Diskuze

Sdílení bicyklů se v Plzni stalo běžnou dopravou, uživatelů je přes tisíc

Bikesharing neboli sdílení bicyklů se v Plzni stává běžnou součástí veřejné dopravy. Počet uživatelů i výpůjček vzrostl letos oproti loňskému roku na trojnásobek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J85a73n 97M51a28t50ě40j35k57a

7. 12. 2016 12:12

já když ty kola, (nebo lépe řečeno hajtry) vidím opřené, tak mi fakt neláka se na nich ani svézt... to je si spíš přivodit nějaký uraz, nebo poničit si hadry. A proto raději používám kolo své na kterém vím, že je v pořádku. Tohle by se mohlo zlepšit.

0 0
možnosti

Ještě by bylo dobré v centru zřídit stojany na kola, aby se kola (nejen ta sdílená) nemusela přivazovat k dopravním značkám.

0 0
možnosti

Několik vašich kol se již několik týdnů povaluje naproti pivovaru v okolí Žatecké ulice...

0 0
možnosti

Koukám, že sem musej psát Pražáci, nebo jinak postižení jedinci. Normálně tady v Plzni takovou animozitu k cyklistům neregistruju.

1 0
možnosti

P34e56t61r 85H98r96a77b56á35k

5. 12. 2016 20:28

Tak docela by mne zajímalo, z jakých čísel se vychází. Zatím jsem neviděl jediného člověka jet na tomto kole. Vídám na několika místech už několik měsíců připevněná kola z této akce a nevypadá to, že by se používala. Nejvíce mne však pobavilo, když jsem kousek u Hornbachu objevil tři tato kola hozená na zemi u jednoho místního sociálního domu. Každému něco chybělo a byla podle mého nepoužitelná. Myslím si, že z nějakého důvodu, nevím jakého, se se tato akce dost přechvaluje.

1 0
možnosti
Foto

Já sem tedy aktivní uživatel, bežně při jízdě potkávám další lidi na půjčených kolech a už se mi několikrát stalo, že sme třeba na semaforu čekali dvě kola vedle sebe. Nepoužitelná kola se objevují, buď někdo něco ukradne a nebo poškodí (vypuštěné duše, ulámané košíky). Ale musím se zastat týmu, který to má na starosti. O kola se podle mě starají a když je potřeba, tak ho co nejdříve opraví.

A jinak mi to prostě přijde jako dobrý nápad. Když je hezky, tak než abych jel trolejbusem, tak si rád půjčím kolo, svezu se kam potřebuju a tam ho zase vrátím. Nemusím se pro něj vracet, prostě ho tam nechám pro někoho dalšího a příště si zas půjčím jiné. Nenutím to nikomu, komu se to nelíbí, ať si to nekupuje a na těch kolech nejezdí, ale mě osobně to přijde jako zajímavá možnost a myslím, že to nikomu nijak neškodí :-)

5 0
možnosti

půl milionu ročně, za deset let tedy pět milionů. A 1150 uživatelů. Tedy za deset let na jednoho uživatele něco přes 4300,-, z toho si cca 40% platí sami, asi se to vyplatí spíš, než si koupit vlastní kolo. Jen na druhé straně nevím, v jakém stavu za pár let ta kola budou...

0 0
možnosti

Tolik? A to ještě počítejme, že minimálně desetina se registrovala jen tak.ze zvědavosti a pro všechny případy....

0 0
možnosti

P29e90t13r 70K93m56í34n22e16k

5. 12. 2016 18:56

V roce 2016 měla podle wikipedie Plzeň 169.858 obyvatel. Při 1.159 uživatelích to dělá úctyhodných 0,68%. To je v Plzni běžná doprava asi jako jízda na slonovi nebo rikša...

4 3
možnosti

A to si představte, že na věž plzeňského kostela vystoupí za rok srovnatelný počet Plzeňáků. Jestli by taky nestálo za to ji zbourat.

0 1
možnosti

Zase novinářský blábol, nepatrné procento obyvatel Plzně někdy zkusilo jet na sdíleném kole. Zkrátka ovinářský odpad.

2 1
možnosti

to máme skoro 0,6% obyvatel Plzně. Gratuluju

3 2
možnosti