Diskuze

Radnice Plzně 3 se postavila proti stavbě silnice napříč městem

Vedení centrálního obvodu Plzně odmítá projekt na vybudování severojižního průtahu, který by měl vést širším centrem města. Proti stavbě se postavila část politiků napříč stranami. Je tak pravděpodobné, že se o kontroverzní plán svede bitva při letošním schvalování územního plánu města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná kdyby cesty v Plzni nenavrhovaly trubky, který vezmou 40 metrů širokej pás (Americká) a udělají tam jednoproudou cestu se stromky a lavičkami, namísto 2proudýho průtahu, tak by se také žilo lépe. Priorita je spojit Bory s Košutkou a Lochotínem, je jedno jak, ale ne středem města. Každé takovéto zdržení z rukou zelených přivede pouze více bordelu do města. A to si říkají zelení. Spíš jsou smogoví, když tak vidím, do čeho se angažují (zastavit okruh kolem Plzně, neprůjezdnej Valík atd.)

1 0
možnosti

Spíš jste měl napsat, že by se jezdilo lépe než žilo, protože lidé co tam žijí by s vaším velechytrým názorem úplně nesouhlasili. Možná by se na Americkou vešly i tři pruhy v každém směru, to by bylo teprve žůžo, co?

0 1
možnosti

Jednoznačně podporuji tento průtah, pánové asi nejezdí ze severu !!

1 0
možnosti

Jo co naděláme,Primátor má sotva ukončenou základní školu a tak to tam s ním mává každý rádoby vzdělaný odborník.Ten průtah Plzní je samozřejmě nesmysl,kdo to kdy viděl...každý kdo křižuje město jen proto aby se dostal ze severu na jih a naopak,musí zbytečně skrz město..kravina.Náhlík je už senilní dědek, ten už rozumně neuvažuje...ale podle mě,to má řešit i odbor Krizového řízení a tam sedí jako šéf další senilní dědek Liška... Od té doby,co zrekonstruovali Sady Pětatřicátníků,tak jsou neustálé kolony z Klatovské i z Lochotína... Vyházel bych veškeré vedoucí odborů z Magistrátu,co jsou tam více jak 10 let a na Primátora by mohl kandidovat jen vzdělaný odborník a hned by bylo lépe.....

1 2
možnosti

.. jako Hurvínek válku, si to představujete ;-D

0 1
možnosti

A97d40a85m 80M10a94r11o78n

13. 1. 2016 16:39

Možná kdyby se zrušily městské obvody, že by ubylo problémů. Infrastrukturu je nutné řešit celoměstsky a ne vybíjení energii mezi jednotlivými složkami města. Máme auta a chceme jezdit. Jezdíme tam , kam potřebujeme. Pokud každý politik vymyslí novou strategii dopravy, tak se fakt nepohneme z místa. Pan bývalý starosta Šténovic se postaral o tunel Valík ( zbytečná 1,5 mid KČ, starosta Suchdole blokuje stavbu pražského okruhu a starosta Ženíšek bude stavět expresní připojení Křimic k Lochotínu, rozum to nebere...

2 2
možnosti

P90e38t22r 89H56r11a52b57á34k

13. 1. 2016 12:34

Tak ono kdyby se na Klatovské neudělaly ty připitomělé ostrůvky, tak by to bylo taky vše hned průjezdnější. Protože dopravní systém v Plzni dlouhá léta řídi diletanti, tak zde máme unikátní mišmaš.Když navíc člověk vidí např. Náhlíka, který kolikrát vypadá jak bezdomovec, jako osobu, která se zde o dopravu v minulosti hodně starala, tak se nelze ani divit. Bylo by samozřejmě ideální, kdybynový ÚP řešil dopravu Plzně komplexně. Plzeň potřebuje zelený okruh. Roztyplové podmínky v centru se budou v případě centralizování dopravy do centra zhoršovat. Pokud chceme mít podmínky jako v Ostravě, klidně vše veďme po povrchu do centra. Řešení by mohl být extra nákladný tunel - pro odpůrce obchvatů, ale to je myslím utopie. Samozřejmě lidi, co bydlé na periferii a na náměstí jedou max., když tam rozsvěcují stromek, tak nějaký vzduch v centru neřeší. Ovšem v tom centru funguje spousta lidí denně a ti tedy radostí moc neskákají. Takže je nutné si promyslet, zda bude dělat opatření pouze a jen pro periferie, nebo řešení jen pro centrum a nebo řešení pro periferie i pro centrum. Poslední varianta se mi líbí nejvíce.

1 1
možnosti

Koncepce byly a padly. Nikdo nic nedotáhl do konce. Každý se snaží přijít s něčím novým. Doprava houstne a problémy narůstají. Zatím se "odborníci" předhánějí, kdo dopravu víc zkomplikuje.

Problém č. 1: ráno stojí auta na Karlovarské od pošty až k Lidické. Není alternativa, většina pracovních míst je na Borských polích. A tak musí jedna čtyřproudová silnice zvládnout nápor největšího sídliště a mnohých přilehlých obcí. Silnice přitom má parametry, aby bylo snadné ji rozšířit na 6 pruhů. K tomu bych doda Rondel - když se člověk podívá na mapu, jednoznačně navazuje na Sirkovou, a zřejmě měl pokračovat na Skvrňanskou. Jako kluk jsem slýchal o přemostění škodovky a navázání na dnešní kruháč v Sukovce. Propojení Sukovy a Borské téměř nic nebrání, bez navázání na Rondel či Lidickou to ale nic nevyřeší. Někdo bude muset zaskřípat zuby a sklonit se před nutností.

Č. 2: Klatovská - v odpoledních hodinách je snad i chodec rychlejší. Panatuji, když se rozšiřovala na 4 pruhy. To jen proto, aby se opět mohla zúžit na 2. Bezpečí lidí na ostrůvcích je důležité, ale co kdyby ta tramvaj jezdila jak po Slovanské, po krajích. Mohla se zachovat kapacita silnice, a to bez ztráty bezpečí pro cestující MHD. Kapacitu lze "navýšit" zákazem odbočování vlevo a úpravou provozu přilehlých ulic, aby bylo možné odbočit oklikou.

Č. 3: Napojení Lochotína na výpadovku na Prahu. Opět jsou plány zapomenuty, cesta měla vést kolem Boleváku na Doubravku - a u Pietasu byla plánovaná mimoúrovňová křižovatka. Masarykova pokračuje Dlouhou, ta krásně navazuje na Částkovu (pokud se přemostí Lobezské údolí), a ta zase přes Radbuzu navazuje na ul. 17. listopadu a Sukovu. Východnímu obchvatu stačí dva mosty a napojení Studentské na Doubravku (nejdůležitější a nejnáročnější etapa).

Je pravda, že se snadno kritizuje a hůže něco konkrétního dělá. Plzeň je ale dost velká na to, aby měla vnitřní i vnější okruh, stejně jako vysokokapacitní komunikaci mimo hranice města (z poloviny je hotová, tvoří ji D5).

3 0
možnosti

Typicky Plzeňské : přesunout dopravu z města do města ... :-)

2 2
možnosti

A to mám jezdit k Košutky na Bory přes Kozolupy nebo Ejpovice???

3 1
možnosti

Ženíšku vystěhuj se někam na pastvinu a přestaň škodit městu a jeho životu! ;-€

2 1
možnosti

Kdysi jsem byl ve Mnichově, čtyřproudá vozovka se změnila ve dvojproudou a v prostředních pruzích se budoval tunel, tedy žádné složité "tunelování", jen se vyhloubila jáma, a pak zase zakryla. To by v Plzni nešlo?

0 0
možnosti

Nešlo, to by bylo moc jednoduché a laciné...

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

V 92 letech zemřela Anna Váchalová, jako dítěti jí matka uřízla obě ruce

26. března 2024  17:21

I přes hendikep, kdy jí matka ještě jako malé holčičce uřízla obě ruce v zápěstí, se Anna Váchalová...

Tři učitelky ze školky na Plzeňsku okusily HHC. Po práci skončily v nemocnici

23. března 2024  11:50

Policisté se od pátečního večera zabývají intoxikací tří učitelek mateřské školy v Holýšově na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm let za mřížemi, navrhuje žalobce Berbrovi. Vyšší trest pro Rogoze?

26. března 2024  11:53,  aktualizováno  12:25

Státní zástupce Jan Scholle navrhuje pro Romana Berbra, hlavního obžalovaného v kauze údajné...

Na přechodu v Plzni srazil autobus staršího muže, ten na místě zemřel

25. března 2024  8:42

Tragická nehoda se stala v pondělí ráno na Karlovarské třídě poblíž zastávky U Družby v Plzni....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Odborníci z plzeňské univerzity vyrobili past na obávanou sršeň asijskou

28. března 2024

Západočeská univerzita v Plzni (ZČU) společně s partnery vyrobila první testovací sérii pastí pro...

Na zámku Kozel opět přistáli draci. Výroba jednoho trvá 40 dní

29. března 2024  9:20

V jízdárně zámku Kozel se zabydlely figuríny draků. V pátek tam začíná výstava výtvarníka Aleše...

Odborníci z plzeňské univerzity vyrobili past na obávanou sršeň asijskou

28. března 2024

Západočeská univerzita v Plzni (ZČU) společně s partnery vyrobila první testovací sérii pastí pro...

Plzeň chce postavit rampu pro vozíčkáře a seniory do vod Kamenného rybníka

28. března 2024  8:58

Rampu pro snazší vstup do vody se chystá zřídit Správa veřejného statku Plzně na břehu Kamenného...

PlaneStation musí opustit letiště Líně, potvrdil soud. Firma se chce bránit

27. března 2024  11:46,  aktualizováno  12:58

Odvolací soud ve středu projednal spor armády a společnosti PlaneStation kvůli pronájmu letiště v...