Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod u nádraží v Plzni je málo využívaný. Hledá se nápad, co s ním

V Plzni začíná vznikat plán, jak by se město mohlo zbavit v posledních letech nechvalně proslulého podchodu pod křižovatkou Americké třídy a Sirkové ulice. Útvar koncepce a rozvoje hledá možnosti, jak prostor využít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D17a52n68i59e35l 17K72r33i89š42k12a 5288227700128

Neni ten podchod nahodou kryt obranny? Mimochodem lidi by tam mozna i chodili kdyby tam 24 hodin denne nezevlovali particky pankacu s coklama a clovek nemel stach, ze ho tam prepadnou.

+1/0
21.3.2016 14:55

J58a88n 42B71e68n35e66š 5909655308955

Je to taková první stanice metra ;-D ..jediná

+3/0
17.3.2016 18:59

J67a97n 16B56e38n21e11š 5439695508685

je to taková první stanice metra ;-D.. jediná ..

0/0
17.3.2016 18:59

P37e56t26r 94S91t78i37k81a54r51o20v47s49k34y 8539860289179

V navrhu statnich drah v sedmdesatych letech bylo vybudovani centralniho autobusového nadrazi misto bloku domu az ke kinu Eden a jeho propojeni s CSD! Skodovka si prosadila centralni autobusové nadrazi pred hlavni branou, radnice to odklepla! V Plzni jiz davno neexistuje utvar hlavniho architekta a proto tyto kopance. Viz. Nové divadlo, Mestské lazne, Kulturni dum na Americké, koncepcni reseni dopravy v Plzni atd.

+5/0
17.3.2016 8:05

P49e60t13r 38H39r48a73b26á43k 6140897262780

Docela by mne zajímalo, kolik tenkrát tento podchod stál a kdo se tenkrát velmi špatně rozhodl pro tuto variantu, když existovala možnost podobná té aktuální, tj. přechod přes Sirkovou. Podchod využivali z 90 procent lidi, co chodili na nádraží a zbytek byli lidi, co potřebovali např. přejít k Hamburku. Takže zabití podchodu jednoznačně způsobily úpravy u nádraží. Aktuálně je podchod úplně k ničemu, což je po těch x-letech, co se budoval, docela problém. Potvrdilo se, že to byla tenkrát investice k ničemu a jen to dokazuje, jak se zde zbytečně stavělo a bohužel i stále staví. A co s podchodem? Pokud se tam nevytvoří něco zcela uzavřeného - např. nějaké kulturní či výstavní prostory, tak zasypat, pač to budou prostory, kam se bude hrnout plzeňský lidský odpad. A kdyby se tenkrát lépe vymyslelo napojení nádraží na MHD, tj. zastávky mezi železničními mosty, tak se nemusely aktuálně dělat ani ty úpravy, co se dělaly. Zázraky se v Plzni moc čekat nedají, vyjma těch sportovních.

+2/0
17.3.2016 7:51

H10a60n89u61š 85H54o73r42á87k 9631824746533

Zapominate na dobu vystavby. Mimo jine, je to protiatomovy kryt.

0/0
17.3.2016 15:31

M57a59r65t31i83n 34H82o36k30r 1898656977261

Já bych raději využil průtah Roudné, Zapadní obchvat celý a napojení Jateční na Studentskou.

Díky

+3/0
16.3.2016 22:00

V77l30a74d44i33m90í38r 72N19o86v59o71t66n42ý 1539730612960

R^

0/0
17.3.2016 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.