Diskuze

V Plzni ubylo tragických nehod, řidiče zpomalily ostrůvky a objezdy

Řidiči skřípou zuby nad neustálým zužováním ulic v Plzni, budováním kruhových objezdů a retardérů. Představitelé města ale mají jasno. Díky těmto opatřením ubylo dopravních nehod i tragických následků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Zajímavé je, že počet dopravních nehod se zraněním sice ubyl, ale v úplně jiných místech, než byly vybudovány ostrůvky.

Jinak řečeno: tam, kde se vybudovaly dopravní omezení se nehodovost nezměnila, protože byla i před opatřeními nízká.

Zářný příklad je úsekové měření v Bolevci, které bylo nasazené v úseku s prakticky nulovou neodovostí.

1 0
možnosti
MZ

!!V Plzni ubylo tragických nehod, hlavně z důvodů zácp, zmatků a semáforů seřízených na 60sátku!!! Kruhové objezdy a přechody nesplňují požadavky bezpečnosti. Svodidla jsou převážně nebezpečně rozmístěná, špatně viditelná a ze špatných materiálů (beton?). Jezdit po Plzni je opravdu za trest, Tramvaje mají obrovské ostrůvky zasahující do vozovky, kde velká auta a autobusy mají problémy Proč nemohou jezdit u krajnic?( viz.: Slovanská třída). Kdo říká opak, je "slepej, 8-o ..."!

3 1
možnosti
Foto

No třeba na Slovanech na tramvajove zastavce u Galerie Dvorak je takovy krasny vysoky retarder, postaveny ale zcela mimo prechod. Takze tam, kde by meli lide prechazet, zadny retarder neni a tam, kde je retarder si zase vetsina chodcu mysli, ze maji neomezenou prednost, protoze to proste "tak vypada". Takove reseni povazuji za nebezpecne a ignorantske.

5 0
možnosti
FM

"Specialisté nyní posuzují, jestli na křižovatku Těšínské a Jateční ulice"

Tam podle mě není moc co posuzovat. Místa na kruháč tam je spousta a rozhodně by tam byl potřeba.

Už tam měl být dávno!

0 0
možnosti
PV

Hlavně mi přijde jako naprostá blbost posuzovat to zrovna teď, když je v okolí tolik dopravních omezení. Viadukt v Mohylové po přestavbě otevřeli teprve před pár dny, na Rokycanskej pořád opravujou mosty (zúžení do 2 pruhů), v Jateční samotnej se taky pracuje ...

2 0
možnosti
PH

Tak pokud se všude postaví ostrůvky a tím se způsobí, že se bude po městě moci jezdit max. 30 km/h, tak je logické, že počet tragických nehod ubude. To je zase objevení Ameriky, jak někde v Kocourkově. Připadá mi to přimalování pruhů na chodníky a následně sdělení o vybudování kilometrů cyklostezek, Bravo zastupitelé!!;-D

1 4
možnosti
PR

Jenže ono to přidávání retardérů a malování pruhů opravdu není iniciativa nějakých zastupitelů, ale vznikají na základě častých nehod a neukázněnosti řidičů. Asi byste se měl zamyslet v první řadě nad sebou stejně jako všichni ostatní, zda dokážete být ohleduplný nebo to tu bude jako ve školce. Aneb jak praví krásné přísloví: Nebýt neukázněnosti a neohleduplnosti řidičů, nebylo by třeba dopravních značek ;-)

5 3
možnosti
MS

Skvělá zpráva, že ubylo nehod i se snížily jejich následky. Bere ale někdo v úvahu, kolika řidičům v nekonečných kolonách pění krev - což se projeví třeba o kousek dál (infarkt, mozková příhoda, agresivní jízda mimo město, ...)? Bere někdo v úvahu, jak prospěšné je pro život ve městě, když auta popojíždějí a popojíždějí, a čmoudí a čmoudí? Á pardon, stát ušetří na důchodech - tak možná někteří uvažují.

Problematika odbočování vlevo - snad největší brzda provozu. Přitom stačí tak málo - odbočování vlevo na frekventovanách křižovatkách zakázat - odbočit velvo se dá také tak, že 3x odbočíte pravo (kolem bloku).

Bezpečný provoz lze zajistit různým způsobem: 1. jeho zabržděním (tak jako v Plzni), 2. zajištěním plynulosti provozu (zelená vlna, mimoúrovňové křižovtky apod.), 3. důslednou kontrolou, 4. vymístěním nákladní dopravy z centra. Plzeňská varianta č.1 mi přijde jako ta nejpitomější - ano, tím mám ny mysli vás - radní, co o tom rozhodujete!

7 5
možnosti
BG

Do těch nekonečných kolon se ale dostávají zcela dobrovolně. Nikdo nikoho tím autem jezdit nenutí.

Ano, kvůli práci někteří musí. Ale jsou tady i tací, kteří nevyhnutelně nutně tím autem jezdit nemusí. A ti překážejí těm, kteří to auto opravdu potřebují, hlavně třeba policii, hasičům nebo záchrance. Prostě řidič s autem překáží dalšímu řidiči s autem. Smiřte se s tím, že se automobilismus dostal do fáze, kdy omezuje sám sebe. Ulice nejsou nafukovací.

5 6
možnosti
MH

Pane Náhlíku, přihoďte k tomu i seřízení semaforů. Jedu-li předepsanou rychlostí, tak ve většině případů přijíždím k dalšímu semaforu na červenou.

Beru hlavní tahy atd.

6 0
možnosti
TB

Dokud byly semafory řízeny pevnými intervaly, tak to šlo. Teď když jsou všechny semafory ve městě řízeny online a je tam dynamická preference MHD, tak to kolikrát ani nejde dobře seřídit.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší by bylo úplne zrušit silnice, všude chodit pesky.

2 3
možnosti

Vsak jasne. A novou lednicku si prinesete domu na zadech co.

3 1
možnosti