Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Klatovsku sjel do příkopu linkový autobus, vezl většinou dětí

U Kokšína na Klatovsku po poledni havaroval linkový autobus, ve kterém cestovaly převážně děti. Zraněný je pouze řidič. Hlavní tah na Klatovy byl asi dvě hodiny uzavřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e85t83r 34V45o83n85d18r40a20c20e30k 7265421143670

Přesně jsem očekával , že tady opět někdo bude plácat nesmysly o šíleném nezodpovědném řidiči - Chytráci - běžte si leštit mopeda, a když nic nevíte o řízení autobusu tak se alespoň nevyjadřujte k něčemu o čem nic nevíte - už jen z foto je jasné že ta silnice je prostě úzká

+3/−1
4.6.2016 4:07

K10a75r62e71l 55N49e18d97o82p27i66l 7868426259714

Deti nestacily udrzovat rovnovahu dostatecne rychle pri prujezdu zatackami.

+1/−4
3.6.2016 17:35

M58a66r81t42i28n 47K88o40l64l96e47r 7761443885864

To je tady normálka, v Česku nenajdete jedinou silnici se srovnatelnou intenzitou provozu, která by měla tak špatné parametry. Je tam doporučená 40 a za mokra je to až moc rychle. A to by ještě chtěl hejtman zrušit všechny vlaky na kvalitní paralelní elektrifikované železniční trati a lidi vozit autobusy po téhle silnici.

+5/−1
3.6.2016 14:40

V64i14k26t71o10r 90J82o52h70á52n77e84k 4504284278970

No je fakt, že mezi Švihovem a Dehtínem je silnice, která naprosto neodpovídá tomu, že se jedná o hlavní tah Železná Ruda-Klatovy-Plzeň. Že by nešlo postavit něco nového např. podél vlakové trati?

+2/0
3.6.2016 16:56

I74n25k48a 60H62o44l10í84k29o21v44á 5970740174727

Úplně nejlepší by byla 4proudovka až do Klatov. Jezdit denně za prací z Klatov do Plzně ( protože v Klatovech je to s prací bídné ), to je běs děs. A vlak stojí 2x tolik co bus a auto plně obsazené vyjde též levněji.

+1/−2
3.6.2016 22:38

K72a19r95e62l 62N70o70v24á79k 8759241213888

Pokud jezdíte denně je vlak levnější než autobus,o os.autu ani nemluvě (amortizace,pneumatiky atd.).Čtyřproudá silnice je naprostá zbytečnost.

+2/0
4.6.2016 8:58

S49t62a47n22i47s97l72a61v 95K37r33e30j14c40a52r 6877556843764

Ano souhlasím. Není to pouze o profesionalitě řidičů, jež se u busáků předpokládá, ale i kontrola a stav krajnic silnic, jež mnohdy byly budovány v době RTO a polovičního silničního provozu. Utržení krajnice i pod mnohem lehčím vozidlem hrozí na nejedné komunikaci.

0/0
4.6.2016 20:18

L63i79b15o75r 53N65á63b37ě14l10e67k 3845483322202

Stačí ta naše super kvalitní silnice plus ty tuny a je to hned...

+1/−1
3.6.2016 14:36

H45o66n72z32a 59F76á43t21o76r 2809725414580

Převrátil...no...zase to nepřehánějme, jo? Mírně se naklonil by bylo přesnější.

+9/0
3.6.2016 14:25

M40a27r35t34i89n47a 56T19r44o85j93a55n83o69v68á 5603378515

Do dneška jsem si pod slovem "převrátil" představovala něco dost jiného..:-)

+12/0
3.6.2016 14:16

I84v96a92n 93M85a24r32e35k 6984298672

O "převráceném" autobusu mám trochu jinou představu .

+9/0
3.6.2016 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.