Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Video: Stavbaři prorážejí v budoucím nejdelším tunelu nouzové chodby mezi tubusy

Stavbaři, kteří u Plzně budují více než čtyři kilometry dlouhý železniční tunel, nedávno začali prorážet také spojovací průchody mezi tubusy. Zatím pracují obvyklým způsobem, ale přímo pod vrchem Chlum budou muset horninu odstřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V14l29a93d18i81s65l87a61v 76C79e59c24h 6118221622539

Ano vyplatí,pokud bychom přemýšleli jako pan Beznoska,tak stavět mosty je taky blbost.Vždyť se určitě dá to údolí někde objed.Ale kolik vlaků osobních i nákladních denně tudy projede?Kolik energie spotřebují na 9 minut jízdy.Že by se dali ty peníze ivestovat na důležitější věci je asi taky pravda.Třeba mostů za hranicí jejich životnosti je u nás víc než dost.

+4/−1
14.4.2017 1:48
Foto

J56a53k22u20b 44B93e39z52n35o96s60k19a 9547143696

kvůli ušetřeným 9 minutám času taková stavba za tak nehorázné prachy?? to se vyplatí...

+1/−14
13.4.2017 22:46
Foto

B19r67o66n46i74s26l27a58v 64G18a42b40r30y62š 2132209141

Ano, vyplatí.

+9/0
13.4.2017 22:53

M15a79r33t18i20n 77Š36t92r83o10s 4789387390908

Vynásobte to počtem cestujících za třeba 30 let, a uvidíte, kolik minut se ušetřít.

+5/0
13.4.2017 22:58

J11a66n 35B54e53n90e54š 5949175808365

Zkrátí se dráha, zvýší se rychlost, ušetří se čas a také ubyde jeden železniční prejezd v Chrástu, kde už několik lidí zemřelo.

+6/0
14.4.2017 10:26

R93a61d79e84k 95J22a15n43a56t97a 9505986894852

A ušetří se taky energie a peníze. Od dokončení po mnoho desítek let budou vlaky tímto úsekem jezdit kratší vzdálenost a plynuleji, bez změn rychlosti.

+1/0
14.4.2017 14:08

J59i55ř67í 48K32o43c58u85r79e13k 6485294945778

Staví se to na 50 až 100 let. S Vaším přístupem byste musel všude pěšky. A řeku přeplavat. To je devět minut tady, devět minut tak, 3 minuty tady, výhybka na 50 zbytečnost, šup tam na 40, jezdit max 100 aby se nemusela stavět zabezpečovačka a víte co vám zbyde?

Zkuste Bangladéš nebo Pakistán, země totálně bez infrastruktury. Bangladéš má jedinou výhodu: Nemrzne tam.

+2/0
14.4.2017 19:18

M65a59r23k35é37t10a 38D51v41o41ř14á24č81k26o34v56á 2538683831548

Kdo první napíše, že je to tunel, je osel! :-)

0/0
13.4.2017 22:44

Z63d15e94n49ě48k 42S14t60o12d92o15l92a 8727851485786

ano oslice

0/0
14.4.2017 0:13

J42i90ř84í 64K57o58c27u26r16e89k 6385444145638

Zdař Bůh!

+1/0
13.4.2017 20:19



Najdete na iDNES.cz