- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V rámci první etapy přestavby plzeňského železničního uzlu došlo ke změně konfigurace kolejiště, pro potřeby železničního provozu tak nově není potřeba využívat most u Prazdroje v celé jeho šířce.
A v rámci druhé etapy se zjistí, že ten most by se tam vlastně hodil, takže se postaví nanovo .......... ne vážně, nechápu, když už tam byl a navíc v perfektním stavu, proč tam prostě nezůstal. Za 10 let se zjistí, že by se hodil a bude se to stavě znovu.
Pěkný den všem,
̈největší jeřáb je v držení Hutních montáží a ne tohoto dopravce.
Název:CC 2800-1Nosnost do:600 tMax. výška zdvihu:168 m (84 m hl. + 84 m pom. výložník)Přepravní hmotnost:Hodinová sazba:Ceny Vám rádi sdělíme na vyžádání.Přeprava:.Montáž / demontáž:350 až 700 (tisíc Kč) Cena za přepravu, montáž a demontáž podle požadované sestavy výložníků
nemáte pravdu. Tento má následující parametry:Max. nosnost:750 tMax. vyložení:136 mMax. výška zdvihu:192 m
Sleduji většinou všechny tyto stavby s velkým nadšením – zvláště tunel Ejpovice apod. – a jsem z Doubravky. Ale včera v poledne jsem se musel vracet nějak unaven nebo něco takového, protože ačkoliv jsem jeřáb u Hornbachu viděl, až tolik mě neupoutal. Kdyby na něj pověsili velkou ceduli "největší jeřáb v ČR", tak jsem si ho býval pořádně nafotil.
To je strašný fotoobjektiv...