Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové radary v Plzni fungují už rok, řidiči dali za pokuty tři miliony

Po roce provozu prvního úsekového měření rychlosti v Plzni začali dopravní specialisté hledat další místa, kde by kamery mohly řidiče zpomalit. Za rychlou jízdu na Plaské třídě už motoristé zaplatili na pokutách bezmála tři miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a53n 87D38v33o16ř49á61k 9153623433125

"Za poslední rok se v úseku mezi křižovatkami se Studentskou a Okounovou ulicí nestala vážná nehoda.

Zdroj:http://plzen.idnes.cz/usekove-mereni-kamery-rychlost-policie-pokuty-fly-/plzen-zpravy.aspx?c=A160909_100648_plzen-zpravy_pp"

;-D;-D;-D;-D;-D

To mě málem roztrhalo. Vážná nehoda se v měřeném úseku totiž nestala ani předtím...

+2/0
10.9.2016 15:44

F43i38l56i61p 26H85r82b29e31k 2364870196710

Také jsem v článku hledal vyhodnocení úbytku nehod, nikoli konstatování, že se nehoda nestala. Moje důvěra v pomahače a chrániče opět o něco klesla (ono tedy už není moc kam...).

0/0
12.9.2016 9:24

F65r65a75n79t68i45š48e19k 17M43o93s93s 8372343889519

Silniční fašismus a fízlování opět v akci. V tom úseku se nikdy nestávaly dopravní nehody! Řidiči tam přirozeně jezdili o něco rychleji, protože chodníky jsou oddělené a přechody jsou pouze na světelných křižovatkách.

Podle me se jedná o exemplární případ, jak dojit řidiče a vsadil bych se, ze většina pokutovaných překročila rychlost do 10km/h.

+3/−2
10.9.2016 9:50

M84i36r70o69s44l48a31v 54S40u71c54h47y 5250589360640

Podle jednoho nejmenovaného policisty je tam nastaven limit 70 km/h. Jinak souhlasím, úsekové měření je v místech, kde se klidně může jet rychle - a je to bezpečné.

0/0
10.9.2016 10:18

M78a66r66t50i72n 81M46a27t93a92s 1368939625665

.. jako většinou... když byly před lety radary na vjezdech do města, nacpala se jim pamět fotografií přestupků (zas podle jiného nejmenovaného policisty) během jednoho dopoledne ;-D

0/0
10.9.2016 10:45

J92i76ř45í 98V26a48c36e26k 9438318486965

Je to jen o snaze vybrat další peníze do rozpočtu města. Na bezpečnost všichni kašlou. Město chce vybrat více na pokutách, proto zaměstná obecního policistu, který je placen z rozpočtu města a má obrovskou motivaci vybrat pro město co nejvíce peněz, neboť je z těchto peněz placen. Jako další instanci zde máme přestupkovou komisi, kde sedí úředník placený také z rozpočtu města, takže má také zájem vybrat pro město co nejvíce. Toť náš nezávislý sytém... *blicí_smajlík*

0/−1
10.9.2016 9:09

M11a92r57t17i38n 25M69a67t48a78s 1138899535745

Vymyslet úsekové měření na místě, které je ve 2/3 přerušené křižovatkou a semaforem, jež navazuje při správné rychlosti červeným světlem na předchozí zelenou (jedouce po hlavní), musel opravdu největší policejní dopravní expert. Takže řidiči, vidíce před sebou na rovném, přehledném úseku, už od startu měření, že skáče červená, v klidu si dojedou jakoukoli rychlostí ke křižovatce a trpělivě čekají, až jim klesne průměrná rychlost v úseku na 12,978 km/kod. A ti ostatní, kteří jedou stovkou, v klidu odbočí vpravo k Boleváku,nebo vlevo do sídliště.

Myslím, že lépe, než na E.Beneše, kde je riziko střetu s chodci poměrně vysoké, by bylo lepší úsekové měření zavést na některou z dalších výjezdních tras z města, třeba na Rokycanskou, tam je taky trvale nadprůměrný počet potácejících se chodců, jako na Plaské ;-D;-D;-D (ne, není)

+4/0
10.9.2016 7:27

M51i22l37o90s73l81a92v 53S48e23d37l47á40č39e50k 1163500432497

Je vidět, že to zde opravdu znáte - takže zcela souhlas. Auta vesměs zpomalila, ale je to bezpečnější? Ne. Jakmile je oranžová, každý sice jede 50, ale přes přechod Vás proudy aut stejně nepustí... Do toho máte za zády cyklisty, kteří nerespektují jednosměrnou cyklostezku a valí to oběma směry se špunty v uších, aby je nerušilo okolí. Opravdový bonbónek jsou motorkáři, mezi auty jedoucími 50 - náklon vlevo, náklon vpravo, a už jsme stodvacítkou u přechodu, značku vpředu nemají. Takže na kamery kašlou...Prostě sedět v kanceláři a vybírat - místo fyzické přítomnosti v terénu - to nefunguje.

0/0
10.9.2016 21:00

P36e92t98r 78B86á34č51a 8285926535975

Pekny tri milionky do kasy navic, tak jesteze o tu nasi bezpecnost Rv;-D

+1/−2
10.9.2016 1:16

J42i19r72i 72K84l14e16m39e74n24t 8968561543448

Podle statistiky dopravnich nehod doslo na tom usek k nehode se zranenim naposledy v roce 2008 (nedani prednosti v jizde).

Tak nevim, jestli tu aplikaci pouzivam blbe a nebo mame radar na useku, ktery je bezpecny.

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodyvmape/Search.aspx

+4/0
9.9.2016 21:30

J79a89r84o40s26l42a37v 68D49u26n81d51a 1433492666310

Škoda že nenapsali koli vážných nehod tam bylo v průměru dříve. Takhle víme houby jestli se něco zlepšilo a nebo se jen vybraly peníze.

+1/−1
9.9.2016 21:12

J62a10n 10P49o79k27o74r66n54ý 1463109210683

Ouřadové by si měli na magistrátech zabudovat také úsekové měření. Ale nastavené na minimální rychlost. Kdo se bude pohybovat pomaleji, zaplatí pokutu. To by bylo peněz v rozpočtu.

+1/0
9.9.2016 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.