- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máme zde pana Šindeláře a jeho geniální náplavku s výhledem do zdi. Pak zrušení CAN, které je kousek od hlavní průmyslové zóny celého regionu s perfektním napojením na MHD. Každý zaměstnanec z okruhu města se krásně dostane do centra. Nyní to pána z Rokycan vyhodí někde na Doubravce, paní z Všerub skončí na Lochotíně, prostě geniální. Kde budou ty desítky autobusů čekat a kroužit? prostě chrastíme, pozemky za půl zdarma pro naše kámoše.
Tak zrovna pána z Rokycan to doveze k hlavnímu vlakovému nádraží... Jen ta paní z Všerub bohužel asi fakt skončí na Lochotíně, ať se jí to bude líbit a nebo ne...
Před hlavním vlakovým nádraží jsouj nevyužité prostory, doslova hromady hnoje, zeminy, cihel a tuny chatrající budovy za reznoucím zábradlím. Myslím tam, naproti soudu. Tam by to centrálnímu autobusovému nádraží slušelo. A bylo by to vše pod jednou střechou a hned u výjezdovce na Prahu. Škoda, že na radnici nepoužívají mozek.
Do tří let tam to nádraží bude, vy nepoužívaný mozku
Co to tam berou za matroš? Zrušit CAN a rozes*at to na x kusů po městě? Tak můžete zrušit i vlakové nádraží a nakreslit po Plzni deset nových a lepších uzlů Rozdělit třeba i kina, aparatura na jedné straně města a plátno na druhé Kdopak si namastí kapsu na tom pozemku?
Můžete rozvinout své geniální myšlenkové pochody a vysvětlit, proč by měly busy například z Rokycanska zajíždět přes celé město až na CAN a nekončit v novém terminálu u hlavního nádraží?
To jsou perly. Co všechno se dá nakecat okolo faktu, že pozemky poblíž centra města se dají prodat za velmi dobrou cenu.
Já osobně s podobou náměstí žádný problém nemám. Stejně jako ho nemám s tím, že všechny autobusy končí na jednom místě a dá se snadno přestupovat.
Co si budeme povídat... ideální je ovšem vlakové a autobusové nádraží blízko sebe.
Takže Plzeň bude mít 5 autobusových nádraží? Tak to budeme zase v něčem originální.
Ja Vas zklamu... nebudete originalni a ani prvni... prvni je Ostrava... ta take buduje terminaly na okrajich mesta... napr. prijedete busem od Karvine a na okraji Ostravy musite pro cestu dal prestoupit na tramvaj nebo trolejbus...
V Brne to funguje jen pro nektere regionalni linky, napr. linka do Zastavky u Brna zacina/konci v Brne na Mendlove namesti...
„...získávat zpět normální městskou tvář. Podle plánů magistrátu má nejprve vzniknout záchytné parkoviště...“
To je krásný oxymoron.