- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Policisté kvůli tomu plánují více preventivních akcí" což v praxi znamená, že budou zase jen více měřit rychlost Jezdím D5 Plzeň-Praha skoro obden a rychlost je opravdu to poslední čím se cítím ohrožený, ale pokaždé potkávám auta, která mi vjíždějí do pruhu, protože řidič čumí do telefonu, auta co nepoužívají blinkry (sakra, co to musí být za líného lepmpla, který nepohne ani prstem o 2cm na páčce???), auta která nesmyslně blokují levý pruh a neřadí se zpět, auta která nerespektují nebo neumí pravidlo zipu při zúžení do jednoho pruhu, auta, která už od pohledu nemají vyhovující stav pro provoz (nechápu, jak s tím prošli technickou) ...a tak bych mohl pokračovat To jsou věci, kterými se cítím ohrožený - né tím, že někdo jede v kvalitním a moderním autě 150 místo povolených 130. No jo, ale když ono kontrolovat takové věci je mnohem více práce, než se jen zbaběle schovávat v neoznačeném autě a číhat na rychlostního hříšníka V Německu mají často úseky bez rychlostního limitu a není v Německu větší nehodovost nebo úmrtnost na dálnicích než u nás, což je jasným důkazem, že rychlost není to, co je na dálnici nebezpečné!
Jeste bych pridal dodrzovani bezpecne vzdalenosti. A myslim, ze to je zrovna vec, ktera by se dala technicky snadno zmerit ve vztahu k rychlosti. Na tehle trase casto vidim vlacek aut par metru za sebou v rychlosti, kdy nemaji sanci adekvatne zareagovat na nejakou necekanou situaci.