- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jen tupá hlava jediný tah z Lochotína do města zastaví. Holt budou dvě města a obě budou neprůjezdná Západní obchvat co to je? Jen tupá hlava udělá jeden pruh a ještě ho ukončí v jedné třetině!!!!V Plzni musí být dopravní inženýři vskutku na úrovni
Dobrý den.
Také jsem se zajímal o to proč právě tento souběh akcí. Zjistil jsem (prokazatelně), ze investor je v obou případech stát. Železniční uzel II opravuje stát (SŽDC) a most take stát (ŘSD). Obě akce jsou z dotaci z EÚ. A tak to musí byt do určitého data hotové. Takže když ne teď, tak příště a za vlastní.
Kam tam dostanou dva pruhy pro každý směr, když jeden most zavřou? Asi jsem to nepochopil...
Bude zřejmě zrušena cyklostezka/chodník, ale i tak si nejsem jistý, kde bude ten čtvrtý pruh. Podle mého to mají napsané špatné. Bude vždy pouze jeden pruh. Hlavně jsem zvědavý, jak to budou mít vyřešený s kolejovým pásem.Jak píše trošku hloupě Náhlík, že když to zvládli na Rokycanské, zvládnou to i zde, tak na Rokycanské není prostřední tramvajový pás a tak to tam bylo výrazně jednodušší. Zde budou muset automobily křížit kolej a to hned dvakrát (v jednom směru), což bude znamenat na jedné části i vybourání panelů pod kolejemi, kde jsou více vvyýšené nad terén (blíže Rondelu). Řekl bych, že stavba bude tak komplikovaná, že doprava v tomto místě se zcela zastaví.
Jak se píše na bilboardech u rozkopaných silnic: Musíme to opravit.
Ano, most opravu potřebuje. Ovšem zkombinovat jí s uzavřením mostů u hlavního nádraží, to je plán z dílny psychopata. Třeba na trase jedničky tak budou dlouhé měsíce hned dvě místa, kde tramvaje budou jezdit kyvadlově. A podobných souvislostí bude daleko víc.
Musím říct, že tohle prostě nechápu.
Možná stačilo počkat, až bude hotový západní obchvat. Takhle celý sever bude jezdit přes pravidelně zpomalený úsek, nikoliv tak jak to je ted nárazově a i samotná hromadná doprava bude pomalejší. Jak bude vypadat v létě ovzduší v centru, to raději nebudu přemýšlet. Každopádně dopravní kolapsy na Roosveltově mostě a na Karlovarské budou mít ještě větší grády. Tato oprava je pro dopravu v Plzni mnohem citelnější, než oprava mostů u nádraží.
Proc se ma Dlouha ulice v Lobzich zuzit ?
Protože je to nechutná dálnice skrze Lobzy, která nemá z kapacitního hlediska opodstatnění?