Diskuze

Do stavebnic z Číny dali vlastní součástky, malá auta nabíjejí ze slunce

Miroslav Blohmann mladší vystudoval elektrotechniku a elektromobilitu vidí jako budoucnost přinejmenším pro větší města. Začal kompletovat, vylepšovat a prodávat vozidla vyráběná v Číně a spolu s bratrem Tomášem je vybavili vlastní elektronikou a doplnili o dobíjení ze systému fotovoltaických panelů. Ve svých třiceti letech prodává desítky takových aut ročně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, malinký skopanec do města, pro rozvoz pizzy nebo popojíždění v koloně mezi kanceláří a domovem. Maximálka nezajímá, dojezd v řádu desítek kilometrů stačí, hlavně když je to malinké a laciné. Není to náhrada dospělého auta, ale jeho doplněk, něco jako moped. Až na tu cenu...

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, tenhle koncept dava smysl. Ne, ze pomoci masivnich dotaci a prostrednictvim diktatury nahradime X procent vozoveho parku v pristi europetiletce, ale vyplneni diry na trhu. Do mesta, za praci a na nakupy dobry, paradni parkovani, rozumna cena. Proti takove verzi elektromobility neni moc co namitat.

4 0
možnosti

Souhlasím, ale rozumná cena... to nevím. Za čtvrt milionu můžu mít už normální benzíňák, který má neskonale lepší parametry, dojezd, velikost, komfort... Kdybych měl třeba rozvoz něčeho po městě, třeba pizzy, bude rozumnější pořídit tyhle elektromobily, nebo třeba pár let staré Fábie?

0 0
možnosti

Presne o to elektromobilita je. Jizda po meste, do prace, na nakupy nebo do blizkeho okolo. Koncept auta jako uloziste energie z domaci fotovoltaiky je taky bomba. Jen tak dal.

1 0
možnosti
Foto

Obrovský respekt před takovými lidmi, kéž by jich bylo více ... R^

4 0
možnosti