Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z76d38e35n81ě34k 27K60o42v81á67ř 9438239219895

To je diskuse. ;-D

Když vlaky jezdí pomalu, frustráti krituzují infrastrukturu.

Když se postaví super moderní tunel, kde mohou v budoucnu jezdit i vysokorychlostní vlaky, frustráti kritizují finanční náročnost, a že lidi z Chrástu u Plzně přijdou o vlak. Bože.

+18/0
doporučit
13.8.2018 20:25

P47a42v87e87l 75D81v58o78ř12á83k 8428235712871

Hlavně to dejte do novin a do televize.

Zítra tam nebudou,...

+2/0
doporučit
13.8.2018 17:18

H26o87n81z15a 77B58e22n52a30d95a 4382889209787

Tady šlo taky o to, že při rekonstrukci se trať trochu narovnala, aby mohly vlaky jezdit rychleji (Zdice - Hořovice, úsek za Hořovicema směrem na Plzeň atd.). Ovšem úsek Chrást - Plzeň byl k rekonstrukci nevhodný, protože tam to prostě nešlo.

+1/0
doporučit
14.8.2018 15:08

P74e87t17r 51H76a52r81i22p18r62a27s47a89d 96H36a50j49i21č 5541726263930

Minuta za 500 miliónů? Tak to je dost slušný výsledek. Takový skoro až omračující.A kolik v tom tunelu bude maximální rychlost? A co ty lidi z Chrástu? Tak pravda, udude jim tam provoz a hluk. Ale zase to budou mít dál na vlak.

+1/−16
doporučit
13.8.2018 18:20

L85u38k45á62š 77B93u22r91g59e85t 4714795130242

Já se potácím ve faktech: Tunel měří čtyři kilometry, cestu zkrátí o neuvěřitelných šest kilometrů a možná až deset minut. To myslíte vážně? Ale já jsem pro, tento tunel bude mít alespoň jasně viditelná pozitiva: Zaměstnanost, zakázky pro naše firmy.

0/−21
doporučit
13.8.2018 17:12

Najdete na iDNES.cz