- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím další 2 tuny trhaviny přistavit a použit v Dopravním podniku hl. m. Praha.
Je tam prý potřeba zlikvidovat tunel na tisk lístků MHD.
Pěkný odpal.
Jsem přesvědčen, že ten tunel zase zkrátí jízdní dobu. Nebude to sice tak moc, ale když se na to člověk podívá s odstupem několika let, tak je to jiná suma. Zkouma jsem třeba trasu mezi Opavou a Ostravou a postupem doby se jízdní doba zkrátila na méně než polovinu.
Pche, je to pár minut za miliardy a navíc se zhorší dopravní obslužnost obcí Chrást a Dýšina. Vlak tudy už jezdit nebude.
To to video nešlo už více natáhnout? 28 sekund čekání na začátku, kde nic není.
Podobný odstřel jsem viděl před lety v jedné středočeské obci. Tamní JZD zakoupilo montovanou halu, včetně betonových patek 1x1x1 m, které se zapouštěly do země. Protože na několika místech byla žulová skála, tak skálu odstřelovali, aby tam mohli umístit ty betonové, kvádry. Tady to vypadá podobně, odstřelí skálu a díru v zemi zalijí betonem, nebo jen možná zavezou zeminou s kamenivem a zhutní
Tak to zkrátí čas vlaku Plzeň - Praha o deset minut. Podle mně vyhozené peníze. Asi se zase musely prostavět EU fondy.
Podle vás, který nevidí dál, než na špičku vlastního nosu, jsou to jistě vyhozené peníze...
Ale těch 10 ušetřených minut je třeba vynásobit počtem vlaků, které tratí projíždějí, což je přes den 4 za hodinu, v noci cca 2 (oběma směry), nákladní vlaky nepočítaje. Myslím si, že za rok to bude pěkná suma. Nikde jsem na netu bohužel nenašel, kolik onou tratí projede vlaků za rok, ani kolik dráhy stojí ušetřených 10 minut, ale určitě už někdo spočítal návratnost celé stavby.
A to se ještě původně mluvilo o 25 km dlouhém tunelu Beroun - Smíchov, ale z ekonomických důvodů se nakonec od projektu upustilo.
na to, že tam byly dvě tuny trhaviny, tak jsem čekal větší výbuch a větší hřib po výbuchu a skálu rozmetanou po okolí slabota
To delali petardama z trznice :-)