náhledy
Čerstvý beton z domíchávačů stavbaři ihned uhlazují v bednění, kde vznikne chodník. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
U kyšického vjezdového portálu stavbaři očišťují místy až 20 metrů vysoké boční stěny a usazují na ně definitivní obložení. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Plzeňská strana tunelu. Zde stavbaři budují bednicí rekonstrukci pro portály. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na plzeňské straně tunelu stavbaři právě budují bednicí konstrukci pro portály. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na plzeňské straně tunelu stavbaři právě budují bednicí konstrukci pro portály. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Čerstvý beton pro chodník v tunelu (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Čerstvý beton z domíchávačů stavbaři ihned směřují do bednění, kde vznikne chodník. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
V polovině listopadu projede jižním tubusem první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
V polovině listopadu už jižním tubusem projede první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jižní tubus železničního tunelu u Plzně (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jižní tubus železničního tunelu u Plzně (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Vnitřek tubusu je osvětlen barevnými zářivkami. Kromě běžného bílého světla je na stěnách každých sto metrů zelená a také osm fialových. Ty jsou v místech propojovacích chodeb mezi severním a jižním tubusem. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Dostavba jižního železničního tunelu jede na plné obrátky. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
První vlaky projedou nejdelším tunelem v České republice v polovině listopadu.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jak se staví nejdelší železniční tunel v České republice. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA