Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Uvažuje se o dalším jízdním pruhu pro autobusy, pomohl by na Slovanech

Experti na dopravu hledají další místa v Plzni, kde by mohl vzniknout třetí jízdní pruh určený pro vozy městské hromadné dopravy. Od prosince už funguje na Karlovarské třídě a další lokalitou by mohla být Francouzská třída na Slovanech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P75a25v49e37l 80V62a89n70ě29č36e42k 4384893501411

Trochu mi není jasné, proč experti na dopravu redukují jízdní pruhy v ulici Dlouhá na Doubravce. A jinde je zas rozšiřují. 8-o

+2/0
16.1.2018 9:06

T29o58m22á86š 20B45e93n20d54a 4640359270697

Protože je to nechutná dálnice vedoucí od nikud nikam. Lobzy jsou stejně jen dvoupruhé.

0/0
17.1.2018 8:40

J70i14ř60í 67V79a61c31e13k 9608458786365

Pan Vohradský, to je expert..... Už toho člověka nemůžu ani cítit.

0/0
16.1.2018 8:12

P22a15t79r42i47k 13E72g27e31r 2458840619641

V Praze jezdí 36 metrobusových linek, že by se od běžného kloubového 18 metrového autobusu nějak lišily se říci nedá. Jejich trasa je přitom dlouhá ve většině případech překračující jízdní dobu přes 40 minut. Vlastně žádná z metrobusových linek nejezdí přes Vltavu a na druhé straně příliš daleko to snad jen linky 165 a 170. Přitom si myslím, že linky 112 a 135 by bylo možné sloučit. To samé si myslím také o linkách 156 a 194. Na letiště bych prodloužil tramvajovou trať od Divoké Šárky v nezměněné trase na letiště jen od zst. U Hangáru vedení přímo před terminály 1 a 2. Místo autobusu 119 by jezdila tramvaj 19 s vozy Škoda 15T. Protože se mluví o možnosti vlakotramvají tak by je bylo možné prodloužit až na Kladno.

0/−1
16.1.2018 8:11

P89e76t80r 15H94r72a55b44á29k 6100257742730

Lobby stavebních firem zřejmě neustále nosí desátky na radnici a tak je třeba rychle vymýšlet nové a nové, velmi často zbytečné stavby. Tu oprava něčeho, tu něco rozšířit, tu zase uklidnit, tu zase změnit. většinou to má za následek spíše zhoršení dopravy, ale prachy z radnice tečou tam, kam tečou a zřejmě zde jde o finanční pdoporu některých politických stran před volbami, aby zůstaly u koryt. Jinak si tyto nesmysly nedovedu představit. Jediná praktická stavba, západní obchvat, se dělá nesmylně jen ve dvou pruzích. Co čekat od zámečníka s.m.o. (s myšlením omezeným). Hlavní je, že všichni se umí na vše vymlouvat.

0/−1
16.1.2018 7:51

M57i38l29o37s67l23a43v 60S96e39d23l77á16č60e62k 1983480352287

Svědci mi dosvědčí, že už v době, kdy se rekonstruovala Jateční jsem říkal, že je pitomost dělat široké chodníky, po kterých tam chodí pár lidí, a neudělat další pruh pro autobusy, a mimochodem i pro sanitky, které obsluhují z tohoto směru dost lidí do Fakultní nemocnice. Už na to přišel i magistrát... Halelúja, slavte andělé!! Jinak je ovšem nutné zklidňovat dopravu, ubírat pruhy, to je opravdu způsob, jak reagovat na nárůst dopravy.... Spousta lidí se odstěhovala do satelitů, musí nejen dojet do práce, ale i rozvést děti do škol, pak je převézt do kroužků a na tréninky. Bydlím sice v Plzni, ale podle mých zkušeností se to MHD, jakkoli je celkem dobrá, stihnout nedá.

+1/0
15.1.2018 21:37

V98á12c88l83a49v 97V65i71l33e90t91a 8158642669723

Třetí jízdní pruh měl vzniknout při rekonstrukci Francouzské a Částkovy, ne teď. Obzvlášť široké chodníky ve Francouzské byly koncipovány jako bulvár, kde bude jezdit minimum aut. Taky tomu odpovídají zastávky MHD - pokud v nich autobus stojí, musejí ostatní auta za ním zastavit a počkat, až se zase rozjede, protože ostrůvky a další zábrany neumožňují autobus objet, ani když nic nejede v protisměru.

Mimochodem, podle tohohle vzoru, který se "osvědčil", se upravovala silnice "U Hvězdy". A hele, teď by to chtělo pruh navíc pro autobusy?

+2/0
15.1.2018 21:03

2547449970935

Není to tak dávno, co se Francouzská ul. a Částkova zužovala, nyní se zužuje Dlouhá . A už se přemýšlí o rozšíření vozovky, zatím na Slovanech. Opravdu "dobré" plánování Magistrátu a vyhazování peněz. 8-o

+6/0
15.1.2018 19:14

L76u71d27ě14k 91N46ě67m36e87c 5215921452804

Nechci rejpat, ale kdy se Francouzská zužovala? A kdy Částkovka? Ne že bych si měl pamatovat úplně všechno, ale mně to připadá, jako kdyby obě komunikace vypadaly zhruba stejně jako před 40 lety.

0/0
15.1.2018 20:36

J73a95n75a 71H67o53l78á 8390127502209

Já si taky říkala, že to bylo nedávno, ale je fakt, že to letí - jen 40 let to opravdu není - bylo to 2007 :-) Viz http://www.plzenskonakole.cz/cz/nove-stezky-v-plzni-na-slovanech-43.htm

0/0
15.1.2018 22:15

L68u14d34ě57k 20N43ě16m27e10c 5545581562804

No... copak o to, cyklopruhy se leckde nadělaly, ale nějak mi to nepřipadá, že by se zúžila vozovka.

0/0
15.1.2018 22:44

M96a95r47t80i70n77a 60D39v55o21ř40á68k90o11v85á 3894293640744

Experti hledají další místa v Plzni, která by rozkopali..., tak to mi odlehlo. To celoroční zúžení mostu generála Pattona na Karlovarské současně spolu s Jateční a Studentskou (jediné dvě tepny spojující centrum s největším sídlištěm ve městě), to se vám vloni opravdu mooc povedlo, děkujeme. Už to začínala být ale nuda, naštěstí přišla ještě ta uzavírka kvůli mostům na hlavním vlakovém nádrží. Celé město zasekané jako před patnácti lety při povodních.

+2/0
15.1.2018 18:30

R31o17s45t86i21s20l26a54v 15C74i44b36u25l49k94a 2739709150974

Hovoříme tady opravdu o autobusovém pruhu v délce cca 150 metrů?

+3/0
15.1.2018 18:09



Najdete na iDNES.cz