Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je tu plán na cyklostezku místo železnice. Má vést z Plzně do Chrástu

Mezi Plzní a Chrástem, kde dnes jezdí vlaky, vznikne stezka pro cyklisty. Jakmile se na konci roku otevře tunel pod vrchem Chlum a spustí nová železniční trasa, původní koleje už nebudou zapotřebí. Plzeň už se na projekt připravuje a jedná o převedení pozemků z majetku státu na město.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B65o18h71u42m66i62l 92S44t62e58j17s62k92a46l 4756367123586

Bohužel tímto zásahem trať Chrást - Radnice asi brzy definitivně skončí a zůstane pouze autobusová doprava. Zmiňuje se o tom tato bakalářská práce zde https://is.vspj.cz/bp/get-bp/student/16568/thema/3291

0/0
27.2.2018 21:15

P22a92v31e43l 76J65e88ř16á95b19e27k 7231722834967

Prosaďte ruční drezínu - mají to kdesi na Sibiři.

Vlaky jezdí výjimečně, tak skoro každý tam místo auta má svoji drezínu a těch několik desítek verst za nákupem, doktorem či soudem jezdí na ni.

A když se potkají dva v protisměru, tak jednu z kolejí shodí a potom zas nasadí. Popijí vodky, zakousnou kouskem medvěda (nebo čuníka) a pokračují svojí cestou.

+1/0
27.2.2018 21:30

L93u94d73ě83k 69N44ě20m37e98c 8963360861306

Já to sice trochu chápu, ale je tím tedy řečeno, že se bude vlakem do Chrástu z Plzně jezdit přes Ejpovice? Takže pak ten spoj bude ještě automaticky prodloužen až do Radnic, nebo se ještě v Chrástu přestoupí? Ví to někdo? Zatím se jenom mluví o zjednodušení a zrychlení cesty Plzeň - Rokycany.

0/0
27.2.2018 20:56
Foto

P95e83t60r 12S22u28c59h38ý 3220723852373

Tak ten přestup bude spíš v těch Ejpovicích než v Chrástu. Jsou tam na to už připraveny koleje.

Věřím že stejně jako doteď budou vlaky které budou jezdit z Plzně až do Radnic a pak některé na které bude muset člověk přestoupit v těch Ejpovicích.

0/0
27.2.2018 21:22

J64a11n 72Š86l48e52h41o92f88e18r 7491819419388

Lokálka má jezdit v kuse Radnice - Ejpovice, některé spoje by mohly být i přímé - tedy Radnice Plzeň přes Ejpovice. To záleží jak si kraj dopravu zorganizuje a objedná, i dnes jezdí některé vlaky přímé (hlavně o víkendu). Jízdní doba Plzeň - Radnice má být stejná jako dnes. Co se ujede na víc cestou do Ejpovic, to se za se ušetří cestou tunelem.

0/0
28.2.2018 9:54

L74u51c57i21a16n 77P68a62p28a75z23i42a61n 5694707781435

Moc originální nápad to není. Raději by zde měla být originální železniční dráha.

+2/0
27.2.2018 19:58
Foto

P66e61t20r 83S16u55c36h35ý 3190873442883

Nevyplatí se udržovat koleje po kterých nikdo nejezdí. Ještě bych pochopil zachování jedné koleje ale zachování obou je opravdu nesmysl a mrhání penězi.

+4/0
27.2.2018 21:25

F12i94l52i62p 40H85r31b62e70k 2244740316850

Něco podobného je tady: https://goo.gl/maps/h5HxAF6Q29D2.

Je tam hezká cyklostezka a vedle ní stará trať, která se využívá pro občasný výletní vláček. Ponechání jedné koleje, vybudování cyklostezky a pravidelné výletní jízdy např. historickým vlakem by mi přišly jako pěkné zpestření.

+2/0
28.2.2018 1:41

L42u20d67v71í39k 98M40a29t46o69u47š74e75k 1631677508654

Raději podpořte obnovení tratě z Mladotic do Mar. Týnice dál na Rakovník a Prahu.

+5/0
27.2.2018 18:10



Najdete na iDNES.cz