- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Pokud bude jedna firma, jejíž preferencí je veřejná doprava, bude dbát na to, aby se pokud možno víc reguloval způsob parkování, a například i víc rozvíjely placené zóny, a aby byly efektivněji řízené,“ sdělil Zrzavecký."
V překladu - parkující řidiče sedřeme z kůže. To by bylo aby všichni nezačali jezdit městskou.
Realita - ranní cesta do práce MHD, 2 přestupy, 50 minut když to klapne. Autem 15 minut, v pátek odpoledne 20.
Tak co po mně ještě chcete? Abych denně proseděl 1:40 v MHD? Z toho 1:10 zbytečně? To dělá za měsíc cca 24 hodin. A za rok 264 hodin. To není málo.
A kde budete parkovat, až nepůjde kde parkovat? Zajedete si autem až do kanceláře? Nebo si koupíte místečko v modré zoně za několik tisíc korun? To se Vám určitě vyplatí:).
Lidi jsou pohodlní, líní a rádi si vozí prdel. Takže at si tito lidé připlatí. Když vidím, jak si někdo sedne do auta (také mám auto) a jede do 200 metrů vzdáleného krámu pro rohlíky, tak si v podstatě přeju větší a větší obstrukce při parkování v centru. Nejvíce budou totiž kvičet ti pohodlní a líní.
Občas se hodí číst až do konce. Provoz firmy stojí ročně zhruba 35 milionů korun a přibližně 17 milionů za rok společnost vybere za parkování. Takže by se hodilo to parkovné dát aspoň na dvojnásobek, ať chudák firma není v takovém likvidačním mínusu. No a město to bude mít vlastně zadarmo. Nic nezaplatí a nic z toho nebude mít.
Fascinujici na tom je prave to, ze provoz stoji 35 m. To je zumpa na penize.