Diskuze

Dopraváci spolknou Parking Plzeň. Radnice tvrdí, že to bude efektivní

Spojení dvou známých městských firem do jedné plánuje vedení Plzně. Velké dopravní podniky by přitom měly v podstatě spolknout malý Parking Plzeň.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

"Pokud bude jedna firma, jejíž preferencí je veřejná doprava, bude dbát na to, aby se pokud možno víc reguloval způsob parkování, a například i víc rozvíjely placené zóny, a aby byly efektivněji řízené,“ sdělil Zrzavecký."

V překladu - parkující řidiče sedřeme z kůže. To by bylo aby všichni nezačali jezdit městskou.

Realita - ranní cesta do práce MHD, 2 přestupy, 50 minut když to klapne. Autem 15 minut, v pátek odpoledne 20.

Tak co po mně ještě chcete? Abych denně proseděl 1:40 v MHD? Z toho 1:10 zbytečně? To dělá za měsíc cca 24 hodin. A za rok 264 hodin. To není málo.

3 1
možnosti
PH

A kde budete parkovat, až nepůjde kde parkovat? Zajedete si autem až do kanceláře? Nebo si koupíte místečko v modré zoně za několik tisíc korun? To se Vám určitě vyplatí:).

Lidi jsou pohodlní, líní a rádi si vozí prdel. Takže at si tito lidé připlatí. Když vidím, jak si někdo sedne do auta (také mám auto) a jede do 200 metrů vzdáleného krámu pro rohlíky, tak si v podstatě přeju větší a větší obstrukce při parkování v centru. Nejvíce budou totiž kvičet ti pohodlní a líní. :-)

3 3
možnosti
LN

Občas se hodí číst až do konce. Provoz firmy stojí ročně zhruba 35 milionů korun a přibližně 17 milionů za rok společnost vybere za parkování. Takže by se hodilo to parkovné dát aspoň na dvojnásobek, ať chudák firma není v takovém likvidačním mínusu. No a město to bude mít vlastně zadarmo. Nic nezaplatí a nic z toho nebude mít. :-P

0 0
možnosti
Foto

Fascinujici na tom je prave to, ze provoz stoji 35 m. To je zumpa na penize.

1 0
možnosti