Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusy zahltí Plzeň, varuje dopravce před rušením centrálního nádraží

Místo jednoho centrálního autobusového nádraží u Škodovky má být několik přestupních terminálů ve městě a menší autobusové nádraží přímo u toho vlakového. Největší autobusový dopravce v kraji se ovšem na tento plán dívá skepticky. Míní, že Plzni přinese více prázdných autobusů v ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z35d35e79n16e60k 38M73o83š17n17a 9430272458963

Pan Náhlík je vystudovaný geolog, tak ten dopravě musí rozumět :-/ . Jak se říká v Plzni, když se do politiky nedostaneš volbama, dostaneš takzvanou trafiku v Povedu a pak se šplháte dál, ať to stoji co to stojí. Jinak ze severního Plzenska 50 procent cestujicich vystupuje Okounová a Géra a zbylých 50 procent na Canu. Nepotřebujou Plzenskou kartu a to se pánum v Plzni nelíbí. proto je donutime vystoupit na kraji města, at si tu kartu opatří!

+1/0
7.9.2016 21:40

J21i76ř64í 64M40l72a71d96ě68j81o30v45s64k61ý 6826157699343

Tak je zajímavé, ze nikdo nekomentuje výrok pana Vejpravy. Prázdné autobusy budou brazdit Plzní aby mohly natankovat a odevzdat tržbu?!?!

Tak to pane řediteli vysvětlete jak snižujete naklady? Viděl jste někdo autobus u banky? Nebo jak to dělají pekaři, taxikáři, řemeslníci.....? Také jezdí prázdní po Plzni aby natankovali nebo odevzdali tržbu? Nesmysly. To ten podnik tedy vedete, vám povím. Rv

+1/−2
3.9.2016 18:09

P33e75t63r 79H92r33a91b42á39k 6240487612730

To by mne zajímalo, kdo stojí za výstavbou domů v areálu autobusového nádraží. Pubec, Intercora nebo která firma cinklá na radnici? Je jasné, že tato lokalita je velmi atraktivní, ač je blízko Škodovky a ghetta. Jsou to však velmi hodnotné pozemky, které by mohly navázat na atraktivní lokalitu Na Jíkalce.

Pokud jde o samotné rušení autobusáku, tak je samozřejmě pro mne šokující, že se až nyní řeší přesun autobusáku k vlakovému nádraží. Tento stav mohl být už dávno a hlavně autobusák mohl stát místo nesmyslného Hornbachu. Kdo tenkrát tohleto vymyslel, nevím, ale udělal solidní zločin, za který by měl být potrestán. Nyní se bude část autobusáku lepit někdy u nádraží a poté bude zbytek autobusů někde pohazován po městě. Opravdu parádní nápad. U vlakového nádraží mohl být hlavní terminál autobusů a vlaků, což by pro lidi bylo ideální. Díky napojení na víceproudovky směr Praha a v podstatě i směr Klatovy (U Trati), severní a západní Plzeň (Tyršova), by tohle mohlo fungovat, ale to by lidi jako Náhlík a spol museli používat mozek, což je někdy velmi náročné. Samozřejmě by na okrajích Plzně mohli pro občany Plzně být možnosti přestupů, což aktuálně lze všude. A v místě nesmyslného Hornbachu mohly klidně parkovat všechny autobusy, navíc ČSAD by to zde mělo blízko na Doubravku do depa. Proč to takhle nešlo, nevím, ale za ten zločin si snad osud jednou svou daň vezme na těch, kteří o tomhle rozhodli.

+11/−3
3.9.2016 16:01

M17a89r52t44i17n17a 52D62v60o70ř38á65k96o85v25á 3724213110124

Parádní koncepce - zrušit nádraží :-)) To jste vymysleli sami? Nebo je to návrh toho developera, který tam bude pak stavět? A zeptali jste se veřejnosti, jestli to lidé chtějí?

+8/−1
3.9.2016 0:07

I46v18a 92S69e43d40l83á41č72k96o42v57á

autobusové nádraží vedle vlakového je konečně rozumný návrh, ale měl by být dotažen do konce a nejlépe kdyby se vešlo celé, s tím, že by nádražní halu nyní využívali i jako terminál pro autobusy, to že je nyní autobusové od vlakového vzdáleno tak, že někteří přestupující lidé netrefí, nebo mají špatnou informaci jak, čím a odkud tak to je špatně, navíc nyní např přestup z tramvaje č.2 na autobusové nádraží s kočárkem či na vozíku je podchodem neuskutečnitelný, stejně jako špatně se pohybující starší lidé, zbývá jen cesta obejít celý komplex a to je špatně, pokud se vyřeší průjezdnost městem a odstavná plocha pro autobusy, tak to bude dobré

+4/0
3.9.2016 12:33

P57e17t17r 23H54r22a27b74á96k 6270717722140

Viz můj komentář výše. Jinak máte pravdu. Spousta lidi si klepe na čelo, co je v Plzni za lidi na radnici, když nedokázali tento děsný aktuální stav změnit. Dlouhá léta vlády ODS a ČSSD. Pevně doufám, že při letošních volbách si to lidi konečně uvědomí a nenechají se opít nastrčenou loutkou Bernardem a tím, kdo u tohohle byl celou dobu a to Baxou.

+3/−3
3.9.2016 16:03

M35a23r94t47i75n 68L27u23k46e25š 3646231291195

Nějak se vám ty volby motají. V říjnu se určitě nebudou měnit lidi na plzeňské radnici ;-)

Jinak tu prostou naivitu že věci se dají změnit tak snadno, jak si kdo zamane, tu vám opravdu tak trochu závidím ;-)

+1/0
5.9.2016 8:40
Foto

L13u33b74o78š 64M27o23t79l 9585880717693

Ačkoliv blízkost obou nádraží by jistě byla pro lidi odjinud, kteří přestupují, "pokrok", bál bych se toho přehlcení autobusy. Magistrála U Prazdroje a Rokycanská by to asi unesla, ale autobusy jezdící na západ nebo na sever z vlakového nádraží by mohly Plzeň fakt nasytit. Nějaký tunel by možná bodl.

Kolem zrušeného autobusového nádraží má vyrůst tak trochu zelená ultramoderní betonová hranatá, ale nepravoúhlá, džungle, viz přijatý vítězný návrh na

www tečka abmarch tečka cz lomeno plzen-namesti-emila-skody

+2/0
2.9.2016 16:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.