třeba někde pracovat.
F49r82a57n74t50i20š97e64k 11M40o48s47s
Přátelé na radnici a na kraji. Dost bylo srandy, ale už to stačí. Nebylo by dobré už konečně dodělat ten západní obchvata další zásadní dopravní stavby??? Já vím, že v úřadě je to pohodička, minimální odpovědnost, penízky dobrý. Ale fakt už, kluci a holky, pohněte s těma stavbama.
V35á27c93l15a66v 33S34k74ř86i67v97a64n
A ještě jedna věc. Nacpat do jednoho článku informaci, že největší znečišťovatel jsou elektrárny a dále pak, že trolejbusy a tramvaje jsou ekologický dopravní prostředek, to tedy je tedy silné kafe.
A93l76e16x32a43n93d19r 60S67ý75k33o66r40a
Souhlasím, ale poprosím o Vás o jedno vysvětlení. V čem je třeba tramvaj neekologická? Ano, hluk, tomu rozumím a její výroba je také dost náročná, ale v čem dalším? Asi mi něco uniká a to prosím neberte zle. Jen čistě ze zvědavosti :) díky
V56á39c90l92a41v 33S82k68ř92i91v86a16n
Dáme měření na nejvíce zatížená místa, zvláště v období, kdy je Plzeň plná uzavírek a tato místa jsou opravdu přetížená a to by bylo aby nebylo.
A jedním z řešení je ubrat plyn, tedy třeba dobrý důvod pro měření v Sukovce, na Rokycanské... A třeba taky tu lokalitu zklidnit co třeba na Karlovarské, čirou náhodou kousek od toho měření, zrušit Rondel a postavit baráky. Copak třeba postavit baráky v Sirkovce, čirou náhodou kousek od toho měření.
Jestlipak by taky třeba nebylo vhodné se konečně jednou zamyslet nad tím, jak jsou v Plzni seřízeny semafory, že se pořád ta auta rozjíždí a každej druhej přidá plyn, protože chce stihnout tu zelenou - marně. Jestlipak by Plzeň nepotřebovala mít dostavěné okruhy? A hlavně tam nesvádět veškerou dopravu a nezužovat stávající komunikace, tak jak je asi snaha, protože se jen přesune problém z bodu A do bodu B.
P14a28v67e51l 27V62a96v43ř87í63n
V Brně tohle strašení lidí zkoušeli také. Jenže v Brně je celkem 12 měřících stanic registrovaných ČHMÚ, takže je celkem jednoduché tu jejich zelenou dezinformační kampaň demaskovat.
https://www.brno-autem.cz/proc-jsou-nizkoemisni-zony-v-brne-spatny-napad/
P69a90v79e79l 71V76a92v94ř60í46n
Je zajímavé, že dlouhodobá měření ČHMÚ ukazují něco zásadně jiného než tvrdí ti citovaní "odborníci" (o nich viz níže). V Plzni je několik stálých měřících stanic ČHMÚ a jejich měření jsou dlouhodobě hluboko pod normami. Norma 40μg/m3 nebyla nikde v Plzni překročena minimálně od r. 2011. Za rok 2018 je průměr všech měřících stanic pouze 17,15 μg/m3 – což je velmi dobrý výsledek.
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/2018_enh/pollution_hdqy/CZPPM_NO2_CZ.html
To, co „měřili“ uvedení „odborníci“ bylo ve skutečnosti jen orientační zjišťování pomocí tzv. pasivních vzorkovačů. Vypovídací hodnota je oproti dlouhodobým měřením ČHMÚ zanedbatelná. „Centrum pro životní prostředí a zdraví“ je ve skutečnosti zelená neziskovka. Miroslav Šuta dlouhodobě působí v různých ekologistických organizacích. Přestože se prezentuje jako lékařský expert, po dostudování se namísto lékařské praxi věnoval lobbyingu (Greenpeace, Společnost pro trvale udržitelný život, European Environmental Bureau). Takže žádný lékařský expert, ale profesionální zelený aktivista.
P74e75t40r 91Š50v13e98j15k72a17r
Blbost, nejvíce plynů je zejména z elektráren a různých fabrik, kdežto z aut je to markantně méně, je to stejné jako kdyz tankery vypouští znečištění do moře, ale obyčejní lidé musí utahovat opasky na nesprávných místech!
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
Čtrnáctiletou Ukrajinku z Tachovska našli policisté mrtvou, zřejmě si vzala život
Policisté od úterý pátrali po čtrnáctileté ukrajinské dívce, která odešla z bydliště ve Stříbře na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sníh zasypal Šumavu. Na Lipensku uvázla nákladní auta, silnice byla nesjízdná
Šumavu v noci na čtvrtek zasypal sníh, který komplikoval dopravu. V jihočeské i západočeské části...
Za pokus o vraždu a znásilnění patnáctileté dívky dostal Ukrajinec 19 let
Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...
Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky
Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...
Policisté našli v plzeňském bytě munici a zbraně, opilého obyvatele zadrželi
Policie kvůli nálezu munice ve Skvrňanské ulici v Plzni evakuovala v neděli okolní byty i okolí. V...
Proslavil ho Jakeš kárající Zagorovou, teď se zchátralý kulturák promění v byty
Z někdejšího kulturního domu v plzeňském Červeném Hrádku, který proslavil projev, jež tam v létě...