- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dlouhou ulici pamatuji coby ospalou šotolinovou ulici, kde vyhýbat se jámám byl docela problém. Pak přišla čtyřproudovka a doprava se stáhla z Revoluční. Každý s nadějí čekal, kdy bude pokračovat přemostěním údolí Úslavy a plynule navazovat na Částkovu ulici. Nestalo se. Zatímco aut přibývá a doprava houstne, někdo přemýšlí o tom, jak té dopravě vystavět nové a nové komplikace. Copak si vážně někdo myslí, že to donutí lidi přesednout na MHD? Ne! Jen ucpete město ještě víc. Snaha by měla jít opačným směrem - napomáhat plynulosti dopravy. Pak bude ovzduší čistší a provoz bezpečnější.
Hrobaři dopravy v Plzni byli Šimák a Náhlík Jeden už zmiznul, ale druhý tam ještě žere naše peníze a vymýšlí nesmysly. Už se těším, až i tento paskvil zmizne. To si doprava v Plzni oddechne.
Zdá se, že móda "zklidňování dopravy" dorazila i do Plzně. Fakticky se to projeví nárůstem dopravních zácp a dojezdové doby.
Plzeň by mohla především tuto ulici trochu opravit, je to opravdu zážitek se vyhýbat těm dírám co tam jsou...
Zákaz kamoinů OK, ale proč rekonstrukce za 100M, která zase zhorší průjezdnost Plzní (už teď je to před křižovatkou U Pietasu ze směru z Lobez zasekané, i když jsou tam pruhy tři), o uzavírce po dobu rekonstrukce raději ani neuvažuju. To Plzni k chaosu a dopravním kolapsům nestačí ty problémy, které MUSÍ řešit???