Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy chtějí zrušit nejoblíbenější spoj mezi Plzní a Špičákem

Ranní spěšný vlak přezdívaný Sněhulák, který léta vozí turisty i lyžaře z Plzně na šumavský Špičák, má namále. České dráhy chtějí tento hojně využívaný spoj zrušit. Vedoucí lyžařské školy i podnikatelé protestují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88o58s57e25f 55H23o72n32e17š 7301752130433

Z Českých Budějovic také jezdil vlak Yetti 6,50-7,00 a na Lipně byl v 9,00 což bylo přijatelné.Přešlo se na takt a tak na Lipno můžete v 6,00 nebo 8,00-obojí časy stojí za prd

0/0
2.8.2017 13:21

P24e28t38r 74N18e43c90h21a31n62i91c65k65ý 7653406568680

Honik Súrů tu bude trochu chybět, takový článek by snad ani on nenapsal. Spěšný vlak snad chce zrušit objednavatel a ten vlak asi nevyjíždí 7:50 z Prahy, aby byl před desátou v Břeclavi, to by bylo spojení snů

0/0
1.8.2017 22:33

L66u73k52á23š 80Š24m21a38h25e21l 2517844822204

Odjezd před celou je fakt vrchol inteligence, vždyť uzel v Plzni je odjakživa v celou. Kdo přijede od Chebu, Mostu, ČB, si jako počká v Plzni hodinu a 55 minut na další vlak?8-o

0/0
31.7.2017 18:18

M25a65r58e87k 51M97a75r36t94i78n 8279414886900

Autorka článku Jitka Šrámková neví, že již několik let osobní a spěšné vlaky objednává kraj a dálkové rychlíky ministerstvo dopravy? Pokud ne, tak je špatná novinářka. Takže ČD nic neruší, ČD jen odjezdí to, co je u nich objednáno. ;-)

+1/0
31.7.2017 11:26

P51e12t10r 90N17o94v90á59k 6910911393446

Sněhulák byl posilový vlak, který nejezdí už léta ;) To mají novináři popletené...

Ale jinak to bude zajímavé, na Klatovy pojedou 2 vlaky 20 minut zasebou a pak 1:40 nic...

Více na www.poved.cz (návrh jízdního řádu)

+1/0
30.7.2017 22:51

P28e58t51r 84D13l69o32u86h65ý 3695851482988

"... s odjezdem v 7:50 z Prahy, který přijede do Železné Rudy v 9:55 hod." Tak to bude asi chybka. To by nebyl spěšný ale superexpres.

0/0
30.7.2017 22:11

P67e77t24r 70H52r31a72b28á29k 6780337292220

Prioritou pro ČD je hlavně vozit vzduch. O lidi jde až na posledním místě.

+2/−1
30.7.2017 21:29

R49a64d60e72k 80J55a28n28a21t19a 9655186404272

Zavádějící titulek. Tohle není trať s komerčním provozem, komerční provoz se zde nevyplatí, takže nelze říci, že ČD něco chtějí zrušit.

Vlaky jsou objednávané Ministerstvem dopravy a Plzeňským krajem, které je platí a tudíž určují jízdní řád. A protože se vzhledem k zavádění expresní vrstvy Praha-Plzeň-Mnichov mění jízdní řád mezi Prahou a Plzní, tak to souvísí i z tratí na Klatovy a Železnou Rudu, protože vlaky by na sebe měly navazovat.

+1/0
30.7.2017 11:47

V73i21k75t80o59r 77Z27e88r75z22á35n 8714789888796

ČD nic neruší, ČD odjezdí to, co si u nich MD nebo kraj objedná...

+3/0
30.7.2017 10:47

J66i84ř70í 39M84l50a21d76ě98j60o55v30s34k56ý 6116437209733

Nepochopitrlné. Vlak, který se osvědčil, jezdí plný, bude nahrazen. Kolik spojů ČD jezdí takto využitých?

Přijet na hory rychlíkem v 10 dopoledne je mrháním všeho. Než se dostanete na kopec je poledne. Takže sobota na půl, lyže na prd, vlakaři také bez příjmu....

Vlak v ten čas má výhodu v tom, že děti to malinko dospí, nasnádají se nebo nasvačí a pak už jen lyžují. Proč rušit? To do té Železné Rudy je ta trať tak přetížená?

Že jsem si za 40 let tedy nevšiml.

+5/0
30.7.2017 10:43

M13a83r52e17k 52M60a49r32t69i96n 8759124516690

Zeptejte se na kraji. Spěšné vlaky objednává kraj, ČD odjezdí jen to, co si kraj (potažmo u rychlíků MD) objedná.

0/0
31.7.2017 11:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.