- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slušný balík dotací pro necelých 500 lidí ...
Pochopil jsem, že kola slouží pro spoustu lidí k tomu, aby se svezli z domova k zastávce tramvaje. Posléze opět kolo použijí a svezou se jím domů. Proč si to myslím? Protože jsem během týdne viděl asi 15 kol u zastávek tramvají.
Zajímalo by mne, zda mohou být kola přimontována např. na zastávkách, nebo někde na zábradlí u silnice.
Nejpravděpodobnější uživatel kola je člověk, co bydlí cca km od zastávky MHD. Pracuje někde v centru a pokud nemá možnost si dát kolo někde u práce, tak se jím sveze k MHD. Místo zdravější chůze se tedy sveze na kole a to je myslím celý bikesharing. Lidi jsou pohodlní a tak si klidně zaplatí pár korun za to, že bude někde o pár minut dříve. V cizině je tohle vesměs využiváno lidmi, kteří přijedou do města např. vlakem a pak kolo použiji na cestování po městě. U nás si myslím, že má jiný efekt. Ale držím jim palce. Ted jde ještě o mnohem důležitější věc. Aby v Plzni měli cyklisté nějaká práva a povinnosti.
Za 7k hodin se ujelo 7k km??
Neblbněte, začnete něčím jednodušším.
Třeba tím, že dáte do centra Plzně stojany na kola ...
Tzn v průměru na výpůjčku se ujelo 1,5 km.
Což celkem ukazuje jaké jsou limity dopravy na kolech.
To moc nesedi na prumernou delku vypujcky. Nejpis zaznamenavaji pouze vzdalenost mezi mistem vypujcky a vraceni, takze skutecne ujeta vzdalenost muze byt daleko vyssi.