Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Začíná velká přestavba Dlouhé ulice, uzavírka potrvá asi půl roku

Dlouhá ulice v Plzni - Lobzích, která spojuje Doubravku a Slovany, bude od 10. července asi půl roku uzavřená. Stavbaři komunikaci zúží a ze zrušených jízdních pruhů vybudují parkovací místa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i37r54o41s58l67a58v 16Š32i96m17i35c71e 7552382961322

Když tak sleduji tyhle úpravy v Plzni, mám dojem, že někdo buď nepřemýšlí a nedomýšlí důsledky nebo se snaží zhoršit dopravní situaci v již tak ucpaném městě. Názorným příkladem jsou třeba Alej Svobody či Částkova ulice, kde kvůli parkovacím místům také ubrali prostor pro průjezd. Jezdím z Lobez půl hodiny MHD do práce na konečnou na Borských polích. Už takhle se to na kruhových objezdech např. na nám. gen. Píky a na křižovatce Sušické a Částkovy ulice dost prodlouží. Pokud se ponechá i ve Dlouhé ulici po jednom pruhu, ještě se to natáhne! Už teď se to stává, protože bus nemá šanci dostat se hned tak na kruhový objezd, kde mají teď vozidla přednost a vytvářejí se dlouhé kolony. Podobné úpravy, kdy třeba v úzké ulici lze ještě parkovat na obou stranách, jsou hazardem dopravou ve městě i se životy řidičů a chodců. Obdivuji řidiče kloubových autobusů i trolejbusů, kteří jsou opravdovými profíky, což ale neplatí pro ten zbytek. Přimlouval bych se za doplnění osnov autoškol o povinný trénink jízdy zručnosti a praktickou výuku první pomoci...:-(

+2/−2
9.7.2017 10:55

R51o38m77a80n 77C48e31r78n78y 5513317710421

konkrétně v této ulici nevidím důvod pro čtyři pruhy, je to kus dálnice omylem umístěný doprostřed města ... nikdy, opakuji nikdy, jsem tam nezažil provoz, který by se nevešel do klasických dvou pruhů, pokud pominu něčí potřebu zvyšovat si ego stovkou po městě ... s přestavbou souhlasím

+5/−3
9.7.2017 16:47

T77o75m58á69š 65K94v14ě16t67o43ň 1168922462414

ta přestavba je naprosto v pořádku. jen by kvůli tomu nemuseli na celou dobu zavírat celou ulici. v první etapě mohli udělat jednu půlku a po druhé dvoupruhové se mohlo vesele obousměrně jezdit.....

0/−1
9.7.2017 17:22

R82o19m39a40n 87C90e93r52n37y 5213527450881

ano, o tom nechci polemizovat, nevím, jaké jsou technické možnosti, určitě by to bylo příjemnější ...

0/0
9.7.2017 19:47

M32i62r79o25s37l43a88v 28S40u75c11h89y 5430929250830

Pamatuji Dlouhou ulici coby udusanou hlínu a samou jámu. Pak se proměnila ve čtyřproudou silnici a převzala dopravu z Revoluční, kterou výrazně zklidnila (a svému okolí mnoho neublížila). Záměr byl jednoduchý, propojit okrajvé čtvrti vysokokapacitní komunikací. Dlouhá měla plynule navazovat na Částkovu a ta zas na dnešní 17. listopadu. Na druhou stranu pokračuje dnešní Masarykova, která se měla stáčet k Boleveckému rybníku a do Bolevce. Krásný velký městský okruh. Jenže v Plzni je to všechno jenom na oko. Něco se rozvrtá, ale nedokončí. Pak se to celé předělá - a také nedokončí. Každopádně jako parkoviště mi nepřiadá jako šťastné řešení.

+3/−1
9.7.2017 20:23

M93a70r87t41i16n 47L69u48k21e42š 3806471341485

Já bych vám přál u toho "krásného velkého městského okruhu" bydlet R^ To je tak, když někdo myslí jenom na sebe a svůj líny zadek a ostatní je mu právě u něj.

0/−2
10.7.2017 7:23

M47i26r30o15s80l53a86v 28S78u58c56h23y 5520429370500

Téměř 50 let jsem bydlel na Rokycanské třídě. Když došlo na její rozšíření, které mi vedlo prakticky pod okny, uvítal jsem to. Pokud jsou alternativy 1) široká ulice a plynulý provoz, nebo 2) úzká ulice a kolony popojíždějících vozidel, vždy dám přednost variantě 1).

Když už jsme o tom "myslení jen na sebe", tak se zamyslete nad variantami, které vedou lidem mnohem bíže pod okny, popojíždění, čmoudění, troubení a stres. Oproti tomu je městský okruh systémové řešení, které ublíží mnohem méně lidem, zato uleví mnoha.

+2/0
10.7.2017 10:35

J54a97n 77G67o42t49z 4635147

Když se někdo nastěhuje k hlavní silnici tak si nemůže stěžovat, že tam jezdí hodně aut. Zrovna na Dlouhé ulici je té zeleně docela dost včetně možnosti v klidu si zastavit a vyložit co je potřeba.

0/0
10.7.2017 13:53

M81a83r91t40i14n 93L62u51k92e91š 3386841691375

Dlouhá není hlavní ulice, jejímu významu zcela postačuje dvoupruhové uspořádání.

Ne každému stačí si jen "něco vyložit". Nebo pan Gotz nerad parkuje u svého domu - vždy si tam jen "v klidu něco vyloží" a jede dál?

0/0
10.7.2017 14:59

J21a71n 95G75o91t39z 4835927

Je to hlavní cesta z Rokycanské na Slovany - jezdí tak skoro každý. Bydlím za rohem, když tam někdo parkuje, tak nepřekáží - až to předělají, tak nejspíš bude.

0/0
10.7.2017 17:50

M94a36r21t69i86n 81L68u66k15e96š 3626251331955

Povídání dlouhé, ale úplně mimo ;-)

V Dlouhé ulici se tvořily kratší kolony pouze u řízených křižovatek - tam počet řadících pruhů zůstává stejný. To samé platí v Částkově - tam nejsou kolony kvůli malému počtu jízdných pruhů, ale právě kvůli těm kruhákům na konci - ze všech stran jezdí spousta aut.

Jinak je moc hezké vidět, že mezi námi žijí sobci, kteří pro hladký průjezd svého líného pozadí odsoudí ostatní k bydlení u "dálnice" bez kouska zeleně a možnosti zaparkování R^

+1/−2
10.7.2017 7:29



Najdete na iDNES.cz