Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Začíná velká přestavba Dlouhé ulice, uzavírka potrvá asi půl roku

Dlouhá ulice v Plzni - Lobzích, která spojuje Doubravku a Slovany, bude od 10. července asi půl roku uzavřená. Stavbaři komunikaci zúží a ze zrušených jízdních pruhů vybudují parkovací místa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i81r92o25s80l54a71v 67Š42i36m98i53c90e 7172692401352

Když tak sleduji tyhle úpravy v Plzni, mám dojem, že někdo buď nepřemýšlí a nedomýšlí důsledky nebo se snaží zhoršit dopravní situaci v již tak ucpaném městě. Názorným příkladem jsou třeba Alej Svobody či Částkova ulice, kde kvůli parkovacím místům také ubrali prostor pro průjezd. Jezdím z Lobez půl hodiny MHD do práce na konečnou na Borských polích. Už takhle se to na kruhových objezdech např. na nám. gen. Píky a na křižovatce Sušické a Částkovy ulice dost prodlouží. Pokud se ponechá i ve Dlouhé ulici po jednom pruhu, ještě se to natáhne! Už teď se to stává, protože bus nemá šanci dostat se hned tak na kruhový objezd, kde mají teď vozidla přednost a vytvářejí se dlouhé kolony. Podobné úpravy, kdy třeba v úzké ulici lze ještě parkovat na obou stranách, jsou hazardem dopravou ve městě i se životy řidičů a chodců. Obdivuji řidiče kloubových autobusů i trolejbusů, kteří jsou opravdovými profíky, což ale neplatí pro ten zbytek. Přimlouval bych se za doplnění osnov autoškol o povinný trénink jízdy zručnosti a praktickou výuku první pomoci...:-(

+2/−2
9.7.2017 10:55

R54o24m64a69n 28C70e21r41n65y 5853657170341

konkrétně v této ulici nevidím důvod pro čtyři pruhy, je to kus dálnice omylem umístěný doprostřed města ... nikdy, opakuji nikdy, jsem tam nezažil provoz, který by se nevešel do klasických dvou pruhů, pokud pominu něčí potřebu zvyšovat si ego stovkou po městě ... s přestavbou souhlasím

+5/−3
9.7.2017 16:47

T70o95m93á10š 12K67v55ě11t97o63ň 1258762722404

ta přestavba je naprosto v pořádku. jen by kvůli tomu nemuseli na celou dobu zavírat celou ulici. v první etapě mohli udělat jednu půlku a po druhé dvoupruhové se mohlo vesele obousměrně jezdit.....

0/−1
9.7.2017 17:22

R35o81m70a82n 92C43e80r30n90y 5263717670201

ano, o tom nechci polemizovat, nevím, jaké jsou technické možnosti, určitě by to bylo příjemnější ...

0/0
9.7.2017 19:47

M80i83r25o68s15l59a18v 65S12u58c90h14y 5110839340550

Pamatuji Dlouhou ulici coby udusanou hlínu a samou jámu. Pak se proměnila ve čtyřproudou silnici a převzala dopravu z Revoluční, kterou výrazně zklidnila (a svému okolí mnoho neublížila). Záměr byl jednoduchý, propojit okrajvé čtvrti vysokokapacitní komunikací. Dlouhá měla plynule navazovat na Částkovu a ta zas na dnešní 17. listopadu. Na druhou stranu pokračuje dnešní Masarykova, která se měla stáčet k Boleveckému rybníku a do Bolevce. Krásný velký městský okruh. Jenže v Plzni je to všechno jenom na oko. Něco se rozvrtá, ale nedokončí. Pak se to celé předělá - a také nedokončí. Každopádně jako parkoviště mi nepřiadá jako šťastné řešení.

+3/−1
9.7.2017 20:23

M59a48r91t55i40n 84L59u93k12e72š 3736521491155

Já bych vám přál u toho "krásného velkého městského okruhu" bydlet R^ To je tak, když někdo myslí jenom na sebe a svůj líny zadek a ostatní je mu právě u něj.

0/−2
10.7.2017 7:23

M76i38r43o57s73l27a82v 94S19u27c63h74y 5330329790780

Téměř 50 let jsem bydlel na Rokycanské třídě. Když došlo na její rozšíření, které mi vedlo prakticky pod okny, uvítal jsem to. Pokud jsou alternativy 1) široká ulice a plynulý provoz, nebo 2) úzká ulice a kolony popojíždějících vozidel, vždy dám přednost variantě 1).

Když už jsme o tom "myslení jen na sebe", tak se zamyslete nad variantami, které vedou lidem mnohem bíže pod okny, popojíždění, čmoudění, troubení a stres. Oproti tomu je městský okruh systémové řešení, které ublíží mnohem méně lidem, zato uleví mnoha.

+2/0
10.7.2017 10:35

J91a59n 56G73o40t76z 4785217

Když se někdo nastěhuje k hlavní silnici tak si nemůže stěžovat, že tam jezdí hodně aut. Zrovna na Dlouhé ulici je té zeleně docela dost včetně možnosti v klidu si zastavit a vyložit co je potřeba.

0/0
10.7.2017 13:53

M79a94r33t31i65n 42L85u64k25e95š 3806611701535

Dlouhá není hlavní ulice, jejímu významu zcela postačuje dvoupruhové uspořádání.

Ne každému stačí si jen "něco vyložit". Nebo pan Gotz nerad parkuje u svého domu - vždy si tam jen "v klidu něco vyloží" a jede dál?

0/0
10.7.2017 14:59

J19a16n 72G63o38t74z 4905657

Je to hlavní cesta z Rokycanské na Slovany - jezdí tak skoro každý. Bydlím za rohem, když tam někdo parkuje, tak nepřekáží - až to předělají, tak nejspíš bude.

0/0
10.7.2017 17:50

M61a37r23t33i80n 24L95u75k73e10š 3586311761775

Povídání dlouhé, ale úplně mimo ;-)

V Dlouhé ulici se tvořily kratší kolony pouze u řízených křižovatek - tam počet řadících pruhů zůstává stejný. To samé platí v Částkově - tam nejsou kolony kvůli malému počtu jízdných pruhů, ale právě kvůli těm kruhákům na konci - ze všech stran jezdí spousta aut.

Jinak je moc hezké vidět, že mezi námi žijí sobci, kteří pro hladký průjezd svého líného pozadí odsoudí ostatní k bydlení u "dálnice" bez kouska zeleně a možnosti zaparkování R^

+1/−2
10.7.2017 7:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.