Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopraváci spolknou Parking Plzeň. Radnice tvrdí, že to bude efektivní

Spojení dvou známých městských firem do jedné plánuje vedení Plzně. Velké dopravní podniky by přitom měly v podstatě spolknout malý Parking Plzeň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a86r74o59s44l17a43v 77D21u85n66d76a 1413652376310

"Pokud bude jedna firma, jejíž preferencí je veřejná doprava, bude dbát na to, aby se pokud možno víc reguloval způsob parkování, a například i víc rozvíjely placené zóny, a aby byly efektivněji řízené,“ sdělil Zrzavecký."

V překladu - parkující řidiče sedřeme z kůže. To by bylo aby všichni nezačali jezdit městskou.

Realita - ranní cesta do práce MHD, 2 přestupy, 50 minut když to klapne. Autem 15 minut, v pátek odpoledne 20.

Tak co po mně ještě chcete? Abych denně proseděl 1:40 v MHD? Z toho 1:10 zbytečně? To dělá za měsíc cca 24 hodin. A za rok 264 hodin. To není málo.

+3/−1
23.5.2016 22:41

P52e79t27r 15H94r82a84b42á51k 6740447112310

A kde budete parkovat, až nepůjde kde parkovat? Zajedete si autem až do kanceláře? Nebo si koupíte místečko v modré zoně za několik tisíc korun? To se Vám určitě vyplatí:).

Lidi jsou pohodlní, líní a rádi si vozí prdel. Takže at si tito lidé připlatí. Když vidím, jak si někdo sedne do auta (také mám auto) a jede do 200 metrů vzdáleného krámu pro rohlíky, tak si v podstatě přeju větší a větší obstrukce při parkování v centru. Nejvíce budou totiž kvičet ti pohodlní a líní. :-)

+3/−3
24.5.2016 7:29

J24a70r42o89s44l89a30v 34D87u68n43d52a 1293982856750

Nevím jak jste z informace že do práce to mám autem 15-20 minut usoudil, že autem jezdím 200 m pro rohlíky. Auto používám minimálně, ale ta 1 hodina 10 minut času denně mi stojí za to, abych jezdil autem do práce.

A snažím se říct že přesun parkovacích služeb pod dopravní podnik je, podle mého názoru, velmi kontraproduktivní. V zájmu vyšších tržeb z městské dopravy se mohou ceny parkovného šplhat do nesmyslných výšin, případně se bude dramaticky redukovat možnost parkování.

Nejezdím do centra - to bych nepotřeboval 50 minut na cestu. Bohužel ale centrum křižuji. Autem jezdím brzy ráno v době nízkého provozu. MHD to víceméně trvá pořád stejně.

+1/0
24.5.2016 15:48

F81r17a16n64t30i15š45e35k 48K35r11m41í17č69e71k 9420568961240

Nevím pane Dundo odkud jezdíte do práce. Nevím, ale zkuste jet ráno autem ze sídliště Košutka a uvidíte, co je rychlejší. Stejně tak odpoledne a to nejsem nějak zvláště velký příznivec MHD.

+1/−1
24.5.2016 10:34

L33u86d95ě74k 16N95ě64m21e82c 5615741822984

Jestli jste ranní ptáče, tak jste z domova v práci natošup. Ale jestli jezdíte na osmou, tak máte smůlu.

+1/0
24.5.2016 14:06

J66a73r91o37s93l65a92v 65D95u63n95d63a 1293922796980

Jezdím brzy ráno, ale i při vyšším provozu to je v pohodě. Z Košutky to není.

Celá tahle záležitost není o tom odkud kam jezdím. Je o tom, že dělají kozla zahradníkem.

+1/0
24.5.2016 15:49

M71a20r72t12i71n 51L88u84k42e98š 3686641931625

Možná by stálo za to, uvést taky odkud a kam jezdíte - pouhé časy jsou dost nevypovídající.

Pochopitelně je jasné, že pro někoho je rychlejší jet autem - jde o to, že ty auta v centru se musí někam vejít - jak při příjezdu, tak při parkování. Komunikační síť není nafukovací a je třeba alespoň ty, kteří mohou bez problému jet MHD, z těch aut dostat - třeba omezením a zpoplatněním parkování.

+1/−1
24.5.2016 12:56

J72a72r51o12s73l43a76v 44D47u89n13d58a 1373332106200

Odkud kam není relevantní. V centru neparkuji. Změnu provozovatele parkování v Plzni vnímám jako jmenování kozla zahradníkem. Mimo cest do práce jezdím po Plzni autem naprosto minimálně, ale 1:10 denně navíc oproti cestě autem je prostě na můj vkus příliš.

+1/0
24.5.2016 15:51

L85u13d83ě21k 21N51ě12m80e37c 5255831162934

Občas se hodí číst až do konce. Provoz firmy stojí ročně zhruba 35 milionů korun a přibližně 17 milionů za rok společnost vybere za parkování. Takže by se hodilo to parkovné dát aspoň na dvojnásobek, ať chudák firma není v takovém likvidačním mínusu. No a město to bude mít vlastně zadarmo. Nic nezaplatí a nic z toho nebude mít. :-P

0/0
23.5.2016 22:29

P93a96v37e71l 42V89a32n21ě27č28e45k 4314363711811

Fascinujici na tom je prave to, ze provoz stoji 35 m. To je zumpa na penize.

+1/0
24.5.2016 9:01

L97u22d23ě65k 84N31ě22m64e80c 5815511312704

Přesně.

+1/0
24.5.2016 9:28

L70u74d58ě58k 70N49ě52m92e75c 5865941422774

Tak jo. To už se možná dá akceptovat. Původní částky vypadaly poněkud prapodivně.

0/0
24.5.2016 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.