Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projet Slovanskou třídu v zelené vlně nelze, shodli se řidiči i experti

Projet po hlavních plzeňských tazích bez zastavení na červenou nelze. Vyplývá to z výsledků testování, které provedli specialisté na dopravní signalizaci. Po Karlovarské, Rokycanské a Klatovské třídě projížděli i Slovanskou třídu, ani tam zelená vlna nefunguje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V32l12a40d97i92m88í27r 40N30o44v21o33t24n29ý 1179540282890

Jestli ono to nebude i tím, že Grohman je "specialista na fšecko" - kolik korýtek už ve městě vymetl? Měli by mu najít nějaké, kde by aspoň neškodil. A že by vozidly MHD jezdilo více osob, než jezdí auty?? No to bych se vsadil, že je nesmysl. Tak jaké preference?? ;-€

0/0
29.8.2016 9:47
Foto

M86i97l35o55š 93Z23i32k86m19u77n23d 7485819569700

Tak co vlastně Kolem dopravy v Plzni funkuje? Slovanská - ještě nejpřijatelnější ze špatných. Klatovská - hrůza, projekty s ostrůvky zúžily silnice (tramvaje jezdí nelogicky středem), neustále ucpáno. Americká je centrum... Z Lochotína to je očistec. Kruháče a přechody pro chodce u výjezdu je výplod chorých mozků. Svedení veškeré hlavní dopravy do jednoho místa (Štruncovy sady) je unikátní řešení. Plánuje se zrusit CAN (zrušila se ŠKODOVKA) a přestěhovat do Šumavské k nádraží ČD, nebo snad do jámy místo kulturáku?;-) Rokycanské po opravě mostu bude slušet 70sátka (pryč z města). U d. Alfa chybí stání pro autobusy s dětma. O vnitřních obchvatech se jen mluví. Kolik stojí objednat opravdové znalce z oboru dopravy a něco konečně vyřešit? Chce to vůbec někdo?

+4/−1
28.8.2016 14:04
Foto

P80e78t91r 72J50a48n19o46v49s95k60ý 1908820322728

Zajímalo ny me, co ti experti mají za vzdělání, ale treba karlovarská třída by jiste šla udělat alespon jedním směrem, tedy z města !!! Jenže on nějaký pitomec poradil, ze kdyz se zastavuje, tak to zvyšuje bezpečnost! Pošle mel tak maximálně VUML! Kdo vymyslel, ze na odbočce Privamed je vzdy červená! Proč , není to klasická křižovatka , tam by se to sladit dalo na 100% to samé z města za odbočkou Vinice! A pak to peklo plzenka , tohle nikdo nezkoušel vyhladit ! Jen to pohnojit! Až začne fungovat zelená proměnlivá podle aut a ne pošle času, tak to na programuje i středoškolák ! Zdravím experty!!!

+5/0
28.8.2016 13:09

M57a55r26t87i39n 43H33o96k55r 1458846707121

A na Plaské? To je nervový ráj. Stojíte u Hornáta na červené a na další křižovatce svítí celou dobu zelená (tramvaj nikde). Rozjedete se a v půlce už skáče červená a zase brzdíte a zase stojíte... ;-D

+2/0
28.8.2016 7:57
Foto

J17i62ř16í 95Š39a76f53e47r 4381621559497

Nechci nikoho navádět, ale Slovanská se dá celkem úspěšně projíždět na zelenou, pokud člověk jede 70 - 80 km/h. Samozřejmě to ale není reálné ve špičce. V té je průjezd Slovanskou opravdovým očistcem, to se nepočítá, kolikrát vás zastaví červená, ale kolikrát máte štěstí a na semaforu svítí zelená.

+1/0
27.8.2016 21:00

M47a87r87t15i97n 61V40o14k85o14u65n 9919641677419

je to tak, když jedu 50km/h , na jednom semaforu projíždím na oranžovou, tak na dalším mi tam už chytám červenou..sedmdesátkou se to nechá občas projet celý

+1/0
27.8.2016 21:23

A47l54e94x26a15n62d48r 44S41ý42k53o94r52a 9543297205274

Mě se povedlo celou Slovanskou, respektive Nepomuckou projet několikrát celou na zelenou, možná to byla jen náhoda. Druhá věc je to, že se vymyslí zelená vlna a pak se vymyslí možnost MHD manipulovat se semafory. Na to doplácí především Klatovská, kde čtyřka jezdí ve špičce každé tři minuty, pak jsou ty semafory opravdu slušně zmatený.

+1/0
27.8.2016 19:47

P63a42v89e94l 44J18e49ř46á33b40e97k 7301572504137

Za socíků, alespoň v Praze, byly pomocná signalizační světla, kde svítila doporučená rychlost pro dojetí k další křižovatce kde bude svítit již zelená.

Dalo se podle toho celkem dobře jezdit.

Dnes bych jen doporučoval místo číslice dát symboly:

úřední postup, hlemýžď, želva.

0/0
27.8.2016 18:18

M73a19r22t98i82n66a 38D43v84o49ř53á73k64o17v44á 3604413830554

Experti udělali na Klatovské v některých místech jen jeden pruh místo dvou. Není to pořád ještě moc?

+3/0
27.8.2016 18:05

J74a11r35o51s52l19a85v 76D67u38n17d46a 1203842136910

No, nedokáží sladit ani 4 semafory na Borských polích a troufají si na Slovanskou?

+3/0
27.8.2016 16:49

P77e45t17r 20D44l95o13u55h19ý 3945641752818

4 jsou moc. I dva na Klatovské (u Synagogy a pošty směrem z centra na Lochotín) jsou moc. Jsou kousek za sebou, ten druhý (u pošty) je poslední, který blokuje celou Klatovskou, ale přesto tudy neprojedete plynule. Jenže když není snaha ...

+4/0
28.8.2016 0:11

J26i95ř46í 88K73o94c38u71r83e70k 6555724805618

Ale tak je to přece psrávně, po ekokativisticku. Co nejvíc omezit auto v jízdě, aby co nejvíce zastavovalo a tak se i instalatérovi vyplatilo převážet novou záchodovou místu, lepidlo, obkladačky a všechno nářadí pomocí MHD. Nebo na kole.

+5/−1
27.8.2016 15:20

P75e55t41r 17B62á79č13a 8515816945765

Tak tam narvem 40 dle dnesni logiky vsechno nesmyslne omezovat a treba to na tu zelenou vyjde ;-D A kdyz to nepomuze mame i 30.

+2/−1
27.8.2016 11:58

Š44t39ě15p31á94n 42B24u31r10i85a22n 3213983311215

Z celé Plzně bych udělal obytnou zónu, takže 20 km/h to jistí.;-);-D

0/0
28.8.2016 10:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.