Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za „omlazení“ autobusů dostal podnikatel podmínku a peněžitý trest

Podnikatel v autobusové dopravě z Klatovska Josef Ptáček dostal ve středu u soudu podmínečný trest a navíc musí zaplatit 120 tisíc korun. Podle obžaloby nechal zfalšovat údaje v technických průkazech autobusů, aby získal zakázku od Českých drah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i22r75a 12L12o37v63e 3344830488264

To je ale pekny ptacek, ten Josef Ptacek.:-)

0/0
1.4.2017 3:57

S52t47a55n58i90s14l98a54v 88S76r22b94a 4805914498574

ten člověk by měl dostat především doživotní zákaz přepravovat lidi. vloni shořel maďarský autobus v itálii a s ním desítka dětí také proto, že si přepravce neoprávněně namontoval přídavnou nádrž. chápu, že poukd vezmu konkrétní autobus, tak jestli je 5 nebo 15 let starý bude záležet na údržbě, ale pokud vezmu 100 autobusů, tak v průměru prostě bude rozdíl ve stáří viditelný. takže přestože falešný techničák není přídavná nádrž, je vidět, že ten člověk je kvůli zakázce ochoten zajít dost daleko a možná, kdyby byl požadavek na nádrž větší, než mají jeho autobusy, tak by je tam klidně přidělal.

0/0
30.3.2017 7:56

R51o16b89i70n 49Ž44i61ž74k95a 2828694616576

Přesně tak, kdo lže, ten krade a může i zabít a proto je ho třeba rovnou preventivně postavit ke zdi. !!

0/0
30.3.2017 17:53

P57e79t59r 29V13o74n11d80r54a85c82e77k 7115591333300

Já jsem pořád nepochopil co ten odsouzený vlastně provedl - to že někdo vypíše nesmyslné podmínky je jako v pohodě ???

Ty autobusy něměly platnou STK ?? ..

+2/−1
30.3.2017 7:22

K31a15m61i67l 75D87o38l11e77z64e93l 6882756984712

kalsicky trestny cin podvodu. Tvrdil, ze sluzba ma urcite parametry a ty nemela.

+1/0
30.3.2017 16:09

J11i33ř52í 17P32l36a22v12s90k89ý 9340316841849

ano, milion a pul, to je zhruba tak rozdil mezi cenu, za jakou je schopna fungovat firma bez odboru, a firma s odborama ...

+2/0
30.3.2017 7:19

R19o81b67i72n 45Ž94i14ž15k66a 2678814806866

Státnímu rozpočtu bylo trestnou činností ušetřeno zhruba 1,6 milionu korun,“ podotkl soudce ;-DR^

+9/0
29.3.2017 21:33

J28a78n 31T92a58r27a73b79a 4866206359119

Paradox ale soudci za tu větu patří potlesk. Stát ve snaze koupit nejlevnější šunt platí nezákonné zboží resp. v tomto případě služby.

+7/0
29.3.2017 21:54

R44o45b95i78n 98Ž13i52ž43k96a 2728964356176

No je otázka, jestli ta služba byla méně kvalitní. :-)V tom článku to i píší - ta podmínka na věk autobusů, kterou Ptáček ošulil, se do té smlouvy dostala vlastně nezamýšleně copy pastem ze vzorové smlouvy

+4/0
30.3.2017 1:56

B93l21a52ž31e11j 59M58o14t62y41č24k79a 8647327855480

tak takovéhle trestné činnosti tleskámR^R^ Každý by měl šetřit.

+8/−3
29.3.2017 17:14

J87a39n 82T64a30r12a97b40a 4176406599869

Zásasdně nesouhlasím. Stát je první na řadě, kdo by měl platit korektní cenu a ne cenu z perského trhu.

0/0
29.3.2017 21:52

J69i44ř95í 76K71o43c53u64r41e64k 6175554125258

No a zvládly to ty autobusy odvozit? To je to hlavní.

U vozidel se totiž uplatňuje "vanová křivka spolehlivosti". A je nesmysl vyhazovat vozidlo, které spolehlivě jezdí. Je to neekonomické. Je rovněž neekonomické provozovat vozidlo nespolehlivé s velkými náklady na údržbu/provoz. Třeba parní Sentinel.

+1/0
29.3.2017 23:12

M94a56r66t95i43n 82J49a44n65d64a 6663756292349

Z Francie se sem v současnosti dovážejí patnáct let staré Karosy, které tam dělaly školní svozy, ráno do školy, odpoledne zpět. Tyhle Karosy skoro nejezdily, mají najeto třeba jen 300 tisíc kilometrů, na STK chodily dvakrát ročně. (To si nevymýšlím, měl jsem v ruce papíry od jedné z nich a koukal jsem na to dost nevěřícně.)

Ale takový autobus nevyhovuje.

Pokud vezmeme desetiletou českou karosu, která za den ujede 300 kilometrů, na tachometru má 750 tisíc km a podle toho vypadá, je to v pořádku.

+2/0
30.3.2017 0:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.