Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z52d12e81n46ě93k 80K44o32v23á95ř 9708359369315

To je diskuse. ;-D

Když vlaky jezdí pomalu, frustráti krituzují infrastrukturu.

Když se postaví super moderní tunel, kde mohou v budoucnu jezdit i vysokorychlostní vlaky, frustráti kritizují finanční náročnost, a že lidi z Chrástu u Plzně přijdou o vlak. Bože.

+18/0
doporučit
13.8.2018 20:25

P46a45v76e61l 50D60v36o32ř87á59k 8438595312851

Hlavně to dejte do novin a do televize.

Zítra tam nebudou,...

+2/0
doporučit
13.8.2018 17:18

H11o57n38z45a 10B77e20n58a20d14a 4292879289397

Tady šlo taky o to, že při rekonstrukci se trať trochu narovnala, aby mohly vlaky jezdit rychleji (Zdice - Hořovice, úsek za Hořovicema směrem na Plzeň atd.). Ovšem úsek Chrást - Plzeň byl k rekonstrukci nevhodný, protože tam to prostě nešlo.

+1/0
doporučit
14.8.2018 15:08

P40e89t28r 75H66a84r79i51p51r21a18s17a81d 29H23a32j12i44č 5581576313640

Minuta za 500 miliónů? Tak to je dost slušný výsledek. Takový skoro až omračující.A kolik v tom tunelu bude maximální rychlost? A co ty lidi z Chrástu? Tak pravda, udude jim tam provoz a hluk. Ale zase to budou mít dál na vlak.

+1/−16
doporučit
13.8.2018 18:20

L66u34k34á58š 20B86u34r72g41e61t 4424965910972

Já se potácím ve faktech: Tunel měří čtyři kilometry, cestu zkrátí o neuvěřitelných šest kilometrů a možná až deset minut. To myslíte vážně? Ale já jsem pro, tento tunel bude mít alespoň jasně viditelná pozitiva: Zaměstnanost, zakázky pro naše firmy.

0/−21
doporučit
13.8.2018 17:12



Najdete na iDNES.cz