Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Část autobusového nádraží v Plzni se změní v záchytné parkoviště

Vedení města Plzně se chystá k prvním krokům, které mají změnit dosavadní neutěšenou podobu náměstí Emila Škody a Centrálního autobusového nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i74ř45í 42V77o31s61t68ř63á47k 2831388599861

Máme zde pana Šindeláře a jeho geniální náplavku s výhledem do zdi. Pak zrušení CAN, které je kousek od hlavní průmyslové zóny celého regionu s perfektním napojením na MHD. Každý zaměstnanec z okruhu města se krásně dostane do centra. Nyní to pána z Rokycan vyhodí někde na Doubravce, paní z Všerub skončí na Lochotíně, prostě geniální. Kde budou ty desítky autobusů čekat a kroužit? prostě chrastíme, pozemky za půl zdarma pro naše kámoše.

0/0
3.6.2016 22:29

M21a38r83t24i17n 13J85a14n29d33a 6683956882129

Tak zrovna pána z Rokycan to doveze k hlavnímu vlakovému nádraží... Jen ta paní z Všerub bohužel asi fakt skončí na Lochotíně, ať se jí to bude líbit a nebo ne...

0/0
6.6.2016 16:34

L93u45k74á59š 12B58e67r51n78á85t 7379988143875

Před hlavním vlakovým nádraží jsouj nevyužité prostory, doslova hromady hnoje, zeminy, cihel a tuny chatrající budovy za reznoucím zábradlím. Myslím tam, naproti soudu. Tam by to centrálnímu autobusovému nádraží slušelo. A bylo by to vše pod jednou střechou a hned u výjezdovce na Prahu. Škoda, že na radnici nepoužívají mozek.

0/0
2.6.2016 23:30

M38a68r83t45i77n 90L18u89k60e82š 3906801771155

Do tří let tam to nádraží bude, vy nepoužívaný mozku ;-)

0/0
3.6.2016 8:19

J69a26k19u18b 35Z71o66u69b12e18k 3775574372

Co to tam berou za matroš? Zrušit CAN a rozes*at to na x kusů po městě? Tak můžete zrušit i vlakové nádraží a nakreslit po Plzni deset nových a lepších uzlů 8-oRozdělit třeba i kina, aparatura na jedné straně města a plátno na druhé ;-D Kdopak si namastí kapsu na tom pozemku?

+2/−2
1.6.2016 13:45

M53a86r15t37i78n 13L81u26k89e64š 3836601211205

Můžete rozvinout své geniální myšlenkové pochody a vysvětlit, proč by měly busy například z Rokycanska zajíždět přes celé město až na CAN a nekončit v novém terminálu u hlavního nádraží? ;-)

0/0
2.6.2016 8:17

Z84b54y24n76ě21k 76H89u45p18á69k 6284891783264

Co třeba přestupy na autobusové linky pro jiné směry (třeba Karlovy Vary, Klatovy, Domažlice a další nebo třeba mezinárodní linky) či například jen cíl cesty v širší oblasti okolo CAN (školy, zaměstnání...) Přeci jenom výstup a nucený přestup na MHD (tramvaj) nebude asi rychlejší než přímý linkový autobus. To už neřeším cenové hledisko pro nepravidelné cestující nebo lidi bez předplatného pro integrovanou dopravu.. ;-)

A nakonec i na CANu se přestupuje lépe na jiné linky MHD (např. školáci na 41/56 do Křimic aj.)

0/0
2.6.2016 14:58

J71a98r81o36s98l42a80v 46D72u77n62d12a 1743332536360

To jsou perly. Co všechno se dá nakecat okolo faktu, že pozemky poblíž centra města se dají prodat za velmi dobrou cenu.

Já osobně s podobou náměstí žádný problém nemám. Stejně jako ho nemám s tím, že všechny autobusy končí na jednom místě a dá se snadno přestupovat.

+5/0
1.6.2016 11:42

L54u33d74ě59k 55N83ě57m93e11c 5455591632514

Co si budeme povídat... ideální je ovšem vlakové a autobusové nádraží blízko sebe.

+5/0
1.6.2016 12:26

J95i67ř59í 22J12o98z27a 3658123330221

Vidite, ja jsem take myslel, ze CAN se prestuje k hlavnimu nadrazi... a ejhle ono je to nakonec jinak...

+2/0
1.6.2016 14:37

M76a14r17t50i98n 57J74a24n21d63a 6433736652149

U vlakového nádraží by opravdu mělo vzniknout i nádraží autobusové. Jen nebude tak velké a budou tam končit autobusy jen z některých směrů.

0/0
1.6.2016 23:31

P65e25t24r 33H41r97a96b30á82k 6310807942510

Takže Plzeň bude mít 5 autobusových nádraží? Tak to budeme zase v něčem originální.;-D

+9/−1
1.6.2016 9:12

J61i30ř53í 18J87o31z50a 3478773780491

Ja Vas zklamu... nebudete originalni a ani prvni... prvni je Ostrava... ta take buduje terminaly na okrajich mesta... napr. prijedete busem od Karvine a na okraji Ostravy musite pro cestu dal prestoupit na tramvaj nebo trolejbus...

V Brne to funguje jen pro nektere regionalni linky, napr. linka do Zastavky u Brna zacina/konci v Brne na Mendlove namesti...

0/0
1.6.2016 14:34

J52i11ř86í 84J48o39z41a 3338853550971

Jen doplnim, ze tento "trend" prisel do Cech z Nemecka... tam je to ve vetsich mestech docela bezne...

0/0
1.6.2016 14:35

L43u11d50ě78k 91N23ě79m83e34c 5295281622324

Pro regionální linky je to celkem logické.

0/0
1.6.2016 15:23
Foto

M89í20r34a 84K44l63a27s 9472447829876

Je i není. Vžijte se do role venkovana, který v 5 h ráno usedne do příměstského busu, aby byl někde na kraji Plzně vyhnán do zimy na stojáka do tramvaje a s jedním přestupem se doplazil na Borská pole. Přičemž cesta MHD 8 km pk Plzni bude trvat stejně jako 20 km z vesnice někam do Okounové. Tohle dopravně inženýrské plánování je třeba dělat opravdu citlivě.

0/0
1.6.2016 23:52

M96a19r44t44i90n 49L71u65k15e32š 3206161471515

Nechápu co vás na tom překvapuje. Když přijedete do Prahy, končíte taky na Zličíně, Černém Mostě, Ládví apod. - ne každý bus jede až na Florenc (a proč taky, že ano?).

0/0
2.6.2016 8:32

Z57b33y97n94ě25k 33H82u34p62á84k 6484311973104

Když pominu rozdíl velikosti měst Praha a Plzeň, tak hlavní výhoda/důvod je, že se lidé v těchto přestupních místech přesunou do Metra a tím se jejich cesta po Praze nebo přes ní oproti linkovému autobusu či jiné MHD výrazně zrychlí.

Nějak jsem si nevšiml, že by hu nás v Plzni byla "podzemka" :-)

0/0
2.6.2016 15:03

Š21t44ě26p63á16n 94B13u26r69i48a88n 3383773901665

Ten rozdíl se jmenuje "metro".

0/0
6.6.2016 12:09

R57o67s98t27i47s91l15a92v 49C49i66b64u24l83k81a 2589519280724

„...získávat zpět normální městskou tvář. Podle plánů magistrátu má nejprve vzniknout záchytné parkoviště...“

To je krásný oxymoron.

+11/0
1.6.2016 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.