- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jel jsem tam dnes směrem od Plzně. Za mnou týpek, nalepen na mém zadku. Když jsem u značky zpomaloval na 70, začal na mne troubit. Takže o smyslu těchto zpomalovacích značek dost pochybuji. Zde by radar skutečně mohl plnit svoji úlohu.
Pokud nekomu dela problem prujezd takto trivialni krizovatkou tak by mel jit vratit ridicak. Problem je ten, ze se spousta zavodniku snazi prejet na posledni chvili aby usetrili deset vterin casu a riskuji tim nejen svuj zivot, ale i zivot ostatnich.
Nejvetsim problemem je, ze nejaka myslivna nenaprojektuje pojezd ci nadjezd, kdyz po par metrech zacne most dlouhy jako krava, kde by se jeden podjezdik v jeho cene ztratil jako nic.
Značky jsou na dvě věci. NIKDO se jimi pořádně neřídí. U Letkova postavili obchvat, změnili přednost a osázeli to značkama - změna přednosti, snížení nejprve na 70 po pár metrech na 50, dej přednost v jízdě. A myslíte že to k něčemu bylo ? Policajti sem jezdil měsíc co měsíc řešit nehody až tady nakonec udělali kruháč.
Inteligent - 10% řidičů zpomalí a zbytek neřeší a jede dál ....
Bohužel, podobný případ na dálničním přivaděči do Kojetína. Několik smrťáků, kdy z bývalé jedničky je vedlejší. Už je tam taky kruháč a klid.
Vůbec nechápu, proč nemohla "stará" silnice Třemošná-Záluží zůstat ve staré stopě a vést pod novým obchvatem. Kousek od křižovatky začíná 430 metrů dlouhý viadukt. To by se v něm nenašlo 5 metrů pro starou silnici? O kolik by se stavba prodražila? O moc ne. V křižovatce by bylo možné jen odbočit vpravo, což by spolu z najížděcím pruhem bylo více než bezpečné. Pořád se mluví o zvyšování bezpečnosti na silnicích a tady se při stavbě obchvatu zbytečně vytvořilo nebezpečné místo.
To je jednoduché. Původně to tak mělo být, se silnicí mělo být jen mimoúrovňové křížení bez křižovatky. Co mám informaci tak si toto řešení prosadila Třemošná.
Takže ideální místo, kam umístit radar aby skutečně plnil to, co má. Ale tam ho nedají, kdepak. Raději budou měřit 5 m od cedule konec obce. To je přeci zdaleka "nebezpečnější", než nedat možnost jinému řidiči bezpečně přejet křižovatku, protože to tam valí jak h*vado.