Diskuze

Bikesharing si lidé oblíbili, loni v Plzni najezdili tisíce kilometrů

V Plzni startuje už třetí sezona bikesharingu neboli sdílení veřejných bicyklů. Lidé mají o službu zájem, a tak Petr Pelcl z iniciativy KolemPlzne.cz plánuje navýšení počtu kol na dvojnásobek. Z dosavadních čtyřiačtyřiceti až na stovku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Slušný balík dotací pro necelých 500 lidí ...

0 0
možnosti
PH

P73e55t57r 71H67r81a26b18á27k

20. 3. 2016 22:52

Pochopil jsem, že kola slouží pro spoustu lidí k tomu, aby se svezli z domova k zastávce tramvaje. Posléze opět kolo použijí a svezou se jím domů. Proč si to myslím? Protože jsem během týdne viděl asi 15 kol u zastávek tramvají.

Zajímalo by mne, zda mohou být kola přimontována např. na zastávkách, nebo někde na zábradlí u silnice.

Nejpravděpodobnější uživatel kola je člověk, co bydlí cca km od zastávky MHD. Pracuje někde v centru a pokud nemá možnost si dát kolo někde u práce, tak se jím sveze k MHD. Místo zdravější chůze se tedy sveze na kole a to je myslím celý bikesharing. Lidi jsou pohodlní a tak si klidně zaplatí pár korun za to, že bude někde o pár minut dříve. V cizině je tohle vesměs využiváno lidmi, kteří přijedou do města např. vlakem a pak kolo použiji na cestování po městě. U nás si myslím, že má jiný efekt. Ale držím jim palce. Ted jde ještě o mnohem důležitější věc. Aby v Plzni měli cyklisté nějaká práva a povinnosti.

0 0
možnosti
VN

Za 7k hodin se ujelo 7k km??

1 0
možnosti
FM

Neblbněte, začnete něčím jednodušším.

Třeba tím, že dáte do centra Plzně stojany na kola ...

1 0
možnosti
TZ

Tzn v průměru na výpůjčku se ujelo 1,5 km.

Což celkem ukazuje jaké jsou limity dopravy na kolech.

1 2
možnosti
JK

To moc nesedi na prumernou delku vypujcky. Nejpis zaznamenavaji pouze vzdalenost mezi mistem vypujcky a vraceni, takze skutecne ujeta vzdalenost muze byt daleko vyssi.

0 0
možnosti