Diskuse k článku

Žena bránila otci vídat syna. Je obžalovaná z napadení pracovnice soudu

Až šest let vězení hrozí ženě, která odmítala předávat syna jeho otci. Od soudů za to už dostala pokuty 20 a 40 tisíc a byla i odsouzena k podmínce za pokus o vydírání exmanžela. Nyní stojí u klatovského soudu s obžalobou, že napadla soudní vykonavatelku, která chtěla otci dítě předat na základě pravomocného rozhodnutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K19a76r80e51l 88H74r34u44b34ý 3136538447153

Myslím, že pro syna bude výhra, pokud se matka dostane do vězení na dost dlouho.

0/0
31.8.2017 9:23

K60a81r56e57l 16H72r59u98b42ý 3886718477143

Tohle vše je důsledkem šikany otců a nadržování matkám. Ty si pak myslí, že jsou nedotknutelné, že mohou všechno.

0/−1
31.8.2017 9:09
Foto

V85a95l27e53n28t13i66n 10P86a75p72a82z56i30a87n 6476594711701

Všechna čest matkám (otcům), soudům a OSPODúřednicím, kteří respektují právo dětí na oba rodiče. Hanba těm, kteří toto nesrespektují.

+2/0
31.8.2017 6:39

I61r31e80n22a 95P50l71a94c68h22e76t86k18o13v83á 1886374266790

Husa hloupá, omezená.

+1/0
31.8.2017 2:36

J83a49n 77T15a73r16a83b73a 4586516709619

Až sem to za desítky let nehorázné praxe dovedly české soudkyně a sociálka. A lepší se to velice pomalu.

+2/−1
31.8.2017 1:01

B81ř26e10t84i82s14l82a30v 12Š55í18m96a 9864191872

Jan Taraba

Asi neumite cist, .... proti takovym matkam je postupovano velmi razantne, staci nefnukat na internetu.

0/0
5.9.2017 10:04

J63o78s72e41f 59Š30o78l87t30e83s 8254178160223

To je rodinka...

+2/0
30.8.2017 22:36
Foto

J76a23n 52Č96e60r93m70á17k 4289118835547

chudák kluk... No, snad se otec ukáže jako lepší rodič a umožní mu zapomenout na příkoří a nějak se s ex dohodnout, když už nebude ten špatný...

+3/0
30.8.2017 22:16

J94i77n38d41ř79i27c63h 27M29i93t85t20e20r 6404135381796

V diskusi je nějak málo ženských. Není mi na tom jasná jedna věc. Zamilují se, pořídí si dítě se skvělým mužem a pak se něco pokazí a z toho miláčka je pederast, gauner a to nejodpornější stvoření, kterému je třeba zabránit v kontaktu s dítětem za každou cenu. Přitom to dítě má polovinu genů toho odporného otce, takže je taky napůl odporné ?

+2/0
30.8.2017 21:52

M11a66r96t75i18n 34B41i65t98t36n25e26r 4552606716565

Nechci generalizovat. Část lidí (žen) prostě vidí a popisuje realitu víc přes své momentální emoce, než podle nějaké rozumové analýzy.

Takže když ho milují, tak je úžasný, skvělý a dokonalý a všechno na něm je super. Když ho nenávidí, tak je příšerný, největší zmetek na světě a vše co dělá, dělá jen proto, aby ublížil, aby ublížil všem. Špína světa, ani čert by si o něj vidle neopřel.Samozřejmě, jsou i takoví muži. Asi.

+2/0
30.8.2017 21:59

M15a34r10t58i88n 13B97i52t88t91n81e36r 4412866296905

Podle mně, v takovéhle situaci, kdy se otec a matka prostě nedokáží domluvit jako lidi, je pro dítě někdy lepší, když se muž vzdá svého práva vychovávat dítě, než aby o něj takto s matkou bojoval.

Ok, muž z tohoto příběhu zdá se vyhrál. Dostal dítě do péče. Matka jeho dítěte nyní nejspíš dostane podmínku (kdyby byla muž, šla by do vězení natvrdo, u ženy tomu moc nevěřím), jeho děda dostal nepodmíněný trest za pokus o vraždu. Dítě má za sebou zkušenosti s psychology, boj rodičů o něj, soudní exekuci na něj, hysterické záchvaty své matky a čekají ho další soudy... možná bude navštěvovat mámu ve vězení.

Tím nijak netvrdím, že by se z toho měla stát norma a společnost by měla ustupovat zločinným hysterkám, které lžou, napadají a manipulují. Otci gratuluji, že bude se svým synem a bude se o něj starat.

Na druhou stranu - kdybych se dostal do podobné situace, tak si řeknu, že jsem měl vědět, koho si beru, sám jsem si tu ženu zvolil za matku našeho dítěte. A prvořadou povinností muže je chránit svou rodinu. A nechtěl bych přispívat k tomu, že ta má kdysi úžasná partnerka pod tlakem a hrůzou z toho, že přijde o dítě, ho štve proti mně, očerňuje mně, vymýšlí si...

Ano, asi jsem jeden z těch mužů, co by raději ustupovali, i když by to mělo být až pod most. Řekl bych, že je mnoho takových.

+1/−6
30.8.2017 21:42

O42n37d26ř43e86j 78R86a52t95a74j 4800908486101

jsem stejného názoru. ego musí jít stranou. nejdůležitější je zájem dítěte

+4/−2
30.8.2017 22:00

P73e42t24r 62N15o16v12o78t89n96y 1681540861

Trvat na svých právech je znakem nějakého přehnaného ega?

+3/0
30.8.2017 22:11

M80a23r87t62i46n 29B73i42t91t69n10e90r 4512686836245

Rozhodně je to projev ega. Bez ega není já, které by mohlo mít práva nebo by mu mohla být práva upřena. Takže jakékoli prosazování své osoby, svých práv, je vždy projev a schopnost ega.

To, zda jde o přebujelé ego, už záleží na míře toho sebeprosazování.

Každopádně si myslím, že pro muže by měl být zájem jeho dítěte do značné míry důležitější, než prosazování jeho vlastních práv. Muž by měl být schopen se do značné míry obětovat pro svou rodinu - tedy i vzdát se části svých práv. Samozřejmě, nelze to vyžadovat a když to nějaký muž neudělá, také v pořádku. Je to jen, jak já to osobně to vnímám jako správné pro mně. A věřím, že to tak má víc mužů.

+3/0
30.8.2017 22:15

P26e55t98r 85N91o79v67o54t27n76y 1731610501

1) dítě má právo na péči obou rodičů. 2) jako rodič máte právo rozvíjet vztah se svým dítětem. Pokud oboje hatí pouze hysterie druhého rodiče není opravdu na místě tomu ustupovat. To pak není žádný "zájem dítěte"

+1/0
30.8.2017 22:31

O97n97d13ř91e53j 40R92a45t31a80j 4240628376421

dítě nijak netrpí když je vychovávané pouze jedním rodičem. pokud je ve spokojeném prostředí

jiná věc je pokud druhý rodič má na dítě nějaký špatný vliv a pak je samozřejmé že to dítě budu bránit.

k bodu dva. dokážu se přenést že nebudu mít na výchovu dítěte vliv.

0/0
30.8.2017 22:38

M77a56r70t71i63n 32B87i70t71t49n35e85r 4112556436455

Asi takhle. Když budu věřit, že je to v zájmu mého dítěte, že někdo mému dítěti už tím, že je naživu škodí a ohrožuje ho, tak zasáhnu.

Ale to podle mne není tak časté. Pokud by tam nebyl ten souboj rodičů, zatahování úřadů do toho, obvinění a podobně, tak to dítě bude nejspíš celkem spokojené jak s jedním rodičem, tak s druhým. Prostě lépe mít jednoho a v klidu, než aby se o něj roky rvali jak o kus hadru.

To, že ti rodiče jsou slaboši a malicherní a nejspíš hysterici, dokázali dostatečně už tím, že se rozvedli a nedokázali se sami domluvit tak, aby to pro jejich dítě bylo co nejlepší. Tam není třeba řešit, zda je tam hysterie a přebujelé ego, to tam prostě je. Nejspíš na obou stranách, protože vrána k vráně sedá.

+1/0
30.8.2017 22:43

O69n54d22ř90e92j 70R95a97t96a37j 4900788946731

pokud to pomůže dítěti aby mělo spokojený život já se svých práv vzdám.

+2/0
30.8.2017 22:24

T83o32m64á46š 89M96a55t14ě20j 9385618373362

To víš... dokud moudřejší ustoupí... dotud se chytřejší pere.

0/0
31.8.2017 9:22

J63o65s67e38f 46Š12o84l20t68e50s 8454498160603

Dobro mého dítěte má přednost před jakýmikoliv mými právy. To říkám jako dvojnásobný otec.

+2/0
30.8.2017 22:38

T71o73m35á41š 19M75a96t64ě13j 9315648643452

Ano... takže sklapneš podpadky a obětuješ jakákoliv svá práva, a i štěstí dětí z tvé přítomnosti čemu?

Dobrému pocitu matky, že vyhrála?

0/0
31.8.2017 9:23

I88v64a44n82a 39Z65b43u42b42n39o98v53á 7761191636

ano, v tomto případě ano

+1/0
31.8.2017 4:25

P25e81t28r 95N82o46v83o40t83n96y 1521600381

Lidi, co si to myslí, se pak nesmí divit, když skončí jako ta matka z článku.

0/0
31.8.2017 7:48

Z97u62z46a72n81a 65K95u54p33k66o16v82á 8716274389442

No, co dodat - můj bývalý by si z Vás měl vzít příklad....

+1/−1
30.8.2017 22:02

M36a87r41t66i43n 49B31i12t67t80n98e14r 4342606856855

Jen aby bylo jasno. Tím nijak neomlouvám, když se ta žena chová odporně, brání otci v kontaktu s dítětem a připraví své dítě o tátu jen proto, že je malicherná, mstivá kráva, která se nedokáže přenést přes to, že jí osobně ten muž něčím ublížil. I když by jinak mohl být fajn táta. Nemám pro ženy, které se takto chovají, moc sympatií.

Píšu jen za sebe jako muže - že podle mně, boj se ženou, se kterou má dítě, je muže tak nějak nehodný. A to bez ohledu na to, že by třeba tu ženu dokázal porazit a to dítě "vyhrát".

+2/0
30.8.2017 22:11
Foto

J15a14n 44Č78e91r35m71á21k 4229188905247

hmmm, také mu děti nechcete půjčovat a očerňjujete ho na každém kroku?...

Nebo si snad nezaslouží vídat plod vaší společné lásky?...

A nebo nemá zájem své malé "já" vídat?...

všechny možnosti velmi smutné a těžko pochopitelné... A vždy to odnáší ony děti... ;-(

+1/0
30.8.2017 22:14

L22u23k21á28š 54M94u56s19i20l 1922944578417

Podle Vaší logiky postupujeme s islámským obohacením a těm se zbytky mozku dochází kam to spěje.

Tady to bude obdobné, dítě má právo na oba rodiče, potřebuje mužský vzor a způsob výchovy a ta péče psychopatky taky asi nebude úplně to pravé a nejlepší.

Řešení je jednoduché, zrušit hloupé hledání lepšího rodiče a tuhle válku o děti vůbec nepřipustit, třeba skrze tzv Cochemský model.

0/−1
30.8.2017 22:12

M43a14r10t66i90n 29B72i80t29t77n66e82r 4592516116255

Pochybuji, že rozumíte mé logice. Jinak byste tu kravinu s islámským obohacením nepsal.

Dítě má právo na oba rodiče. To je ideální a normální stav.

Ovšem kdybych měl volit pro vlastní dítě ze dvou zel, tak raději budu, když bude v klidu jen se svojí mámou, která se o něj bude dobře starat a já ho třeba už nikdy neuvidím a jen na dálku přispěji aspoň nějaké peníze. A klidně ať si ta máma nechá vše co chce, co potřebuje, aby byla spokojená jak to jen půjde.

Než aby moje dítě muselo roky snášet teror boje rodičů o něj, zvlášť když bych viděl, že ta žena nemá soudnost, ten boj nezvládá, propadá hysterii, štve to dítě proti mně ze strachu, že o něj přijde a z nenávisti, že ji chtějí o něj připravit, že jediné jak to půjde je léty soudních sporů a nakonec to hnát až k soudní exekuci... Myslím, že mému dítěti by prostě bylo lépe beze mně, než aby byl sice se mnou, ale za cenu likvidace jeho matky.

Když to bude lépe řešeno systémově, jsem samozřejmě pro. Píšu tu o tom, jak mi připadá, že bych se rozhodoval sám za sebe, v této situaci, která je popsaná v článku.

Jinak, třeba můj přístup lépe pochopíte na jednom starém příběhu. Je o Židech, tak snad na Vás z něj nevyskočí nějaký islámský terorista. ;-)

Dávný král Šalamoun kdysi rozhodoval spor. Dvěma ženám se současně narodily děti, jedno však zemřelo. Jeho matka si tajně přivlastnila dítě druhé ženy a ta potom nešťastná žádala vrácení, až se celý spor dostal ke králi, kde obě ženy trvaly na svém. Šalomoun tehdy přikázal: Rozetněte dítě vedví a dejte každé ženě po půlce! Jedna z žen chladně souhlasila - druhá úpěnlivě prosila, ať dítě nechají žít a ať ho dají raději její sokyni. Tak král Šalomoun hned poznal, která z žen je pravou matkou dítěte, a rozhodl jí dítě vrátit.

+1/0
30.8.2017 22:32

P30e54t34r 58N16o89v54o69t79n59y 1391130761

"když bych viděl, že ta žena nemá soudnost, ten boj nezvládá, propadá hysterii, štve to dítě proti mně ze strachu, že o něj přijde a z nenávisti, že ji chtějí o něj připravit" něčemu takovému bych s klidným svědomím dítě nenechal. Zní to strašně ušlechtile, ale vy ji necháte být a tohle chování v ní spustí někdo jiný a nebo něco jiného.

+1/0
30.8.2017 22:53

M75a21r19t85i47n 57B30i70t53t31n87e27r 4422916446535

Je to jeho matka. Těžko bych jí to dítě mohl nenechat, aniž bych se sám dostal do situace, kdy si vylhanými obviněními vynutím svěření do péče a pak budu odmítat jí to dítě předávat. Tedy bych prokázal, že sám bych to dítě mít také neměl. ;-)

Myslel bych na to, že jsem si tu ženu sám vybral. A že má spoustu skvělých vlastností, kvůli kterým jsem si ji vybral. A ano, fakticky si myslím, že spousta lidí, pokud je něco zatlačí do úzkých, tak kolem sebe prostě začnou hystericky kopat nebo udělají i příšerné věci, které by jinak neudělali a překvapí sami sebe. Zejména pokud nemají zkušenosti s bojem a neumí ani prohrávat, ani vyhrávat, ani snášet rány.

To jsou sice charakterové vady, ale za běžných podmínek se nemusí projevit nijak výrazně. Proč když bych tedy viděl, že ta matka našeho dítěte sklouzává v té vyhrocené situaci do nějakého takového škodlivého chování, které ničí ji i to dítě, bych to měl podporovat a tu situaci ještě zhoršovat?

Samozřejmě - pokud bych vážně věřil, že je pro to dítě hrozbou, že mu reálně ublíží nebo pokud by si našla partnera, který by tomu dítěti ubližoval, tak bych to tak také nenechal. Ale věřím, že to jsou hodně okrajové situace.

Mnoho z těch žen, které se pod tlakem chovají jako šílené, manipulující a mstivé krávy, by v pohodové situaci byly prostě jen tak trochu hysterické nebo krávy. Mít mámu, co je tak trochu hysterka a sem tam pomlouvá tátu, kterého nevídám a jen posílá pravidelně peníze není nic extra. Ale rozhodně je to lepší, než být po x letech soudních tahanic s tátou, který dostal mámu do vězení za křivé obvinění táty, že mne znásilnil ve sprše a s tím, že můj děda je ve vězení za to, že se pokusil mého tátu zavraždit.

Aspoň podle mně.

+1/0
30.8.2017 23:03

P45e94t52r 55N92o88v48o70t98n34y 1531590391

Rozhodně žádné protiprávní manévry, respektovat rozhodnutí soudů. Když to nevyjde, smířim se s tím. Prosím vás, vy to píšete(dostal mámu do vězení), jako by za to mohl ten otec, že se matka totálně vyoutovala a děda je skorovrah. To fakt nemůže být normální rodina.

+1/0
30.8.2017 23:30

I86v41a89n69a 14Z53b66u57b96n21o93v80á 7531751326

Pane Bittnere, obrovský obdiv. Jeden z mála mužů, co pochopil. A víte co se pak často děje? Taková máma pak to dítě dává otci dobrovolně, Ti chlapi co se casnují o děcko do roztrhání těla (klidně i toho dítěte) protože mají takzvaná práva a bojují se ženou, se kterou to dítě zplodili a která to dítě odnosila a porodila, tohle nikdy nepochopí. Ale opravdu to takto funguje, V matce v případě že má pocit ohrožení dítěte se totiž aktivují pudy, a to ta sociální pracovnice mohla být ráda jak dopadla. Divím se jí že se do toho mnotuje, pak se nemá ovšem divit ona. Když ji otec dá pocit respektu a ubezpečí, že jí dítě sebrat nechce, pak už nemá proč by s ním bojovala a bránila jejich styku...tak to prostě je.

+1/0
31.8.2017 4:34

T45o41m72á97š 20V26a43l63d86e57r 7823850719

Hlavně, že si podobná ženská bere dítě jako rukojmí. To ovšem s pudy nemá nic společného. A bohužel se mýlíte. Dítě není v pohodě, když jeden rodič předsouvá dítěti, že druhý je nejhorší vyvrhel na světě. Časem přijde na pravdu a může tato situace dost narušit vztahy. Je to různé a komplikované, jelikož se jedná o psychiku jedinců. Problémem už je že máme tolik rozvodů a bereme to za normální jev.

0/0
31.8.2017 5:24

P48e86t22r 14N70o41v66o88t97n57y 1381470771

"Obžalovaná připustila, že otci syna v minulosti nedávala tak, jak soud nařídil." Bojovat začal někdo jiný.

0/0
31.8.2017 6:21

M94a47r83t58i74n 48B22i25t34t67n60e55r 4482236526765

Někdy to tak být může. Jsou lidé, kteří když vidí velkorysost u druhých, sami ji dokáží oplatit. A jsou lidé, kteří sebevětší velkorysost budou vždy vnímat jen jako slabost, kterou mohou využít.

Pokud si ten muž vybíral aspoň trochu dobře, má dobrou šanci na tu první možnost. Ale dopředu to vědět nemůže a zase chápu muže, že je pro něj těžké prostě se všeho vzdát, vydat se na milost a nemilost a doufat ve velkorysost ženy - obětovat své zájmy a práva. Těžko tohle po někom požadovat.

Díky za pochvalu. Potěšila.

0/0
31.8.2017 8:49

K12a21r30e67l 93H19r20u97b88ý 3196228197423

A proč by v případě, kdy se rodiče nedokážou dohodnout, není pro dítě lepší, aby se vzdala svého práva matka? Myslím, že pokud by se otec vzdal svého práva, byla by to jen voda na mlýn matce a otec by byl ještě špatnější.

Ne, tyto věci lze řešit jediným způsobem: neplnění povinností je důvodem pro změnu péče, a pokud matka otci brání ve styku, může být jedno varování - a pak změna. Ne jako nyní, kdy otec předkládá tři žádosti o výkon rozhodnutí, které soud ignoruje, pak dá matce třikrát pokutu, potom přistoupí k výkonu rozhodnutí - a pak je dítěti 25, dětství uteklo, otce pomalu nezná atd.

0/0
31.8.2017 9:55

L46u82k44á59š 42M30u95s79i37l 1822444728557

Takhle to dopadá, když matka všude kolem sebe vidí, že otci se dá krásně pomstít skrze děti, neumožnit mu je vychovávat a jen ho nechat platit.

V zahraničí to takto nefunguje, rodiče jsou si rovni a i po rozchodu dále společně vychovávají svoje děti, bojkotování této samozřejmosti by se dotyčnému zle nevyplatilo.

Tady klidně matka sbalí děti, odveze je od otce ke svým rodičům na druhý konec republiky, změní jim trvalé bydliště, lékaře i školu a otec s tím neudělá vůbec nic. U soudu začne brečet, Jak to dělá pro děti, Jak stál táta za houby, jak už si tam zvykly a moc se jim tam líbí a je to, pořád dokola, jako přes kopírák. Tady se asi pán moc bránil, tak přitvrdila tím obviněním, taky nic mimořádného, v 99% to projde a funguje - přečtěte si někdy jejich diskuze, běžná rada neziskovek.

+4/−1
30.8.2017 21:37

M23a29r60t58i31n 27B24i22t94t45n18e79r 4822856376845

Ano, také mi to připadá jako svinstvo. Je to ženská ubohost takhle se chovat vůči otci jejich dítěte nebo dětí a je to malicherné a slabošské.

Na druhou stranu. Neměl by se muž chovat přeci jen velkoryseji?

0/0
30.8.2017 21:44
Foto

J68a64n 36Č13e81r86m83á26k 4949168915567

velkoryseji v tomto případě znamená stát se pouhou kasičkou a díti již nevidět, natož se podílet na jejich výchově... A CO HŮŘ, PŘIPUSTIT, ABY jeho děti byly vychovávány k vyděračství, slabošství a manipulátorství dle vzorců jejich matky...

+2/0
30.8.2017 22:23

M95a74r38t85i94n 47B95i89t46t40n87e93r 4942306506475

Tu matku si ten muž svobodně vybral za svou partnerku. Pokud viděl, že bude vychovávat jejich dítě ke slabošství a manipulátorství, tak s ní v první řadě neměl mít dítě. A když už si vybral vyděračku a slabošskou manipulátorku, tak se k tomu má také postavit čelem a nést zodpovědnost.

A ano, tomu muži hrozí, že bude jen kasičkou. To je kruté a smutné. Přesto to však mně osobně připadá jako lepší alternativa, žen roky dlouhý soudní spor, ve kterém se to dítě naučí svého otce nenávidět, protože se na něj přenese vyhrocená nenávist matky a ve kterém je ta matka nebo otec prakticky zlikvidován vzájemnými udáními, pokutami, žalobami, tahají se do toho úřady a psychologové... Myslím, že pro to dítě by bylo lepší mít prostě tak klidné dětství, jak to jen jde.

Jako muž bych si řekl, že jsem to podělal dost už tím, že jsem si tu ženu nedokázal udržet a že přes mou snahu na mne má takový názor, že ve vlastní rodině jsem přítěží a škodím jim už svou přítomností. Proč ještě další roky likvidovat své dítě a posilovat to?

+1/−1
30.8.2017 22:38

O36n79d58ř44e67j 94R68a28t18a68j 4730358446441

koneckonců to dítě jednou dospěje a pak možná pochopí jak to bylo doopravdy.

+1/0
30.8.2017 22:46

P62e25t35r 67N26o30v17o31t84n44y 1881470471

" A když už si vybral vyděračku a slabošskou manipulátorku, tak se k tomu má také postavit čelem a nést zodpovědnost." Tenhle se k tomu evidentně čelem postavil. Utéct není řešení.

+2/0
30.8.2017 22:59

M38a76r41t18i61n 46B46i89t24t56n57e88r 4112166206775

Možná udělal to nejlepší, co udělat šlo. Já to nedokážu posoudit. Píšu jen, jak se na to dívám a jak bych se asi rozhodoval já.

0/0
30.8.2017 23:06

M35a73r69t55i12n 76B71i68t36t13n29e39r 4142946236545

Mimochodem. Lidé se často v nějaké situaci, kterou neumí zvládat, chovají jako vyděrači a slabošští manipulátoři nebo zase jako agresoři a podobně. Stres je potvora v tomhle.

Sám jsem se už v životě choval i jako vyděrač, slaboch, manipulátor i jako agresivní pitomec.

0/0
30.8.2017 23:10

L30u56k39á51š 75M60u21s88i97l 1532474688767

Nikoho takového si muž nevybral, jsou takové téměř všechny, protože vychází z toho, co je v našem státě a celé naší společnosti normou.

0/0
31.8.2017 9:55

I77v25a24n96a 53Z58b70u29b90n45o60v14á 7711801576

Jste na omylu, svou urputností právě problém prohlubujete. A nebo jste si tedy vybrali pro své dítě za matku opravdu veeelkou pipinu, což ovšem byl váš výběr. Normální ženy otcův respekt vůři nim ocení a jsou( po nějaké době kdy uvěří že otec s nimi nebojuje) ochotné k velmi dobré spolupráci. To je mnohokrát vyzkoušená pravda. Bojuj, dostaneš boj. Dáš respekt - tak dobrá, domluvíme se.

+1/0
31.8.2017 4:41

M26a16r85t29i42n 12B68i53t75t67n11e74r 4612806566585

Mimochodem, jsou i ženy, které dokážou předvést podobné jednání vůči muži. A někdy, pokud si vybrala dobrého muže, to funguje.

0/0
31.8.2017 8:56

J38a13n 90C58h87o14b42o59t 5463528359387

>radili mi, že musí být okamžitě přerušený jejich styk

Malinká neověřitelná lež, základní nástroj každého manipulátora...

0/0
30.8.2017 20:45
Foto

J21i77ř46í 13C78h62o71c91h67o28l35á74č 5194703480386

Tohle chování matka je už dotažené adresa ad absurdum, ale ti že po rozvodu hodně matek brání dětem ve stylu s otcem je prostě faktum, ony ženy vědí že je to obvykle jediná možnost jak se mstít a to přes děti

+3/0
30.8.2017 20:34
Foto

J83i18ř47í 44C85h32o10c80h32o68l21á72č 5354823890766

Sakra ten opravovac textu

0/0
30.8.2017 20:35

Najdete na iDNES.cz