- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) Hluk zůstane stejný... 13 souprav není ani na pokrytí celé linky 4, takže o nárůstu dopravy a hluku se mluvit moc nedá. ( Na celou linku je potřeba ve špičce 20 souprav).
2) Jámu budou využívat minimálně a to ještě spíš formou, že se něco opravdu "vysere" tak soupravu odtlačí rovnou nad ní. Nějaké extrémní velké manipulace se čekat nedají... Oni i depáci budou radši tramvaj opravovat na Slovanech v klidu a teple.
3) Řev ohledně zeleně? Děláte jako kdyby kvůli tomu měli vykácet půl lesa...
Ano, také se mi to nelíbí. Má vzniknout malé depo pro tramvaje, má tam být montážní jáma a má se provádět nezbytná údržba (prohlédnutí podvozku) a úklid. A kdy? Zcela určitě v noci. Bydlím na Košutce přes 30 let a hluk se určitě zvýší a koukat z okna na oplocené tramvaje se mi opravdu nechce. Dnes odjede poslední tramvaj v 0.05h a první přijede 4:30h. a celou noc je klid.
Ať si ho postaví pod oknama... hlučnost se zvedne tím, že se tam zvedne provoz v nočních a ranních hodinách, kdy budou tramvaje vyjíždět... Doufám, že na tuto stavbu jen tak nenajdou peníze v rozpočtu...
Takže ještě jednou pro méně chápavé. Dnes jede tramvaj po čtvrté hodině ráno z vozovny na Košutku, tam se v pět hodin otočí a pokračuje na Bory. Nově bude stát tramvaj celou noc na té Košutce a teprv až odtud vyjede v těch pět hodin ráno na Bory tak, jako dosud. Kde vidíte ten zvednutý provoz? Já tam naopak vidím, že se provoz omezí, protože tramvaje nebudou jezdit ráno z vozovny na Košutku prázdné, to samé večer.