Diskuze

Je to masakr, říkají starostové. Kvůli opravě D5 jezdí auta přes obce

Jedno auto za druhým, jako by ani dálnice nebyla. Tak to teď vypadá na silnicích v obcích podél D5 v úseku mezi Mýtem na Rokycansku a středočeským Žebrákem. Silničáři totiž opravují desetikilometrový úsek dálnice a motoristé zúžené místo objíždějí po staré silnici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J55i31ř42í 15K43ü76h41r

17. 5. 2016 11:07

Možná by stálo za to, začít ten jediný přechod intenzivně (nepřetržitě) využívat.

Třeba obden hodinu v kuse v tu nejvyšší špičku.

Pak by si možná lidi rozmysleli, jestli jezdit přes obce místo toho, aby chvíli počkali v koloně na dálnici.

0 0
možnosti

605ka je doprovodná komunikace k D5, prostě se může využívat, pokud je dálnice neprůjezdná.

Nelze udělat to, když se zastaví provoz na dálnici, aby na ni ty auta stála třeba půl dne a nemohla jinudy.

Na pár dní se s tím smířit musí, to je daň za to, že se postavila dálnice.

Někdy holt není zbytí.

0 0
možnosti

Je to jenom jeden z mnoha příkladů pokračování komunismu. Všechno se rozkradlo a zatím co v jiných zemích se staví do budoucnosti předimenzované silnice a dálnice, my lepíme to co nejvíc hoří a padá...O kolik se za posledních 20 let navýšila kapacita silnic a o kolik se zvýšil počet aut? Ale regulace a omezení, to by nám šlo...

Všimli jste si třeba, že ti chudáci kamioňáci nemají kde udělat na dálnici nocleh? Těch několik parkovišť s kurvama a bez sprchy praskají ve švech a stojí až na výjezdech!

0 0
možnosti

Pan starosta neví co s tím má dělat? Jednu radu bych měl, ač jsem v Rusku nebyl: Zatlačit na ŘSD, aby se pracovalo 16/7, když už ne 24/7 a hlavně ať použijí takovou technologii, aby to šlo rychleji. Že taková technologie neexistuje? Ale notak. Možná by to mohli stlačit na 53 dnů ne? Třeba tím, že stroj nebude jeden v celém úseku, ale bude jich tam pět a nebo rovnou deset. Co kilometr jedna obnovovací linka.

---

V kalifornském Los Angeles uzavřeli šestnáctikilometrový úsek jedné z nejfrekventovanějších dálnic v USA. Během 53 hodin projde intenzivní opravou.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nastal-carmagedon-los-angeles-zije-dvoudenni-opravou-obri-dalnice-1cz-/zahranicni.aspx?c=A110716_111157_zahranicni_jan

0 1
možnosti

Copak, vadí USA? Tak dáme jiný příklad: SŽDC si objednala tento stroj, aby šla rekonstrukce rychleji, než s pomocí bagrů a Tater: https://www.youtube.com/watch?v=2I9fSqVHdqw

Šlo to rychleji. A to se asfaltová vozovka nemusí zapojovat do zabezpečovacího zařízení, které hlídá volnost úseku před vozidlem.

0 0
možnosti

Trochu mimo téma, ale přesto k věci. Vzpomněl jsem si, když zhruba před 35 lety za hluboké totality, ve škole v přírodě nás navštívil jakýsi cestovatel, který sebou přivezl fotky z Japonska. Tehdy nám ukazoval ulice Tokia s obrovskými dopravními zácpami a když jsme na to kulili oči, tak nám říkal, že na křižovatce jsou kamery, které zjistí obsazenost jednotlivých komunikací a počítač zácpu hravě vyřeší. V dopravě jsme zkrátka 100 let za opicemi, K Japonsku jsme se za 35 let ani nepřiblížili.

0 0
možnosti

To je zajímavé.... Jak potom vysvětlíte, že jsou v Japonsku naprosto běžné mnohahodinové zácpy. I po 35 letech:-P To co je v ČR je oproti vyspělým automobilovým zemím sranda.

2 0
možnosti

Masakr je to z Teplic do Velemína. To je další ze zoufalých úseků. A co hůř, že most, se kterým byly strašné obstrukce už dříve bude v havarijním stavu dřív, než dostaví D8. Naše silnice jsou ideální místo pro stavební parazity. Stačí to šolichat akorát tak, aby se to nerozpadlo, čímž mají o práci postaráno. Intenzita prováděných prací je zoufalá, nikde jsem neviděl dělat na směny. Argumentace vyšších nákladů při směnném provozu je lichá, protože se pracuje neustále a odpadají prostoje.

2 1
možnosti

Pánové z ŘSD náplánovali opravu devítikilometrového úseku na 5.měsíců. Pochopil bych, kdyby tam dělali měsíc nebo dva. Ale od května do října? Když tam projíždíte, vidíte pracovat pár lidí a to rozhodně méně, než by byla potřeba. Prostě neexistuje žádná snaha opravu zkrátit na co nejkratší dobu.

11 0
možnosti

Opravy dálnic jsou jistě třeba. Ale je opravdu vždy nezbytné zavřít tak dlouhý úsek, když na něm člověk vidí pouze 2-3 dělníky a nápis technologická přestávka? Proč se v všude jinde opravují silnice i v noci, jen u nás to nejde? To jsou opravdu všichni odpovědní úředníci tak neschopní, že nezvládnou v tendru a specifikovat logické základní podmínky?

8 2
možnosti

To je kvůli tvrdnutí betonu, který musí být vyzrálý, aby mohla stavba pokračovat. Je to tuším 28 dní.

0 0
možnosti

"Je tu jen jediný přechod u školy. Pro starší lidi je dnes uměním přejít přes silnici,“

Vy už v Čechách nemáte tu slavnou "Pomocnou stráž VB"? Tady za mořem v těchto a podobných případech úřad místního šerifa začíná svými lidmi a především pomocníky z řad důchodců usměrňovat dopravu a zabezpečovat bezpečný přechod silnice pro chodce. Důchodci mají žluté vesty stejně jako dopravní police a pomocníci šerifa, používají zastavovací terče a respektuje je každý stejně, jako policisty.

0 0
možnosti

U nás je na každú robotu treba špecialistov.:-P

0 0
možnosti

Mohli by namalovat přechody a přestat brečet.

1 0
možnosti

Ale namalovat přechod sice trvá den, bohužel povolit ho asi tak půl roku až dva :-(

1 0
možnosti