Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Část autobusového nádraží v Plzni se změní v záchytné parkoviště

Vedení města Plzně se chystá k prvním krokům, které mají změnit dosavadní neutěšenou podobu náměstí Emila Škody a Centrálního autobusového nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i62ř48í 93V87o86s22t80ř86á38k 2251868899971

Máme zde pana Šindeláře a jeho geniální náplavku s výhledem do zdi. Pak zrušení CAN, které je kousek od hlavní průmyslové zóny celého regionu s perfektním napojením na MHD. Každý zaměstnanec z okruhu města se krásně dostane do centra. Nyní to pána z Rokycan vyhodí někde na Doubravce, paní z Všerub skončí na Lochotíně, prostě geniální. Kde budou ty desítky autobusů čekat a kroužit? prostě chrastíme, pozemky za půl zdarma pro naše kámoše.

0/0
3.6.2016 22:29

M78a42r98t91i63n 51J28a26n56d26a 6403426862709

Tak zrovna pána z Rokycan to doveze k hlavnímu vlakovému nádraží... Jen ta paní z Všerub bohužel asi fakt skončí na Lochotíně, ať se jí to bude líbit a nebo ne...

0/0
6.6.2016 16:34

L88u37k65á22š 80B47e25r95n81á24t 7949788153335

Před hlavním vlakovým nádraží jsouj nevyužité prostory, doslova hromady hnoje, zeminy, cihel a tuny chatrající budovy za reznoucím zábradlím. Myslím tam, naproti soudu. Tam by to centrálnímu autobusovému nádraží slušelo. A bylo by to vše pod jednou střechou a hned u výjezdovce na Prahu. Škoda, že na radnici nepoužívají mozek.

0/0
2.6.2016 23:30

M85a56r88t16i55n 89L22u74k75e56š 3416451681205

Do tří let tam to nádraží bude, vy nepoužívaný mozku ;-)

0/0
3.6.2016 8:19

J16a32k63u54b 98Z50o91u58b72e13k 3165514822

Co to tam berou za matroš? Zrušit CAN a rozes*at to na x kusů po městě? Tak můžete zrušit i vlakové nádraží a nakreslit po Plzni deset nových a lepších uzlů 8-oRozdělit třeba i kina, aparatura na jedné straně města a plátno na druhé ;-D Kdopak si namastí kapsu na tom pozemku?

+2/−2
1.6.2016 13:45

M81a59r84t96i84n 46L94u39k98e36š 3346861961575

Můžete rozvinout své geniální myšlenkové pochody a vysvětlit, proč by měly busy například z Rokycanska zajíždět přes celé město až na CAN a nekončit v novém terminálu u hlavního nádraží? ;-)

0/0
2.6.2016 8:17

Z23b60y19n80ě44k 78H15u89p58á59k 6494781633404

Co třeba přestupy na autobusové linky pro jiné směry (třeba Karlovy Vary, Klatovy, Domažlice a další nebo třeba mezinárodní linky) či například jen cíl cesty v širší oblasti okolo CAN (školy, zaměstnání...) Přeci jenom výstup a nucený přestup na MHD (tramvaj) nebude asi rychlejší než přímý linkový autobus. To už neřeším cenové hledisko pro nepravidelné cestující nebo lidi bez předplatného pro integrovanou dopravu.. ;-)

A nakonec i na CANu se přestupuje lépe na jiné linky MHD (např. školáci na 41/56 do Křimic aj.)

0/0
2.6.2016 14:58

J37a83r84o10s14l17a40v 25D90u58n55d98a 1733792166940

To jsou perly. Co všechno se dá nakecat okolo faktu, že pozemky poblíž centra města se dají prodat za velmi dobrou cenu.

Já osobně s podobou náměstí žádný problém nemám. Stejně jako ho nemám s tím, že všechny autobusy končí na jednom místě a dá se snadno přestupovat.

+5/0
1.6.2016 11:42

L38u67d12ě92k 78N96ě62m31e70c 5725761912114

Co si budeme povídat... ideální je ovšem vlakové a autobusové nádraží blízko sebe.

+5/0
1.6.2016 12:26

J34i56ř15í 81J63o12z25a 3518333820891

Vidite, ja jsem take myslel, ze CAN se prestuje k hlavnimu nadrazi... a ejhle ono je to nakonec jinak...

+2/0
1.6.2016 14:37

M27a96r69t59i35n 45J15a34n82d62a 6313816762709

U vlakového nádraží by opravdu mělo vzniknout i nádraží autobusové. Jen nebude tak velké a budou tam končit autobusy jen z některých směrů.

0/0
1.6.2016 23:31

P61e39t30r 62H39r40a39b48á24k 6650127492270

Takže Plzeň bude mít 5 autobusových nádraží? Tak to budeme zase v něčem originální.;-D

+9/−1
1.6.2016 9:12

J19i77ř90í 53J15o84z22a 3758803360131

Ja Vas zklamu... nebudete originalni a ani prvni... prvni je Ostrava... ta take buduje terminaly na okrajich mesta... napr. prijedete busem od Karvine a na okraji Ostravy musite pro cestu dal prestoupit na tramvaj nebo trolejbus...

V Brne to funguje jen pro nektere regionalni linky, napr. linka do Zastavky u Brna zacina/konci v Brne na Mendlove namesti...

0/0
1.6.2016 14:34

J95i34ř67í 52J18o47z13a 3738383200121

Jen doplnim, ze tento "trend" prisel do Cech z Nemecka... tam je to ve vetsich mestech docela bezne...

0/0
1.6.2016 14:35

L71u94d87ě93k 51N60ě77m82e14c 5565841282944

Pro regionální linky je to celkem logické.

0/0
1.6.2016 15:23
Foto

M55í90r19a 25K96l64a94s 9802127269666

Je i není. Vžijte se do role venkovana, který v 5 h ráno usedne do příměstského busu, aby byl někde na kraji Plzně vyhnán do zimy na stojáka do tramvaje a s jedním přestupem se doplazil na Borská pole. Přičemž cesta MHD 8 km pk Plzni bude trvat stejně jako 20 km z vesnice někam do Okounové. Tohle dopravně inženýrské plánování je třeba dělat opravdu citlivě.

0/0
1.6.2016 23:52

M14a72r85t39i75n 62L37u20k16e17š 3166951651215

Nechápu co vás na tom překvapuje. Když přijedete do Prahy, končíte taky na Zličíně, Černém Mostě, Ládví apod. - ne každý bus jede až na Florenc (a proč taky, že ano?).

0/0
2.6.2016 8:32

Z42b60y96n96ě32k 55H21u16p72á96k 6274381863754

Když pominu rozdíl velikosti měst Praha a Plzeň, tak hlavní výhoda/důvod je, že se lidé v těchto přestupních místech přesunou do Metra a tím se jejich cesta po Praze nebo přes ní oproti linkovému autobusu či jiné MHD výrazně zrychlí.

Nějak jsem si nevšiml, že by hu nás v Plzni byla "podzemka" :-)

0/0
2.6.2016 15:03

Š73t25ě30p69á77n 31B88u78r73i48a17n 3503293731215

Ten rozdíl se jmenuje "metro".

0/0
6.6.2016 12:09

R86o49s94t52i14s64l13a97v 82C78i70b55u97l10k88a 2229479740614

„...získávat zpět normální městskou tvář. Podle plánů magistrátu má nejprve vzniknout záchytné parkoviště...“

To je krásný oxymoron.

+11/0
1.6.2016 9:05







Najdete na iDNES.cz