Diskuze
Kruhový objezd u Makra připravují na nápor aut ze západního okruhu Plzně
Děkujeme za pochopení.
J63a57n 64C28i98b41u43l47k44a
...a k tomu na ten kruhák většina lidí ani neumí najíždět (je volný vnější pruh, ale oni "musí" do prostředního), resp. po něm jezdit tak, aby neblokovali vjezdy svým obkružováním. A správné přejíždění mezi pruhy? Nemyslitelné!
F19r37a48n29t94i38š12e97k 59K41r48m41í74č61e36k
Jako vše v našem městě. Ne právě dobře a stejně pozdě. Vše se dodatečně upravuje a stojí další peníze. Co takhle místo politiků pustit k veslu odborníky, ale ne z přízně politiků?
J40a48k70u28b 42V58i66l47i15n64g55r
Když vidím, jak na tom kruháči lidi neumí jezdit, neřeší přednosti a tak, vůbec si nedokážu představit, až tam přidají další pruh, jak to tam bude jezdit. To bude totální chaos. Asi by bylo nejlepší tam udělat světly řízenou křižovatku, protože tohle bude peklo. Včera jsem kolem 14:00 jel z Borských polí kolem Makra směrem na Domažlice a vyhnil jsem tam přes půl hodiny. Až tam svedou ten obchvat, bude to tam zcela neprůjezdné Jinak se to ale začalo řešit brzo tedy
M52a58r48t15i30n 43K91a18r66m23a57n
Inženýři od pivní sklenice opět rozdávají rozumy Každý ví nejlépe, jak tam tu situaci vyřešit a každý ví, že to odborníci dělají špatně.
Jasněže by MÚK bylo nejlepší řešení, ale jde o peníze a technické možnosti. Z mnoha variant byla na základě objektivního a především odborného zhodnocení vybrána varianta řízené turbo-okružní křižovatky. Zkrátka nejsou miliardy na rampy a přeložky páteřních inženýrských sítí, které v tom území vedou.
Ano, turbo-okružní křižovatky vyžaduje jistou inteligenci od řidičů, kteří budou umět zvolit správný řadící pruh a nenapadne je uprostřed křižovatky přejíždět přes zvýšené obruby z pruhu do pruhu.
Takový odborník jako je například pan Hrabák by mohl třeba již napotřetí zvolit ten správný směr
J38a26n 11K22u92l88i18š
Rampy nejsou za miliardy, odhad byl asi 150 mega, ne? Ale ty světla budou asi taky ok - mnohem lepší pro chodce. Pro ty je to teď o život, co se vymazala většina přechodů.
P57e50t87r 95H37a86l59í69k
A Vozobule bude zase překvapen, jako když zablokoval půl Plzně paralelními uzaverami. Teď je překvapen, že se bude dokoncovat "obchvat" a bylo by třeba upravit křižovatku. Asi má pan hodně dlouhé vedení. To, že se kruhac u Makra pretizi, to bylo jasné několik let. Ale hurá, zástupci Top09 začali alespoň plánovat. Minuli to o 5 let, ale co od nich jiného cekat
J15a84n 51T88i43c64h49a85v53a
Jsem predpokladal, ze v tech 30 fotkach bude aspon schema planovany prestavby, ale to bych chtel asi moc, kazdopadne chapu spravne, ze z velyho kruhace, kterej ma 2 az 3 pruhy, chteji udelat tohle https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Turbo_Roundabout.svg ? Jestli jo, tak to tam bude zajimavy :-)
P53e21t14r 48H66r93a23b82á19k
Když to tak čtu, tak mi připadá, že zaprvé páni dopravní inženýři studovali někde u sedmi trpaslíku a zadruhé se mi zdá, že si někdo na městě libuje v dopravním chaosu. Domažlická bývá leckdy solidně nacpaná a omezit jí na jeden pruh je krok zpět. Proč se vlastně dělaly pak ty dva pruhy od Škodovky na Domažlické? Aby se udělal další špunt u Makra? A oni si páni inženýři myslí, že když se udělá víceproud na Regensburské u MEA, že se tím něco vyřeší? Se to tam bude štosovat i tak. Bohužel při plánování komunikací si někdo neuvědomil, že nasměrovat všechno, tj. západ, jih a sever do jednoho kruháku, je totální nesmysl. Myslím si, že se zmiňovaly kdysi dvě varianty, které dávaly větší smysl. Zaprvé varianta více kruháků, která by rozmělnila nápor jedné křižovatky na více křižovatek. Za druhé vybudování mimoúrovňové křižovatky, kde se uvažovalo o několika variantách. Problém samozřejmě je, že se tohle mělo dělat mnohem dříve a jakákoliv úprava se bude zřejmě muset provádět za plného provozu. I tak si myslím, že jediným východiskem je mimoúrovňová křižovatka, která z jakéhokoliv směru přímo navede na žádaný směr. Ten prostor uvnitř kruháku je natolik velký a jalový, že je nutné vymyslet jeho využití. Obávám se, že turbokřižovatka vytvoří z tohoto místa megazácpu, kdy budou fronty na Domažlické, Folmavské, Regensburské a výpadovce na dálnici. Stejný problém brzy vznikde i u křižovatky u Stav. strojů. To bude špunt č. 2. I tam se páni dopravní inženýři rozhodli svést několik hlavních komunikací do jednoho bodu. Nezbývá než zatleskat.
M67i55r30o60s54l59a27v 86Š32i25m33i24c73e
Ach jo! Oni jsou posedlí těmi kruhovými objezdy, u kterých teď ani nevím, zda platí přednost na nich nebo ta zprava, stejně v tom udělali zmatek tím vyhlášením, že je to jinak, pak to zase vrátili a pro sichr přidávají svislé značky, které to stejně upraví jinak.
A ti odborníci zužují silnice kvůli parkovacím místům a navíc pro ty méně chápavé ještě přidávají oddělovací středový pruh. Takže tou zbylou částí silnice se sotva projede a co má dělat řidič kloubového busu, který je trochu širší než osobák?! To, co teď je na Bílé Hoře je taková jízda zručnosti, bus jede směr Bory a má hned dva kruháče za sebou a opačně zase se horko těžko vytočí, protože se je plot a za ním už chystají ten obousměrný provoz opět po zúžené vozovce, zase s tím širokým dělícím pruhem. Za chvíli to bude jako v Praze.
A ten kruháč u Makra, kde tam chtějí udělat další pruh?! Podle toho popisu tam přibude zmatků a havárií. A už teď je tam šílený provoz...
R76o25s67t44i44s96l52a12v 30C12i23b14u50l25k98a
Problém je, že to, co vybudovali, není obchvat, ale průtah. Představuju si, že na obchvatu krajského města (a 4. největšího města v ČR) nebudou semafory ani primitivní kruháče, které jsou už dávno zahlcené, a to ještě není celý ten "obchvat" vůbec zprovozněný. U takhle velkého města by měl být obchvat řešen mimoúrovňově a nebo alespoň tak, že ten, kdo jede v přímém směru ven z města (tedy vlastně město objíždí), by měl mít nějaký vyhrazený pruh, který by nebyl zpomalován/omezován provozem v rámci města
M29a72r59t84i51n 80H39o32k96r
A od příjezdu z KV pojedete nejdříve na kruhový objezd a pak na "obchvat". To nemá logiku. Mělo to být řešeno samostatným připojovacím pruhem.
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let
Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čtrnáctiletou Ukrajinku z Tachovska našli policisté mrtvou, zřejmě si vzala život
Policisté od úterý pátrali po čtrnáctileté ukrajinské dívce, která odešla z bydliště ve Stříbře na...
Plzeň - Zlín 3:0, dominance a klidný postup do finále. Dvakrát pálil Chorý
Od začátku zápasu si šli pro vítězství a svému soupeři nedali žádnou šanci. Plzeňští fotbalisté...
Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky
Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...
Na kouř upozornily děti, úprk z hořícího autobusu zvládly bravurně, líčí učitelka
Premium Václava Kopecká, Alena Vodičková a Michaela Kubátová, učitelky a asistentka pedagoga Základní školy...
Ve dne učí historii na univerzitě, večer o ní zpívá na metalových koncertech
Přes den vyučuje historii na univerzitě v Innsbrucku, večer pak často předvádí divokou metalovou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...