- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono by bylo pomohlo, kdyby se byl nový most u čističky udělal čtyřpruhový, místo širokých chodníků, kde nikdo nechodí a celá Jateční se rozšířila taky na 4 pruhy. Místo toho je tam spousta nudlí trávníků, který se musí furt sekat...A místo toho barevnýho kruháku, kterej stejně neřeší výjezd z Roudné se mohl už dávno udělat velký a celé to ve čtyřech pruzích protáhnout přes pole pod Homolkou až k Hornátovi. A byl by krásně vyřešenej průtah z Vinic, Lochotína na Prahu. Na opravu Jateční se vynaložilo pěněz, a kromě novýho mostu se nic nevyřešilo...
Západní obchvat taky ti tupci udělali dvouproudový. A u odbočky do Zadních Skvrnan nebyli schopni udělat odbočovací pruh a místo toho udělali debilně prudkou ostrou zátočinu. Takže v místě, kde by se odbočovací pruh i vešel, se musí leckdy výrazně zpomalovat. Tohle musela být práce idiotů a ten jediný pruh idiotů dvojnásobných.
Proc se nerika nahlas, ze prach a oxidy dusiku jsou predevsim z naftovych motoru? A proc je tedy na naftu nizsi spotrebni dan? Proc maji naftova osobni auta mirnejsi limity?
Až si ti "zklidňovači" dopravy uvědomí, že zavřením nebo zkomplikováním jedné trasy to auta stejně objedou a že objížďka znamená delší trasu, větší spotřebu a i více emisí, tak to bude pokrok. Stejně tak různé prahy, zastávky v jízdním pruhu nebo červená vlna. Auto při rozjíždění produkuje mnohem více emisí než při plynulé jízdě. Nemluvě o zbytečném stání v koloně před "zklidněným" místem. Stojící nebo ploužící se auto produkuje nejvíce emisí na ujetý kilometr. Ale to je různým "eko" jedno. Mají představu, že všichni přesednou do MHD. Jenže je tu problém, ne všichni bydlí v dosahu rozumně rychlé a často jezdící tramvaje. Jenže mám-li volit cestu do práce s MHD se dvěma přestupy a jízdní dobou 50 minut (pokud samozřejmě všechno jede) a 15 minut autem, tak vítěze mám. Ušetřit denně 1h 10 minut za to stojí. A podle stále klesajících počtů přepravených osob v MHD nejsem sám. Navzdory, nebo právě kvůli "zklidňovačům" a podobným "aktivistům". http://plzen.idnes.cz/verejnou-dopravou-v-plzni-jezdi-stale-mene-lidi-f5t-/plzen-zpravy.aspx?c=A130411_132754_plzen-zpravy_pp
Souhlasím. Ruší se podchody a dělají se opatření, tak jak píšete a plynulost se výrazně zhoršuje. Stanovit rychlost na 30 km/h by bylo fajn, ale to by muselo být zajištěno, že touto rychlostí projedete bez zastavení. Západní obchvat myslím problém nevyřeší, nebot spousta aut jezdí ze severu na Prahu a ti to přes centrum budou brát pořád. Bohužel i problematická MHD způsobuje, že lidi z města samotného raději sednou do auta a svezou se někam, než aby sedli na nějaký spoj.Koncepce zde správná opravdu neni a zácpy v centru budiž toho důkazem. Až se začne opravovat most g. Pattona, tak to bude teprve pecka. Motoristé v Plzni v posledních 10 let snad nezažili rok, kdy by byla Plzeň bez uzavírek.
Stejní ekoteroristi, kteří před léty bránili odvedení východozápadního tranzitu z města na dálniční obchvat, dnes povykují o tom, že je nutno dopravu z centra města dostat pryč?
Nejsme přítelem fysických trestů, ale Šutu měli rodiče radši řezat od rána do večera. Je to lhář bez uzardění, který pravdu mluvit nedovede, ani kdyby chtěl.
Kauzu dálnice si pamatuji poměrně dobře, ale že by někdo bránil převedení tranzitu na dálnici, to si fakt nepamatuji. Diskuze se pouze vedly o vhodné trase obchvatu.
A co byste si, soudruhu Pelcle, představoval pod pojmem centra města pro lidi? Každý den nějaký nový Formanův cirkus? Radnici s parkovištěm pro mafiány a úředníky zabírajícím polovinu náměstí? Značnou část obchodů a služeb, za kterými tam lidé jezdili, už jste tou nesmyslnou dopravní antikoncepcí z centra vyhnali, teď byste chtěl dorazit ty zbylé přeživší?
Naprosty blaboly vedou , mestem napred udelaji prutah, pak jeste vedle nej postavi parkovaci dum ( sami tedy parkuji na namesti, je to strasne daleko ) druhy prutah je klatovska a americka to je taky vlastne spojnice. Potom uvazuji o zklidneni centra, ktere lezi par desitek metru od techto tepen :))) hm takze to dopadne tak, ze do sveho obchodu se dostanete az nekdy v noci ( jestli vubec) ale zadny efekt to mit na ovzdusi nebude, protoze jak je znamo vzduch se pohybuje :))
A toho dusika je tam prebohaziveho 780 000 ppm... / dobre som to prepocital ? /....
Ked si clovek predstavi, ze 400 ppm ultraskodliviny - rastlinnej potravy vyvola celosvetovy cirkus, co potom 780 000 ppm neviditelneho zakerneho plynu bez farby a zapachu....
Tyjo a to jsem si myslel, ze slovensky rozumim.... Muzu poprosit o preklad? Omlouvam se , ale nejak jsem mimo
Protože město je pro lidi, a ne pro auta. Tady to ale leckdy vypadá naopak
No a v tech autech asi jezdi psi :)) mozna by se to opravdu chtelo zamyslet, jak nakladak jedouci od Kaznejova do Klatov ma prokličkovat městem! Proč nefunguje zelena vlna a na kazdych svetlech vsichni przdi a rozjisdi se a treba proc se ulice vice neuklizi, mozna zdrojem prachu je taky plno stavenist, jako treba dira po domu hruzy. Jen opravdovy blazen si muze myslet, ze mesto muze fungovat bez dopravy, ono je zde pak problem provozovat obchod nebo sluzby!
Proc nefunguje zelena vlna nahodou vim - neumi ji spojit s preferenci MHD. A protoze MHD jezdi skoro vsude, neni zelena vlna.
Kdo je "Miroslav Šuta, který se roky zabývá stavem ovzduší ve městě..." a za koho mluví? V celém článku o tom není ani slovo.
Města, kde je na 70% plochy nařízených 30 km/h, jsou podle mne nevhodná k běžnému životu.
V ovzduší zůstává dusík? Proboha, to je strašné. A ještě horší je, že někde je ho prý dokonce až 78% a vůbec nikdo to neřeší !!!