Diskuze
Vyrábí speciální kola pro fajnšmekry, ocelové díly spojuje pájením
Děkujeme za pochopení.
V36l88a34s64t77i19m66i23l 42V16á14g50n54e84r
viděl jem na ForBikes, nádherný kola, který si bohužel člověk jako já co má kolo na 10+ let nepořídí, protože na něj jednoduše nemá, jak stojí v článku... Pro fajnšmekry, jsou to krásný kousky.
M67a10r29c31e13l 36B42a72k73o12š
držím mu palce ... ale toto vo výrobe cyklo rámov by som určite nenazval složitou a zdlouhavější cestou. Zváranie a hydroforming u hliníku a výroba karbónových rámov je jednoznačne zložitejšia, náročnejšia na výrobu, náročnejšia na stroje a vybavenie.
D58a19n18i80e74l 61J85a83n68k27o
Kdo na podobném kole neseděl jen teoretizuje ...
Každej si kupte co chcete ale ručně dělaná kola mají rozhodně místo na slunci ...
V77l51a65s15t80i51m21i25l 90K91o78c88u79r94e11k
ale ne články o jejich výrobě, ty jsou nastejné brdo, jako, že někdo něco umí, ........ byly zde stovky takových, kde šlo jen zaměnit jměno a obor.
Jinak je to nebetyčná nuda.
J42a91n 26P11e66r46n63i25k
Viděl jsem a těžkal oceláčka ve Skotsku - Flying Scott. Pájeno stříbrem do mufen, zlaceno (proti oxidaci). Krása, Celé kolo vážilo 7kg. Cena 4000 liber (osazeno Campagnolo Record Red)
V31l16a67s10t84i48m80i29l 29K80o37c16u26r43e23k
Tak borce na podobných kolech jsem viděl sjíždět svahy v NP samozřejmě mimo cestu, nao měli zaková krásná kola, chrániče pa ́páteře a ještě bůhvíco, ale chyběla jim pokora k přírodě.
Jinal ale také mám rád špičkové výrobky, a toho výrobce chválím.
J49a60n 25C26e81p80e33k
Kdo v dnešní době chce mít na kole ocelový rám a pak se s tím dřít?
F80r24a35n43t97i22š51e35k 76N19á71v59a17r51a
Že je hliník jako takový lehčí vůbec nemusí znamenat, že rám kola musí být lehčí.Ocel je totiž naopak cca 3x pevnější a pružnější.
Pevnost v tahu:
Ocel CrMo 4130: : 590-760Mpa
Hliník: 50-300 MPa
M88a83r98t77i76n 50N51e29r80m44u97t
No to sice ano, ale zase z hliníku uděláte při stejné hmotnosti profil většího průměru a teď pozor: tuhost profilu na ohyb je úměrná cca druhé až čtvrté mocnině šířky či průměru, záleží na tvaru a tloušťce stěny. Takže ve výsledku si polepšíte víc než jen prostým poměrem vlastností materiálu.
V47a37š87e16k 16Ř21í59h46a
Jen blázen si pořídí ručně pájené kolo. Pájení je mně pevné jak vaření.
A to nemluvím o srovnávání se strojním často plazmovým vaření. Jedinou výhodou je že nemusí moc umět vařit a dávat si pozor na napětí v kovovém rámu.
obecně od ocele se už u fajšmekrů ustupuje a to nejen kvůli váze, ale i kvůli profilu rámu. Tím jak se používají kompozici jsou tvary často elipsovité aby co nejvíce zmenšovali odpor vzduchu.
Pokud vařit tak se často více využívá hliníku. Jo jenže ten se musí umět vařit a mít na něj i technologii.
Suma sumárum. Reklama na firmu od které bych nebral ani pozdravení.
Spíše si říkám zda má vůbec svářečské zkoušky. A kolik důveřivců je ochotno tohle amatérství platit.
J55i91ř89í 98D25o36l19e89ž49e71l
Pane, vy o dnešních ocelových trubkách a rámech výte prd. O plazmovém "vaření" taky nic nevíte! Neztrapňujte se tady.
O18d73s60t86r33a93n41ě89n91ý 42U59ž61i42v90a45t60e83l
M62a29r69t96i22n 22B38a94ž96a92n98t
Ocel je sice těžší, ale rám je takový měkčí a více odolný vůči nárazům, více pruží a tolik nepraská a je odolnější vůči např soli.
Jezdím oceláka v zimě, sice trochu rezne, ale s tím se počítá.
Váhový rozdíl na kole s hodně podobnými komponenty je cca 3,5 kg, u mého.
Takže za mne ocel má stále význam, ale hodně ustoupila do pozadí.
M62a49r40t60i78n 19K35o33l85a50c64e21k
Jenom by mne zajímalo proč se v roce 2018 bavíme ještě o oceli?
Otázka zní kolik stojí jeho kolo jako celek, ale o kvalitě bych si nedělal iluze.
J73i31ř67í 14A28l93t58m98a62n
Mno, jo pájením na tvrdo byly ještě v šedesátejch spojovány všechny Favority, Esky usw. Ocel? Legované slabostěnné trubky způsobily to, že rámy Favoritů byly lehoučké a ještě daleko po té době si je staré kupovali aktivní závodníci...
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
Čtrnáctiletou Ukrajinku z Tachovska našli policisté mrtvou, zřejmě si vzala život
Policisté od úterý pátrali po čtrnáctileté ukrajinské dívce, která odešla z bydliště ve Stříbře na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sníh zasypal Šumavu. Na Lipensku uvázla nákladní auta, silnice byla nesjízdná
Šumavu v noci na čtvrtek zasypal sníh, který komplikoval dopravu. V jihočeské i západočeské části...
Seniorku v Plzni u vlakového nádraží srazil autobus, přejel jí nohy
Záchranáři v Plzni převezli do nemocnice jednaosmdesátiletou ženu, která utrpěla těžká zranění na...
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
ŘSD opraví křižovatky na tahu z Plzně do Budějovic, řidiči tam často bourají
V pondělí začne přestavba dvojice navazujících křižovatek u Losiné na hlavním tahu z Plzně na České...
Bolavý postup do finále. Házenkáři Plzně přišli o oporu Šindeláře
Do konce utkání scházely pouhé dvě vteřiny, házenkáři Talent týmu Plzeňského kraje dnes ve třetím...