Parní vlak samozřejmě nepojede prázdný, ale sveze i cestující. Ti si ovšem musí koupit jízdenku. Páteční celodenní jízdné stojí 600 korun, sobotní 400 a nedělní 500 korun. Jízdenka na všechny tři dny jízdy včetně noclehu v lůžkovém vagonu přijde zájemce na 1500 korun.
Kdo nechce sahat hlouběji do kapsy, může se svézt se jen mezi několika stanicemi, proto existuje i úsekové mezistaniční jízdné.
V každé stanici bude připraven doprovodný program v podobě návštěvy muzea či jiné místní atrakce.
Ve vlakové soupravě bude k dispozici i bufetový vůz pro rychlé občerstvení.
Robert Kučera z plzeňského Iron Monument Clubu, který stroj vlastní, podotýká, že i příprava stroje před cestou je náročnější. „Trasa, jakou za tři dny ujedeme, je srovnatelná s výkonem stroje, když byl nasazovaný na běžné služby. Tyto stroje měly akční radius kolem 600 kilometrů denně, Šlechtična zavzpomíná na mládí,“ řekl s nadsázkou.
Za lokomotivou budou při cestě z Plzně do Ústeckého, Středočeského a Jihočeského kraje připojené vagony ze 70. let, kterými kdysi jezdili odboráři na dovolené.
Při nedělním návratu do Plzně se vlak zastaví v Holýšově na Domažlicku, tendr lokomotivy tu bude vrchovatě doplněn uhlím.
„Bude to doplnění uhlí i na Slavnosti svobody v Plzni, při kterých pojedeme na akci Nálet na Koterov. Vlak bude ve stylu konce druhé světové války včetně označení velkými písmeny V,“ dodal Kučera.