Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e79t66r 85V61a70r18g66a 3235433230120

V článku se jednou píše o velkoprostorových a podruhé o velkokapacitních. Což se dá sloučit do jednoho požadavku, ale velkokapacitní nemusí nutně znamenat velkoprostorový a opačně. Jsou tam tedy oba požadavky nebo jen jeden?

0/0
doporučit
21.5.2018 13:44

P17a79t37r71i91k 32E97g66e37r 2478850629571

Doporučuji obrátit se na Škoda Transportation kterou mají rovnou v Plzni nebo Pragoimex tramvaje VarioLF, VarioLF2, VarioLF3/2, VarioLFplus, VarioLFplus/o.

0/0
doporučit
18.5.2018 7:30

Z84d96e78n62ě12k 61H75r94u45b24ý 9574558602

Já bych raději, kdyby už začali stavět prodloužení z Bor na Borská pole. Stromy jsou vykácený od března a nic se dál neděje.

+2/0
doporučit
17.5.2018 19:45

J31i88ř96í 41V35a94c16e49k 9448168386985

Myslíte to prodloužení tramvajové tratě až k univerzitě? Vždyť je to naprosto zbytečný projekt. Přínos pro většinu lidí to má nulový.

+2/−4
doporučit
17.5.2018 22:05

T34o60m75á89š 52J92a14n38d75a 8736383136210

Není to jen pro studenty z kampusu ZČU, ale i pro zaměstnance na Borských polí, kterých je nezanedbatelný počet.

+3/−2
doporučit
17.5.2018 22:20

J80a47n 16Š70l65e79h25o41f10e19r 7691949229898

Až na to, že to bude nejvytíženější koncový úsek před konečnou ze všech ostatních v Plzni.

0/0
doporučit
17.5.2018 22:20

J55a17n 50Š89l50e62h54o36f24e29r 7551709639518

Předchozí můj příspěvek byl reakcí na Jiřího Vacka.

0/0
doporučit
17.5.2018 22:21

H32a55n25u67š 37H23o23r68á43k 9721494586833

Vlastne mate pravdu. Plzenskou aglomeraci obyva 350k lidi a pro vetsinu, rekl bych dokonce naprostou vetsinu z nich ma tramvaj na borska pole nulovy vyznam. Ale touhle logikou to daleko nedotahnem, protoze pro vetsinu z nich ma nulovy vyznam i cela linka 4 - tak ji zrusime a jeste usetrime.

+1/0
doporučit
18.5.2018 10:06

R25a33d51e16k 93V39a13n57č30a34t82a 8871499666542

Když někam ve městě nárazově jezdí hodně lidí, tak tam veřejná doprava není třeba. To dá rozum...

0/0
doporučit
18.5.2018 11:11

P32e86t25r 93H26r73a18b54á92k 6110677982750

Tak do školy jezdí studenti průběžné pořád. Pouze v létě to bude horší. Podle mého se měla protáhnout tramvaj na Vinice konečně, udělat linku na Doubravku, prodloužit dvojku, popř. jedničku směrem k Čechurovu, prodloužit tramvaj horem ke Křimicím, popř. další. Vždyt aktuální sít existuje přes 30 let a nic nového se nepostavilo. Ještě, že se to kdysi postavilo, neboť aktuálně by se asi nepostavilo nic.

0/0
doporučit
18.5.2018 11:49

M86a73r77t50i91n 78L38u13k71e22š 3616401591925

Kudy by ta linka na Doubravku měla pak Doubravkou vést? ;-)

S dnešními limity na hlukovou zátěž je prakticky nemožné ve stávající zástavbě stavět nové trasy kolejové dopravy. Ale tramvaj do Křimic přes les by asi nevadila ;-D

Pan Hrabák a jeho nápady, to vždy pobaví R^

0/0
doporučit
18.5.2018 12:36

H11a30n42u79š 87H56o68r46á55k 9571554416203

Po Rokycansky, ktera je na to pripravena a s tramvaji se pocitalo. Jenze - taky se pocitalo s panelakovym sidlistem mezi Svabinama a Lobzama. A to neni, ani uzemni plan nepocita s nejakou jinou vystavbou v tyhle lokalite(coz je mozna chyba, i kdyz Lobzy by prestali byt klidnou ctvrti na okraji a eventualni protesty obyvatel plne chapu). No a tim tam chybi cca 20-30k obyvatel a tramvaj nema uplne vyznam. Kdyby tam ale tech par desitek tisic lidi pribylo, tak by se ta tramvaj sakra hodila.

0/0
doporučit
18.5.2018 20:44

J17i77ř58í 14J35o40z36a 3708563560421

Tak kdopak asi tu zakazku dostane, je jasne uz ted...

0/−1
doporučit
17.5.2018 19:11

L95u70d38ě50k 59N73ě62m62e65c 5795161342604

Povídejte... Jestli myslíte Transportation, tak se podívejte na tramvajový park PMDP. Zatím tam není ani jedna.

0/0
doporučit
18.5.2018 9:14

M31i78c51h16a49l 27F29i93d59l67e31r 2346236175354

No škodovácké jsou Astry http://www.plzensketramvaje.cz/?page=astra.htm . Takže jich tu jezdí 10. Ale souhlasím s vámi, že PMDP má většinu tramvají od někoho jiného R^

0/0
doporučit
18.5.2018 11:25

J10i33n32d54ř72i98c83h 26H28r27ů85z80a 2930914758402

Byly tu kromě Aster taky Škoda T3M, ale ty se po dosloužení prodaly na Ukrajinu do Mykolajiva nebo tak nějak... Navíc je prý Škodovka velmi drahá a 90% váhy na nákup se přikládá právě ceně... Navíc Škodovka za ty prachy nedává žádné terno... nestandartní nebo nestandartně rozmístěné ovládací prvky (což se tedy dá přežít) a dost vysoká poruchovost. Píšu z vlastní zkušenosti řidiče tramvají...

0/0
doporučit
19.5.2018 23:22







Najdete na iDNES.cz