- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je úžasné, kolik má město dopravních inženýrů a projektantů, kteří přesně vědí, jak to nemá být. A když je jejich názor v rozporu z koncepcí, musí se změnit koncepce. Díky těmto chytrákům se nepostaví nic a všichni bude me stát v kolonách. A díky podobným chytrákům ještě budeme platit za zmarený projekt Corsa. Já bych takovým předložil ůcet. Stejně jako fanouškům za policejní doprovod...
On se ten průtah postaví, ale už bude pozdě a bude vcelku už k ničemu, nebot bude už doprava v Plzni v takovém stavu, že to nepomůže. Město má budovat to, co by mělo fungovat i za 20 let a ne to, co zrovna zachrání aktuální stav, tj. pouze přítomnost. Šindelář je pouze politická figurka, která za průtahem vidí pouze kšefty, nic jiného. Základem je ulehčit centru od dopravy, které začíná být nedychatelné. To by měl zařídit kompletní zelený okruh. Ten bude za pár let funkční od severu před západ a jih na východ. Jediné, co zbývá, je severovýchodní část, tj. odlehčení dopravy ze severu zejména směrem na Prahu a naopak. Nějaké průtahy ze severu na jih jsou už nyní přežité, neboť to znamená jediné - přetížení centra. Napojení.severu na Tyršovu je už pozdě. Tyršova/U Prazdroje/Rokycanská začíná být přecpaná a zde je nutné řešit odlehčení jinudy.Pokud však chceme mít přecpané centrum plné zácp, klidně pokračujme tímto trendem pane Šindeláři.....
Pokud si dobře pamatuji, o druhé spojnici na Lochotín se mluví už přes dvacet let. A za tu "krátkou" dobu se nepostavil ani jeden metr silnice. Nepočítám-li obchvat, který se chytře začíná stavět z druhé strany.
To je takový obchvat neobchvat, když to je jen dvouproudovka..
Když začali rekonstrukci Jateční včetně nového mostu, naivně jsem se domníval, že ji rozšíří na čtyřproudovku a využijou rekonstrukce žel. tratě, rozšíří podjezd a napojí to u baumaxu na Rokycanskou. Pak to protáhnout bývalým lomem u silnice Na Roudné a přes pole podel žel trati to napojit u Hornáta. Veškerá doprava od Varů a z Lochotína i Vinic na Prahu by krásně šla mimo město. Místo toho máme nejširší dvouprodovku s naddimenzovanými chodníky, po kterých nikdo nechodí. Navíc místo aby udělali ten barevný kruhák u Boleváku větší přes tu zahradu a pokryl všechny výjezdy, dali zákaz odbočení z Jateční na Roudnou a hned to pokutujou. A výjezd z Roudné ke kruháku je taky dobrej zážitek....Tak že koncepce tu moc není a odpůrci mají většinou pravdu. Křižovatka U Jána, Hornbach u pivovaru a další jsou toho šíleným důkazem...
jenže ten okruh už postavili a zácpy trvají dál - tuhle jsem jel Jateční půl hodiny - co je to za magory??
Hmm, takže kvůli pár jedincům zas tak 10 let nebude průtah přes Roudnou a je úplně jedno, že už se s tím minimálně 20 let počítá a ti lidé to ví.
Ladislav Toušek: "Trasa I/27 vedená centrem je podobný zločin na struktuře města, jako byl projekt Corso Americká. Opakuje se nesmyslná a desítky let přežitá koncepce městského urbanismu, jako bylo například trasování I/26 okolo pivovaru a Rychtářky, které rozdělilo město těsně na hraně historického jádra."
To jsem čekal, kdy si začne nějakej vidlák čpící potem ze 14 dní nošené košile navážet do moderního obchodního centra. Takže pan Toušek si myslí, že je lepší, když jezdí desetitisíce automobilů včetně těžké dopravy prakticky na okraji historického centra v místech, kde se pohybuje největší masa pěších (U Práce, Sady). Vadí mu převedení této masy automobilů do prostoru areálu bývalé továrny, do kapacitní komunikace s minimem signalizací.
Je pan Toušek v pořádku?
Pana Toška neznám, ale Corso i plán dalšího průtahu mi vadí taky. Jsou tam demolice domů a jen to kopíruje Klatovskou a Karlovarskou o kus dále. Nevěřím totiž, ani že by po přesunu na novou silnici došlo k nějakému omezení provozu, nebo snížení počtu aut v sadech Pětatřicátníků. Naopak auta v centru města jen přibudou. Názorným příkladem je Americká, jejíž uzavření či částečné sklidnění se slibovalo při stavbě ulice U Trati a pak skutek utek. Přednost má mít západní okruh a pak ten okruh ze Studentské přes stavení stroje na Světovar a ne přivádět další auta do centra města.
Toušek, Denk, Pelc - obvyklí potížisté, divím se, že chybí Vladimíra Nová. Kvůli pár bláznivým Roudeňákům se budou desetitisíce lidí ze severu tlačit na Karlovarské a Klatovské v zácpách a další tisíce v centru budou ten smog z kolon dýchat???
Až se příští rok bude opravovat most gen. Pattona, tak se ukáže jak závažnou chybou je neexistence průtahu za Roudnou, který nebýt pár existencí v čele s Denkem již mohl být realizován. A všichni obyvatelé severního předměstí mu mohou pak poděkovat.
Nebo mu spíš udělat něco účinnějšího než poděkovat...
z Locháče jsem se odstěhoval, ale chápu, že to není řešení pro všechny