Diskuze

Z plzeňského nádraží zmizel stoletý most, druhý půjde k zemi příští rok

Přestavba hlavního nádraží v Plzni na železniční uzel 21. století je v polovině. V úterý technici dokončili bourání staletého severního železničního mostu nad Mikulášskou třídou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dobrý den všem,tak uvidíme jak dlouho ty nové mosty budou sloužit do první"takzvané nutné údržby",neboli v jaké kvalitě budou postaveny.Pokud budou tak kvalitní jako oprava vnitřních omítek hlavní nádražní budovy,tak ok.Stačí u pokladen v hale zvednout hlavu ke stropu a každý vidí tu kvalitu odvedené práce,jak se ta omítka krásně loupe a to je po opravě jak dlouho?3 roky?!

0 1
možnosti

Zrovna jsem včera kolem procházel a z mostu už nic nezbylo, neboť ho hned autogenem rozřezali.

1 0
možnosti
Foto

L13u33b74o70š 51M40o24t74l

18. 4. 2017 18:43

Teď musíme spoléhat na to, že všechny vlaky od Mnichova směrem do Prahy budou mít před vjezdem do nádraží dostatečnou rychlost, aby tu díru bez kolejí přeskočily, a že nebude foukat vítr kolmý ke směru pohybu, který by je mohl vykolejit. Ten most byl starý, ale dobrý, protože tato rizika omezoval. ;-D

1 1
možnosti

Ono zrovna celý den pršelo a všechno kolen je takový šedý. Když jsem chtěl udělat fotku, myslel jsem, že mám přepnuto do černobílého módu. A nebýt toho modrého jeřábu, tak ty fotografie jsou takový ponurý, jako celé nádraží.

0 1
možnosti