- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vážení jel jsem zrovna kolem a jasné je, že ten řidič auta Škoda 120 nedal přednost motorkáři a ta podle mne nijak nejela rychle. Kolem 55 km a kdo jezdí po májovce jinaK , ha. Otázkou je, že auto řídil dosti starý důchodce a jestlipak měl vůbec v tom věku sedat za volant? To by se mělo šetřit!
Blbci co nemyslí jsou nejen mezi motorkáři!!
Rozvedu vaši myšlenku, že blbci jsou nejen mezi motorkáři a troufnu si tvrdit, že poměrné zastoupení blbců bude přibližně všude stejné. Podle mého názoru totiž Gaussovo rozdělení platí i v této oblasti.
Z toho vyplývá, že vzhledem k počtu aut a motorek máme nepoměrně větší šanci potkat blba v autě, než blba na motorce.
Zrovna v neděli jsem potkal motorkáře, který jel přes obec kolem 150 km/h. Trochu jsem zauvažoval o obsahu jeho mozkovny - tenhle ale asi ještě žije. Je otázka, jak dlouho bude trvat, než v té rychlosti do někoho napálí
Odhad rychlosti může často klamat.
S čím se setkávám často je podvědomá tendence lidí přisuzovat hlučnějšímu vozidlu rychlost vyšší, než by odhadovali vozidlu tiššímu.
A že jel rychle neznamená, že jen nepozorně.
Většinou lidé sedají do vozidla za úplně jiným účelem, než se zabít.
motorkari, to je diagnoza sama pro sebe
Tohle generalizování vytváří moc hezký obrázek o vás samé, uvědomujete si to?
Na internetu jsou fotky toho dědy. Od pohledu člověk, který už nemá v silničním provozu naprosto co pohledávat. 85 let je pro řízení motorového vozidla už moc. Říkejte si co chcete. Na druhou stranu vzhledem k síle nárazu jel motorkář asi o trochu víc, než je 50. A to ho možná stálo život.
A o tom to je. Pokud motorkář nebo kdokoli nedodržuje rychlost sotva celou vinnu házet jen na řidiče auta. je to tak 60% ku 40%. Ať se motorkář taky zamyslí... No je mi líto ten už se asi nezamyslí, ale právě proto, že na motocyklu je daleko více ohrožen, měl by o to více dbát na předpisy a raději předvídat i nemožné....
Tohle je debilni krizovatka...ridic auta mel dat prednost...Nicmene motorkar urcite nejel 50..:-(
Vícekrát už mě na křižovatce z kola sundalo auto, i když jsem měl přednost. A řidiči nebyli žádní slepí dědečci. Klepu 100x na dřevo, že se mi nic vážného nestalo. Už sedám na kolo z tohoto důvodu opravdu vzácně.
Dneska lidi jezdící v plném provozu na jednostopém vozidle považuji tak trochu za hazardéry. Motorkáři jsou vidět malinko lépe než kolo, ale zas jedou o dost rychleji, takže je to přibližně stejný risk srážky jako na kole.
Každopádně RIP, budiž nám to poučením a jezděme s chladnou hlavou a bezpečně.
Nemyslím, že v tom hraje roli věk řidiče auta, i když se to snaží článek zdůrazňovat.
Jízda na motocyklu je zrovna tak jako jízda na kole v běžném provozu rizikový sport.. A je jedno, kdo za případnou nehodu může.
no to tedy není - chci mít právo jezdit po městě na kole a být přitom v bezpečí
Tak tady to vypadá na nedání přednosti v jízdě, tentokrát chyba řidiče auta. Včera jsem byl kousek od výjezdu ze Strakonic na Prahu, od konce obce je kousek 90, následně upraveno značkou na 70km/h a tam odbočovací pruhy na obě strany křižovatky. Auta si to poctivě jedou 70 ale motorkáři to tam hulili a předjížděli to přes zebru a odbočovací pruh. pohledová rychlost cca 140-150km/h. Ani bych se nedivil, kdyby mu tam někdo vjel, kdo viděl jen auto v dáli a nečeká takový letadlo na sedmdesátce.
Viděl bych to bohužel na vinu řidiče škodovky. Dle popisu měli nejspíše oba dva zelenou, leč řidič škodovky měl dát přednost motorce a nejspíše to špatně odhadl, což se v jeho věku prostě stát mohlo. Odhadl bych na to, že nahoře u Pajdy motorkář jel zcela v klídku a řidič škodovky tam vjel na poslední chvíli a motorkář už to neubrzdil. Nelze vždy vinit motorkáře, ač nelze vyloučit jeho rychlejší jízdu ̈. Bohužel na Klatovské bude další hrob.
Mrtvému je jedno, koho to byla vina. Nezbývá, než s tímto motem sedat za řidítka.
je mu 77 let, dostane třeba 3 roky natvrdo
možná jen podmínku
ročník 1931, vychází mi to na 85...