- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeden z důvodů, proč by nákladní vlak neměl trčet kdesi u křoví několik hodin. Za jízdy se z něj krade dost blbě, v uzavřeném areálu taky.
Docela by mne zajímalo, co se děje s vagony, když jsou pauzy. Někoho konečně napadlo tohohle využít a nakrást si. České dráhy....
Až na to, že to nebyl vlak Českých drah...
Čili vlak přes naši pidirepubliku jede 5 dní (a pak se při té "rychlosti" nedivte, že jezdí tolik kamionů, navíc ne někam na na seřaďovací nádraží, ale "ode dveří ke dveřím"... To těch 8 tun mohlo skoro jen tak vykapat, vychází to tak 1,3 litru za minutu...
Kdyby ty vagony fakt tekly, stávalo by se to pravidelně a pokaždé když něco vezou.
A že to jede pět dní? To je úspěch, taky to mohlo být dva týdny.
Když je možné ukrást celý vlak: http://ostrava.idnes.cz/pripad-velke-vlakove-loupeze-skoncil-odsouzen-byl-i-znamy-odbornik-1p5-/ostrava-zpravy.aspx?c=A141006_2105572_ostrava-zpravy_jog, tak proč by nešlo ukrást z vlaku vagon.
A jejda! Co na to politici? Nechybí zde opět nějaká legislativa? Snad nám to pomůže vyřešit kontrolní hlášení a EET ...