Diskuze
Vyrábí speciální kola pro fajnšmekry, ocelové díly spojuje pájením
Děkujeme za pochopení.
V37l62a92s12t27i55m92i86l 59V90á39g69n22e72r
viděl jem na ForBikes, nádherný kola, který si bohužel člověk jako já co má kolo na 10+ let nepořídí, protože na něj jednoduše nemá, jak stojí v článku... Pro fajnšmekry, jsou to krásný kousky.
M88a20r10c13e64l 10B68a84k84o92š
držím mu palce ... ale toto vo výrobe cyklo rámov by som určite nenazval složitou a zdlouhavější cestou. Zváranie a hydroforming u hliníku a výroba karbónových rámov je jednoznačne zložitejšia, náročnejšia na výrobu, náročnejšia na stroje a vybavenie.
D46a91n37i60e66l 79J35a29n59k72o
Kdo na podobném kole neseděl jen teoretizuje ...
Každej si kupte co chcete ale ručně dělaná kola mají rozhodně místo na slunci ...
V20l70a34s32t20i20m47i69l 53K76o56c77u91r53e65k
ale ne články o jejich výrobě, ty jsou nastejné brdo, jako, že někdo něco umí, ........ byly zde stovky takových, kde šlo jen zaměnit jměno a obor.
Jinak je to nebetyčná nuda.
J31a42n 43P95e85r47n52i77k
Viděl jsem a těžkal oceláčka ve Skotsku - Flying Scott. Pájeno stříbrem do mufen, zlaceno (proti oxidaci). Krása, Celé kolo vážilo 7kg. Cena 4000 liber (osazeno Campagnolo Record Red)
V10l64a35s27t41i30m79i65l 19K19o48c61u28r85e76k
Tak borce na podobných kolech jsem viděl sjíždět svahy v NP samozřejmě mimo cestu, nao měli zaková krásná kola, chrániče pa ́páteře a ještě bůhvíco, ale chyběla jim pokora k přírodě.
Jinal ale také mám rád špičkové výrobky, a toho výrobce chválím.
J92a53n 62C97e40p18e46k
Kdo v dnešní době chce mít na kole ocelový rám a pak se s tím dřít?
J68a98n 83P94e44r47n90i33k
Takový ocelový rám má cca 1.2kg.
F73r34a67n91t34i66š84e91k 15N49á73v21a46r68a
Že je hliník jako takový lehčí vůbec nemusí znamenat, že rám kola musí být lehčí.Ocel je totiž naopak cca 3x pevnější a pružnější.
Pevnost v tahu:
Ocel CrMo 4130: : 590-760Mpa
Hliník: 50-300 MPa
M52a90r46t45i64n 50N51e33r49m21u69t
No to sice ano, ale zase z hliníku uděláte při stejné hmotnosti profil většího průměru a teď pozor: tuhost profilu na ohyb je úměrná cca druhé až čtvrté mocnině šířky či průměru, záleží na tvaru a tloušťce stěny. Takže ve výsledku si polepšíte víc než jen prostým poměrem vlastností materiálu.
V63a95š36e43k 46Ř84í42h73a
Jen blázen si pořídí ručně pájené kolo. Pájení je mně pevné jak vaření.
A to nemluvím o srovnávání se strojním často plazmovým vaření. Jedinou výhodou je že nemusí moc umět vařit a dávat si pozor na napětí v kovovém rámu.
obecně od ocele se už u fajšmekrů ustupuje a to nejen kvůli váze, ale i kvůli profilu rámu. Tím jak se používají kompozici jsou tvary často elipsovité aby co nejvíce zmenšovali odpor vzduchu.
Pokud vařit tak se často více využívá hliníku. Jo jenže ten se musí umět vařit a mít na něj i technologii.
Suma sumárum. Reklama na firmu od které bych nebral ani pozdravení.
Spíše si říkám zda má vůbec svářečské zkoušky. A kolik důveřivců je ochotno tohle amatérství platit.
J85i45ř24í 93D36o60l19e18ž61e56l
Pane, vy o dnešních ocelových trubkách a rámech výte prd. O plazmovém "vaření" taky nic nevíte! Neztrapňujte se tady.
O55d92s57t98r81a50n80ě49n84ý 55U32ž70i70v58a58t67e63l
M40a46r59t32i38n 96B20a83ž54a42n89t
Ocel je sice těžší, ale rám je takový měkčí a více odolný vůči nárazům, více pruží a tolik nepraská a je odolnější vůči např soli.
Jezdím oceláka v zimě, sice trochu rezne, ale s tím se počítá.
Váhový rozdíl na kole s hodně podobnými komponenty je cca 3,5 kg, u mého.
Takže za mne ocel má stále význam, ale hodně ustoupila do pozadí.
M54a72r63t95i79n 49K88o85l60a32c14e95k
Jenom by mne zajímalo proč se v roce 2018 bavíme ještě o oceli?
Otázka zní kolik stojí jeho kolo jako celek, ale o kvalitě bych si nedělal iluze.
J38i47ř13í 89A48l58t12m87a93n
Mno, jo pájením na tvrdo byly ještě v šedesátejch spojovány všechny Favority, Esky usw. Ocel? Legované slabostěnné trubky způsobily to, že rámy Favoritů byly lehoučké a ještě daleko po té době si je staré kupovali aktivní závodníci...
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let
Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čtrnáctiletou Ukrajinku z Tachovska našli policisté mrtvou, zřejmě si vzala život
Policisté od úterý pátrali po čtrnáctileté ukrajinské dívce, která odešla z bydliště ve Stříbře na...
Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře
Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...
Celníci a policisté získali na přivaděči u Vysoké místo na kontroly aut
Při prodlužování dálničního přivaděče od Vysoké k Přešticím vybudovali stavbaři u sjezdu na Dnešice...
Plzeňský mistr dal futsalistům Slavie deset gólů. Šest dostal
Úvodní futsalové semifinále série play off mezi Plzní a Slavií nabídlo divoký průběh. Hosté po...
Už bylo na čase, oddechl si Červ po premiérové trefě. Prvně chtěl přihrávat
Navedl míč na střed hřiště, zbavil se dvou protihráčů a zpoza vápna zamířil přesně k levé tyči....
Louka, prodej, Želvice, Mileč, Plzeň jih
Mileč - Želvice, okres Plzeň-Jih
689 310 Kč