Diskuze

Po srážce auta s vlakem ve Vejprnicích u Plzně zemřeli tři lidé

Dva muži a jedna žena zemřeli při ranní srážce auta a vlaku na přejezdu ve Vejprnicích nedaleko Plzně. Provoz na části trati Plzeň - Domažlice byl přerušen do devíti hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J86a68n 29K57a47r64á43s58e90k

20. 1. 2017 12:23

Jede jede mašinka, kouři se ji z kominka, jede jede do dáli, veze samy vozraly. ... :D ideální hudba na pohřeb.

0 3
možnosti
MS

chvátající čecháček, zamrzlá všechna okna, přesně ho vidim

1 3
možnosti
TK

Kdyz vidim jak jsou auta uvezneny mezi zavorami tak si rikam jestli by nebylo lepsi zavory o par metru posunout at ma auto aspon moznost stat mimo koleje ....

1 1
možnosti
MS

Ten přejezd je bez závor.

1 0
možnosti
PS

P29e50t24r 40S31o52k17o69l

20. 1. 2017 10:14

Na tom přejezdu když jedete ze spoda do kopce není lautr nic vidět. Zastavíte a nevidíte dál jak 60m vlevo a 30m vpravo, přes haupnu je vidět s bídou ta signalizace. A pokud jel ze shora z kopce, mohla být ráno ledovka a neubrzdil. Je to jeden z nejhorších přejezdů co znám, jsou i horší, ale tam nejezdí tolik vlaků. Jestli třeba nešla signalizace neměli nejspíš šanci.

4 5
možnosti
FT

To ale není omluva pro řidiče, který svou jízdou zabije dva nevinné lidi.

6 0
možnosti
Foto

Největší nedostatek je, že lokomotivy nemají žádné deformační zuóny (!!!), které by náraz do auta výrazně ztlumily. Možná by šlo také uzákonit, že na přejezdech nechráněných závorami by auta měla přednost před vlaky.

Tím bychom se snad zbavili hloupých příspěvků ve fórech.

2 3
možnosti
Foto

Ta posledni veta, to ma byt jako ukazka hlloupeho prispevku ?

6 0
možnosti
FS

V diskusích jsou příspěvky buď havarující řidiče příkře odsuzující nebo i shovívavě posuzující. Chybí tam však zásadní postřeh, že by přejezdy měly být osazeny závorami jako v dobách minulých. To sice nezabrání vulgárním pohrdáním výstražnými předpisy a značkami některými řidiči, nicméně značně by ubylo nehod způsobenými drobnou nepozorností, oslněním a pod. V Třebíči byly před několika lety v rušné čtvrti nahrazeny závory výstražnými světly. Výsledkem byly již 2 havárie srážky vlaku s osobním autem. Proto se ptám o kolik jsou automatické závory dražší než světelné zabezpečení ?

4 1
možnosti
MK

M72a67r44e39k 27K65l23u98f96a

20. 1. 2017 10:15

Jaký je rozdíl mezi závorami a výstražným červeným světlem doplněným zvukovou signalisací? Jako že jedna zábrana se respektovat musí a druhá ne? Nerozumím tomu, proč by všude měly být závory? Prosím o vysvětlení. Díky.

6 0
možnosti
MS

Tam i kdyby ignoroval to červené světlo, tak je tam stopka, která zrovna tam ten význam má. Je tam nic moc viditelnost na obě strany, ale nějaké čtyři sekundy času to řidiči dá, kdyby byl vlak teprve "neviditelný" v zatáčce. Tady to spíš vypadá, že to prostě neřešil a vůbec se nerozhlédnul (možná jel z kopce od motorestu?).

10 0
možnosti
Foto

Je sila, ako sa ten ľudský život točí. Toto by ani jedného z nich na Silvestra nenapadlo, že 20teho tu už nebudú. Je mi ľúto príbuzných.

6 0
možnosti
MP

No nádražáci říkají, nevěřit ani bílému světlu.

4 2
možnosti
PB

Kdo to fotil? Osmiletý dítě na mobil?

1 0
možnosti
Foto

Myslíte, že dospělý to mobilem vyfotí líp než dítě?

0 1
možnosti