Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Video: Stavbaři prorážejí v budoucím nejdelším tunelu nouzové chodby mezi tubusy

Stavbaři, kteří u Plzně budují více než čtyři kilometry dlouhý železniční tunel, nedávno začali prorážet také spojovací průchody mezi tubusy. Zatím pracují obvyklým způsobem, ale přímo pod vrchem Chlum budou muset horninu odstřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V89l86a38d90i63s98l22a72v 69C54e36c44h 6788661132509

Ano vyplatí,pokud bychom přemýšleli jako pan Beznoska,tak stavět mosty je taky blbost.Vždyť se určitě dá to údolí někde objed.Ale kolik vlaků osobních i nákladních denně tudy projede?Kolik energie spotřebují na 9 minut jízdy.Že by se dali ty peníze ivestovat na důležitější věci je asi taky pravda.Třeba mostů za hranicí jejich životnosti je u nás víc než dost.

+4/−1
14.4.2017 1:48
Foto

J24a34k47u71b 87B80e41z34n67o78s97k38a 9217153866

kvůli ušetřeným 9 minutám času taková stavba za tak nehorázné prachy?? to se vyplatí...

+1/−14
13.4.2017 22:46
Foto

B91r71o98n58i86s70l10a23v 83G23a22b37r34y90š 2602969611

Ano, vyplatí.

+9/0
13.4.2017 22:53

M80a85r26t56i22n 33Š67t20r87o10s 4799587210298

Vynásobte to počtem cestujících za třeba 30 let, a uvidíte, kolik minut se ušetřít.

+5/0
13.4.2017 22:58

J10a70n 94B49e72n78e52š 5289365118955

Zkrátí se dráha, zvýší se rychlost, ušetří se čas a také ubyde jeden železniční prejezd v Chrástu, kde už několik lidí zemřelo.

+6/0
14.4.2017 10:26

R23a79d37e83k 79J53a80n61a51t25a 9875466754132

A ušetří se taky energie a peníze. Od dokončení po mnoho desítek let budou vlaky tímto úsekem jezdit kratší vzdálenost a plynuleji, bez změn rychlosti.

+1/0
14.4.2017 14:08

J71i29ř10í 74K50o98c52u88r73e49k 6575804725338

Staví se to na 50 až 100 let. S Vaším přístupem byste musel všude pěšky. A řeku přeplavat. To je devět minut tady, devět minut tak, 3 minuty tady, výhybka na 50 zbytečnost, šup tam na 40, jezdit max 100 aby se nemusela stavět zabezpečovačka a víte co vám zbyde?

Zkuste Bangladéš nebo Pakistán, země totálně bez infrastruktury. Bangladéš má jedinou výhodu: Nemrzne tam.

+2/0
14.4.2017 19:18

M94a64r67k16é88t71a 42D79v86o58ř46á83č91k21o44v25á 2378513941738

Kdo první napíše, že je to tunel, je osel! :-)

0/0
13.4.2017 22:44

Z31d78e10n39ě62k 61S48t41o17d13o87l24a 8857741725786

ano oslice

0/0
14.4.2017 0:13

J82i17ř59í 27K66o87c36u88r39e35k 6705114935988

Zdař Bůh!

+1/0
13.4.2017 20:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.