Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pattonův most brzy najedou stavební stroje, dopravu zatím neomezí

Už příští týden začnou přípravy na zahájení kompletní rekonstrukce mostu Generála Pattona v Plzni. Dělníci připraví zázemí staveniště a dovezou techniku. První dopravní omezení lidé pocítí 10. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R89o15m31a57n 31P70e98c38h67a48n 7130843946721

No jen tupá hlava jediný tah z Lochotína do města zastaví. Holt budou dvě města a obě budou neprůjezdnáRv Západní obchvat co to je? Jen tupá hlava udělá jeden pruh a ještě ho ukončí v jedné třetině!!!!V Plzni musí být dopravní inženýři vskutku na úrovni!!!!

0/0
11.3.2017 9:24

J23i39ř75í 37M40l52a96d98ě47j74o13v40s59k15ý 6966237849643

Dobrý den.

Také jsem se zajímal o to proč právě tento souběh akcí. Zjistil jsem (prokazatelně), ze investor je v obou případech stát. Železniční uzel II opravuje stát (SŽDC) a most take stát (ŘSD). Obě akce jsou z dotaci z EÚ. A tak to musí byt do určitého data hotové. Takže když ne teď, tak příště a za vlastní.

+2/0
6.3.2017 12:43

J30a54n 18D20v35o40ř12á25k 9323873713895

Kam tam dostanou dva pruhy pro každý směr, když jeden most zavřou? Asi jsem to nepochopil...

0/0
3.3.2017 22:34

P16e41t80r 14H47r32a45b53á26k 6570207892670

Bude zřejmě zrušena cyklostezka/chodník, ale i tak si nejsem jistý, kde bude ten čtvrtý pruh. Podle mého to mají napsané špatné. Bude vždy pouze jeden pruh. Hlavně jsem zvědavý, jak to budou mít vyřešený s kolejovým pásem.Jak píše trošku hloupě Náhlík, že když to zvládli na Rokycanské, zvládnou to i zde, tak na Rokycanské není prostřední tramvajový pás a tak to tam bylo výrazně jednodušší. Zde budou muset automobily křížit kolej a to hned dvakrát (v jednom směru), což bude znamenat na jedné části i vybourání panelů pod kolejemi, kde jsou více vvyýšené nad terén (blíže Rondelu). Řekl bych, že stavba bude tak komplikovaná, že doprava v tomto místě se zcela zastaví.

0/0
6.3.2017 10:49

P56e53t90r 20H92r40a53b63á48k 6640497642120

https://www.youtube.com/watch?v=uRryRwXmAzM

Tak jsem se zmýlil. Ovšem k úplnému uzavření mostů tedy vůbec nedojde.

0/0
6.3.2017 11:01

V14á44c35l24a29v 19V36i56l67e71t58a 8558672749763

Jak se píše na bilboardech u rozkopaných silnic: Musíme to opravit.

Ano, most opravu potřebuje. Ovšem zkombinovat jí s uzavřením mostů u hlavního nádraží, to je plán z dílny psychopata. Třeba na trase jedničky tak budou dlouhé měsíce hned dvě místa, kde tramvaje budou jezdit kyvadlově. A podobných souvislostí bude daleko víc.

Musím říct, že tohle prostě nechápu.

+2/0
3.3.2017 21:33

P41e48t71r 43H27r52a77b86á21k 6150397562270

Možná stačilo počkat, až bude hotový západní obchvat. Takhle celý sever bude jezdit přes pravidelně zpomalený úsek, nikoliv tak jak to je ted nárazově a i samotná hromadná doprava bude pomalejší. Jak bude vypadat v létě ovzduší v centru, to raději nebudu přemýšlet. Každopádně dopravní kolapsy na Roosveltově mostě a na Karlovarské budou mít ještě větší grády. Tato oprava je pro dopravu v Plzni mnohem citelnější, než oprava mostů u nádraží.

0/0
6.3.2017 10:42

P36a67v75e41l 49V44a28n11ě27č11e38k 4114633201881

Proc se ma Dlouha ulice v Lobzich zuzit ? 8-o

+1/0
3.3.2017 14:33

M80a41r64t35i65n 75L32u10k91e15š 3466581351575

Protože je to nechutná dálnice skrze Lobzy, která nemá z kapacitního hlediska opodstatnění? ;-)

+4/−3
3.3.2017 14:35

M24i19r89o62s18l30a98v 94S27u15c32h55y 5750239460430

Tahle silnice byla postavena jako součást budoucího městského okruhu. Přemostěním celého lobezského údolí přesně navazuje na ulici Částkovu, a ta pak přemostěním doudleveckého údolí na ulici 17. listopadu - a jižní část městského okruhu by byla hotová. Teď se ale bude stavět "nová" verze východního obchvatu po levém břehu Úslavy v území nikoho. Pro obyvatele jistě příjemné zklidnění - pokud to někdo kdy dodělá. Zatím ale úplně všechny projekty v Plzni skončily v půlce cesty a problémy s dopravou pouze posunuly o kousek dál.

+6/0
3.3.2017 15:41

H42a63n41u88š 15H78o50r13á89k 9511144676823

Obecne, nemam rad zuzovani silnic ve meste, ale u Dlouhy me to ani nevadi. Pokud tam nechaj odbocovaci pruhy, at si klidne je dvouprouda, stejne jako dvouprouda vede dal na Slovany a Lobzy nejsou tak veliky, aby jim to nejak zasadne vadilo.

Dlouha byla vybudovana jako ctyrprouda, protoze se pocitalo ze bude vysokej most pres udoli Uslavy a bude soucasti mestkeho okruhu, ale s tim uz se nepocita.

+6/0
3.3.2017 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.