Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projet Slovanskou třídu v zelené vlně nelze, shodli se řidiči i experti

Projet po hlavních plzeňských tazích bez zastavení na červenou nelze. Vyplývá to z výsledků testování, které provedli specialisté na dopravní signalizaci. Po Karlovarské, Rokycanské a Klatovské třídě projížděli i Slovanskou třídu, ani tam zelená vlna nefunguje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V89l59a95d81i16m23í52r 14N34o49v14o30t41n60ý 1429220122720

Jestli ono to nebude i tím, že Grohman je "specialista na fšecko" - kolik korýtek už ve městě vymetl? Měli by mu najít nějaké, kde by aspoň neškodil. A že by vozidly MHD jezdilo více osob, než jezdí auty?? No to bych se vsadil, že je nesmysl. Tak jaké preference?? ;-€

0/0
29.8.2016 9:47
Foto

M55i28l18o73š 15Z77i23k90m89u68n39d 7395839779840

Tak co vlastně Kolem dopravy v Plzni funkuje? Slovanská - ještě nejpřijatelnější ze špatných. Klatovská - hrůza, projekty s ostrůvky zúžily silnice (tramvaje jezdí nelogicky středem), neustále ucpáno. Americká je centrum... Z Lochotína to je očistec. Kruháče a přechody pro chodce u výjezdu je výplod chorých mozků. Svedení veškeré hlavní dopravy do jednoho místa (Štruncovy sady) je unikátní řešení. Plánuje se zrusit CAN (zrušila se ŠKODOVKA) a přestěhovat do Šumavské k nádraží ČD, nebo snad do jámy místo kulturáku?;-) Rokycanské po opravě mostu bude slušet 70sátka (pryč z města). U d. Alfa chybí stání pro autobusy s dětma. O vnitřních obchvatech se jen mluví. Kolik stojí objednat opravdové znalce z oboru dopravy a něco konečně vyřešit? Chce to vůbec někdo?

+4/−1
28.8.2016 14:04
Foto

P25e95t40r 64J38a98n28o61v51s86k56ý 1318670352118

Zajímalo ny me, co ti experti mají za vzdělání, ale treba karlovarská třída by jiste šla udělat alespon jedním směrem, tedy z města !!! Jenže on nějaký pitomec poradil, ze kdyz se zastavuje, tak to zvyšuje bezpečnost! Pošle mel tak maximálně VUML! Kdo vymyslel, ze na odbočce Privamed je vzdy červená! Proč , není to klasická křižovatka , tam by se to sladit dalo na 100% to samé z města za odbočkou Vinice! A pak to peklo plzenka , tohle nikdo nezkoušel vyhladit ! Jen to pohnojit! Až začne fungovat zelená proměnlivá podle aut a ne pošle času, tak to na programuje i středoškolák ! Zdravím experty!!!

+5/0
28.8.2016 13:09

M47a55r56t52i74n 54H94o83k80r 1828906257541

A na Plaské? To je nervový ráj. Stojíte u Hornáta na červené a na další křižovatce svítí celou dobu zelená (tramvaj nikde). Rozjedete se a v půlce už skáče červená a zase brzdíte a zase stojíte... ;-D

+2/0
28.8.2016 7:57
Foto

J23i74ř50í 70Š29a15f45e29r 4771831129537

Nechci nikoho navádět, ale Slovanská se dá celkem úspěšně projíždět na zelenou, pokud člověk jede 70 - 80 km/h. Samozřejmě to ale není reálné ve špičce. V té je průjezd Slovanskou opravdovým očistcem, to se nepočítá, kolikrát vás zastaví červená, ale kolikrát máte štěstí a na semaforu svítí zelená.

+1/0
27.8.2016 21:00

M93a75r31t26i82n 20V87o88k52o22u81n 9869181337889

je to tak, když jedu 50km/h , na jednom semaforu projíždím na oranžovou, tak na dalším mi tam už chytám červenou..sedmdesátkou se to nechá občas projet celý

+1/0
27.8.2016 21:23

A40l24e57x73a22n54d15r 86S11ý26k37o26r32a 9153337625524

Mě se povedlo celou Slovanskou, respektive Nepomuckou projet několikrát celou na zelenou, možná to byla jen náhoda. Druhá věc je to, že se vymyslí zelená vlna a pak se vymyslí možnost MHD manipulovat se semafory. Na to doplácí především Klatovská, kde čtyřka jezdí ve špičce každé tři minuty, pak jsou ty semafory opravdu slušně zmatený.

+1/0
27.8.2016 19:47

P13a58v97e33l 78J11e70ř93á11b72e41k 7401872414477

Za socíků, alespoň v Praze, byly pomocná signalizační světla, kde svítila doporučená rychlost pro dojetí k další křižovatce kde bude svítit již zelená.

Dalo se podle toho celkem dobře jezdit.

Dnes bych jen doporučoval místo číslice dát symboly:

úřední postup, hlemýžď, želva.

0/0
27.8.2016 18:18

M39a73r30t70i13n71a 57D48v16o74ř15á88k66o86v81á 3644883690784

Experti udělali na Klatovské v některých místech jen jeden pruh místo dvou. Není to pořád ještě moc?

+3/0
27.8.2016 18:05

J38a20r98o20s39l53a63v 71D48u22n74d98a 1693772966510

No, nedokáží sladit ani 4 semafory na Borských polích a troufají si na Slovanskou?

+3/0
27.8.2016 16:49

P43e29t90r 93D64l51o33u27h89ý 3445821222468

4 jsou moc. I dva na Klatovské (u Synagogy a pošty směrem z centra na Lochotín) jsou moc. Jsou kousek za sebou, ten druhý (u pošty) je poslední, který blokuje celou Klatovskou, ale přesto tudy neprojedete plynule. Jenže když není snaha ...

+4/0
28.8.2016 0:11

J70i60ř59í 30K47o29c44u76r17e41k 6325444725178

Ale tak je to přece psrávně, po ekokativisticku. Co nejvíc omezit auto v jízdě, aby co nejvíce zastavovalo a tak se i instalatérovi vyplatilo převážet novou záchodovou místu, lepidlo, obkladačky a všechno nářadí pomocí MHD. Nebo na kole.

+5/−1
27.8.2016 15:20

P15e36t90r 24B84á47č44a 8965756245855

Tak tam narvem 40 dle dnesni logiky vsechno nesmyslne omezovat a treba to na tu zelenou vyjde ;-D A kdyz to nepomuze mame i 30.

+2/−1
27.8.2016 11:58

Š86t81ě30p94á69n 50B35u64r51i24a48n 3483403771165

Z celé Plzně bych udělal obytnou zónu, takže 20 km/h to jistí.;-);-D

0/0
28.8.2016 10:30







Najdete na iDNES.cz