- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli ono to nebude i tím, že Grohman je "specialista na fšecko" - kolik korýtek už ve městě vymetl? Měli by mu najít nějaké, kde by aspoň neškodil. A že by vozidly MHD jezdilo více osob, než jezdí auty?? No to bych se vsadil, že je nesmysl. Tak jaké preference??
Tak co vlastně Kolem dopravy v Plzni funkuje? Slovanská - ještě nejpřijatelnější ze špatných. Klatovská - hrůza, projekty s ostrůvky zúžily silnice (tramvaje jezdí nelogicky středem), neustále ucpáno. Americká je centrum... Z Lochotína to je očistec. Kruháče a přechody pro chodce u výjezdu je výplod chorých mozků. Svedení veškeré hlavní dopravy do jednoho místa (Štruncovy sady) je unikátní řešení. Plánuje se zrusit CAN (zrušila se ŠKODOVKA) a přestěhovat do Šumavské k nádraží ČD, nebo snad do jámy místo kulturáku? Rokycanské po opravě mostu bude slušet 70sátka (pryč z města). U d. Alfa chybí stání pro autobusy s dětma. O vnitřních obchvatech se jen mluví. Kolik stojí objednat opravdové znalce z oboru dopravy a něco konečně vyřešit? Chce to vůbec někdo?
Zajímalo ny me, co ti experti mají za vzdělání, ale treba karlovarská třída by jiste šla udělat alespon jedním směrem, tedy z města !!! Jenže on nějaký pitomec poradil, ze kdyz se zastavuje, tak to zvyšuje bezpečnost! Pošle mel tak maximálně VUML! Kdo vymyslel, ze na odbočce Privamed je vzdy červená! Proč , není to klasická křižovatka , tam by se to sladit dalo na 100% to samé z města za odbočkou Vinice! A pak to peklo plzenka , tohle nikdo nezkoušel vyhladit ! Jen to pohnojit! Až začne fungovat zelená proměnlivá podle aut a ne pošle času, tak to na programuje i středoškolák ! Zdravím experty!!!
A na Plaské? To je nervový ráj. Stojíte u Hornáta na červené a na další křižovatce svítí celou dobu zelená (tramvaj nikde). Rozjedete se a v půlce už skáče červená a zase brzdíte a zase stojíte...
Nechci nikoho navádět, ale Slovanská se dá celkem úspěšně projíždět na zelenou, pokud člověk jede 70 - 80 km/h. Samozřejmě to ale není reálné ve špičce. V té je průjezd Slovanskou opravdovým očistcem, to se nepočítá, kolikrát vás zastaví červená, ale kolikrát máte štěstí a na semaforu svítí zelená.
je to tak, když jedu 50km/h , na jednom semaforu projíždím na oranžovou, tak na dalším mi tam už chytám červenou..sedmdesátkou se to nechá občas projet celý
Mě se povedlo celou Slovanskou, respektive Nepomuckou projet několikrát celou na zelenou, možná to byla jen náhoda. Druhá věc je to, že se vymyslí zelená vlna a pak se vymyslí možnost MHD manipulovat se semafory. Na to doplácí především Klatovská, kde čtyřka jezdí ve špičce každé tři minuty, pak jsou ty semafory opravdu slušně zmatený.
Za socíků, alespoň v Praze, byly pomocná signalizační světla, kde svítila doporučená rychlost pro dojetí k další křižovatce kde bude svítit již zelená.
Dalo se podle toho celkem dobře jezdit.
Dnes bych jen doporučoval místo číslice dát symboly:
úřední postup, hlemýžď, želva.
Experti udělali na Klatovské v některých místech jen jeden pruh místo dvou. Není to pořád ještě moc?
No, nedokáží sladit ani 4 semafory na Borských polích a troufají si na Slovanskou?
4 jsou moc. I dva na Klatovské (u Synagogy a pošty směrem z centra na Lochotín) jsou moc. Jsou kousek za sebou, ten druhý (u pošty) je poslední, který blokuje celou Klatovskou, ale přesto tudy neprojedete plynule. Jenže když není snaha ...
Ale tak je to přece psrávně, po ekokativisticku. Co nejvíc omezit auto v jízdě, aby co nejvíce zastavovalo a tak se i instalatérovi vyplatilo převážet novou záchodovou místu, lepidlo, obkladačky a všechno nářadí pomocí MHD. Nebo na kole.